Nee toch zeker...quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De bewoners?
Spruitjes.quote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
Wat zullen we vandaag weer allemaal voorgeschoteld krijgen ?![]()
Ik erger me er al weken aan.quote:Op maandag 13 november 2006 19:02 schreef kissa het volgende:
De hepies worden irritant met hun kinderlijke gedrag.
Omdat ze niet anders kunnen....quote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom die dozen ouwehoeren als ze hun tanden aan het poetsen zijn ?
Omdat ze niets zinnigs te zeggen hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom die dozen ouwehoeren als ze hun tanden aan het poetsen zijn ?
Het is nog net niet zo erg als die Nathalie vorig jaar die bij het zien van tuinbonen vroeg "en wat zijn die groene dingetjes" ?quote:Op maandag 13 november 2006 19:07 schreef Nostalgist het volgende:
Je ziet nog alle erwten..... Ze kan echt niet koken....
En de gebroken rijst van Kelly.quote:Op maandag 13 november 2006 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nog net niet zo erg als die Nathalie vorig jaar die bij het zien van Tuinbonen vroeg "en wat zijn die groene dingetjes" ?
Inderdaad dit is allemaal niet erg positief in beeld gebrachtquote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Mo-bashing gaat gewoon weer lekker door!!!!!
Het was al bijna doodgeborenquote:Op maandag 13 november 2006 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een talpa-promotiespotje...... zijn ze op sterven na dood ?
"weet je wel".quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef Bartoli het volgende:
Mo haar ikke ikke ikke weer
Hummie heeft genoeg van het geweetjewel van Mo.....quote:Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad dit is allemaal niet erg positief in beeld gebracht![]()
Alléén Gooische vrouwen houdt ze nog op de been geloof ik...quote:
Dat is nog wel aardig ja.quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alléén Gooische vrouwen houdt ze nog op de been geloof ik...
Dat is ook alweer afgelopenquote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En de wedstrijden maar die scoren ook een miljoen minder dan het voetbal bij studio sport vroeger.quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 november 2006 19:18 schreef pullup het volgende:
En nu krijgt Semih nog een laatste zetje
met wat?quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft Sabrina gekwetst....
Dat zei ze er niet bij....quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef pullup het volgende:
Ik wil dus die jeugdfoto's van sabrina zien.
Aaaaah Hummie toeee![]()
Ik heb anders nog geen lolletje van Hummie gekregen deze editiequote:
Zo ziet het er in de uitzending uit maar het was Jeroen die begon te zeggen tegen Rik dat hij geen vrienden heeft die zo zijn als Rik. Dat wat Rik deed was gewoon herhalen wat Jereon al gezegd had.quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef pullup het volgende:
Rik probeert Jeroen iets uit te leggen.
Maar die heeft meer aandacht voor zijn eten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |