Je hebt stemrecht, dat weet je hè?quote:Anyway, wat ik nog meest stuitend vind is dat ze ons niet gevraagd hebben wat we ervan vonden. Ik schat dat zeker 90% van de autochtone Nederlanders weinig voor voelt om allochtonen binnen te laten.
Massale immigratie stond niet expliciet vermeld in het programmaboekje van PvdA. Om nog maar te zwijgen dat de meeste mensen zich niet echt in het politiek verdiepen, maar uit politiek-correcte overwegingen toch maar op PvdA stemden.quote:Op maandag 13 november 2006 11:16 schreef Slarioux het volgende:
Je hebt stemrecht, dat weet je hè?
Op zo'n politiek inzicht valt niets aan af te dingen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef jehovaguerilla het volgende:
Alleen echte klootzakken stemmen PvdA.
Moederneukers stemmen GL.
Piepeltjes stemmen CDA.
Dit zijn de draaikontpartijen van Nederland ,als je wilt dat alles naar de klote gaat moet je op 1 van hun stemmen.
Tokkies moeten Fortuyn of Wilders stemmen.
Als je een beetje verstand hebt stem je VVD.
Einde propagandaboodschap.
he psssst.....Italiaans paspoort kopuh ? voor jou slechts 250¤...quote:Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet niet wat al dat gezeik over dubbele natiionaliteit is. Ik heb nu zowel de Nederlandse als Turkse nationaliteit. Kan ik de Italiaanse erbij krijgen, zal ik geen seconde twijfelen.
Ik spaar ze
Wat je vergeet is dat de VVD net als het CDA en de PVDA medeverantwoordelijk is voor het beleid van de laatste paar jaren.quote:Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef jehovaguerilla het volgende:
Alleen echte klootzakken stemmen PvdA.
Moederneukers stemmen GL.
Piepeltjes stemmen CDA.
Dit zijn de draaikontpartijen van Nederland ,als je wilt dat alles naar de klote gaat moet je op 1 van hun stemmen.
Tokkies moeten Fortuyn of Wilders stemmen.
Als je een beetje verstand hebt stem je VVD.
Einde propagandaboodschap.
Ik vind de hele discussie erover overbodig. Of iemand er 1 .. 2 of 5 heeft het doet er niet toe!quote:Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef feessie het volgende:
RIJSWIJK - Nederland telde op 1 januari van dit jaar ruim 1 miljoen inwoners met zowel de Nederlandse als minimaal één andere nationaliteit. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.
Meer dan de helft van de mensen met een dubbele nationaliteit is afkomstig uit Turkije of Marokko.
Volgens het CBS is het aantal Nederlanders met een dubbele nationaliteit in de laatste elf jaar meer dan verdubbeld. Dat is te wijten aan het grote aantal naturalisaties, waarbij de meeste niet-Nederlanders hun oorspronkelijke nationaliteit behouden.
bron nu.nl
Moet hier volgens jullie wat aan gedaan worden of leveren deze dubbele nationaliteit verder geen problemen op ?
Ik vind het persoonlijk beetje onnodig om twee paspoorten te bezitten en pleit voor afschaffing .
Ik ben blij met me huidige nationaliteit. En bedank voor de Nederlandse nationaliteit. Geen zin meer in.quote:Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet niet wat al dat gezeik over dubbele natiionaliteit is. Ik heb nu zowel de Nederlandse als Turkse nationaliteit. Kan ik de Italiaanse erbij krijgen, zal ik geen seconde twijfelen.
Ik spaar ze
Voor jou als marokkaanse zijnde, dat dan weer wel.quote:Op maandag 13 november 2006 12:11 schreef Chadi het volgende:
Ik vind de hele discussie erover overbodig. Of iemand er 1 .. 2 of 5 heeft het doet er niet toe!
En toch wil je hier blijven, da's al veelzeggendquote:Op maandag 13 november 2006 12:12 schreef Megumi het volgende:
Ik ben blij met me huidige nationaliteit. En bedank voor de Nederlandse nationaliteit. Geen zin meer in.
Kijk maar es naar buiten, das ook weer precies de reden dat ik vandaag geen rooie rotcent kan verdienen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:16 schreef ozzyat105 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nadeel voor nederland?
Dat is een soort verzekering dat ik begraven wordt op de manier die ik wil enm wat hier niet mogelijk is.quote:Op maandag 13 november 2006 12:18 schreef Arneauxxx het volgende:
[..]
Voor jou als marokkaanse zijnde, dat dan weer wel.
Trouwens, als het niet ertoe doet, waarom wil je je marokkaanse paspoort dan behouden? Ga dan schamen voor je inferieure afkomst.
Er zijn ook genoeg Islamitische begraafplaatsen in Nederland, hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Chadi het volgende:
Dat is een soort verzekering dat ik begraven wordt op de manier die ik wil enm wat hier niet mogelijk is.
Heeft gen nadeel voor Nederland... is wel welkom in de politiek natuurlijk.. kan je weer over niks debatteren en de kiezers voor de gek houden.quote:Op maandag 13 november 2006 12:16 schreef ozzyat105 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nadeel voor nederland?
Geen 1 waar je tegen zo'n laag tarief zo lang mag blijven zonder dat je eruit wordt gevist na zoveel jaar.quote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef Arneauxxx het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg Islamitische begraafplaatsen in Nederland, hoor.
Het is wel degelijk een laag tarief. Bovendien kost het verschepen naar dat woestijn saharawoestijn nog altijd meer. Ook als je zelfs kamelen inzet.quote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef Chadi het volgende:
Geen 1 waar je tegen zo'n laag tarief zo lang mag blijven zonder dat je eruit wordt gevist na zoveel jaar.
Treffend.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Napalm het volgende:
Beetje veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |