abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2770081
Ik moet eigenlijk een eetafel hebbe om me computer op te zetten, alleen die dingen zijn nogal groot en in zijn geheel krijg ik hem dus nooit op me kamer. Weer iemand of die dingen in geheel worden afgeleverd of dat de poten eraf kunnen ofzo? Bij de Wehkamp dus

dank alvast

.
pi_2770102
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 15:11 schreef killerb het volgende:
Ik moet eigenlijk een eetafel hebbe om me computer op te zetten, alleen die dingen zijn nogal groot en in zijn geheel krijg ik hem dus nooit op me kamer. Weer iemand of die dingen in geheel worden afgeleverd of dat de poten eraf kunnen ofzo? Bij de Wehkamp dus

dank alvast

al schrijf je eettafel maar met een 't', een computer kan je echt niet eten, hoor...Koop een computertafel (duh!) bij Viking...
...een helaas veel te vroeg in onbruik geraakte term...
pi_2770163
Poten eraf, is jouw kamer zo laag dan??

Misschien beter doe het zelf-en met wat hout....

Fok is niet schadelijk voor de gezondheid. .......
pi_2770686
nou, ik wil een eetafel omdat die maten handig uitkomen. 90cm diep, 160cm lang en 76cm hoog. Dan kan ik tenminste die monitor recht voor me neer zetten, zit er nu scheef voor, vandaar.

Zelf maken heb ik over na zitten denken, sterker nog ik had al een tekening gemaakt, maar met hout enzo kom ik nog niet goed uit. probeer eens een plaat te vinden van 90cm diep en 160 lang, valt nog niet mee. en als je hem vindt is ie nogal krom. MDF is het wel in te vinden, maarja das niet mooi

Maar dat was niet echt mijn vraag eigenlijk. Ik vraag me af of die dingen nou in 1 geheel komen of dat ze met de poten los komen.

.
pi_2770697
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 15:16 schreef JeePee het volgende:
Poten eraf, is jouw kamer zo laag dan??

Misschien beter doe het zelf-en met wat hout....

ding moet de trap op en de bocht door, vandaar
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')