Ik vind de Amerikaanse toch het leukst... Ik vind 'm beter, maar de Engelse is inderaad ook echt humor.. Ander soort humor though..quote:Op maandag 13 november 2006 20:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit is de Amerikaanse versie, maar het is oorspronkelijk Engels. Met in plaats van Drew Carey Clive Owen. Ryan Stiles en Colin Mochrie zaten daar al vrij snel ook in, maar daar kwamen ook bijvoorbeeld Stephen Fry en John Sessions langs. Mijn inziens nog genialer dan de Amerikaanse versie, maar je moet wel van het absurd Britse houden.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vind de Amerikaanse toch het leukst... Ik vind 'm beter, maar de Engelse is inderaad ook echt humor.. Ander soort humor though..
En ja.. en ik vermeldde in m'n OP ook dat het een van oorsprong Britse show is.
Clive Anderson trouwens..
De animaties worden er later ingezet. Het publiek ziet ze dus pas als het later op tv uitgezonden wordt.quote:Op zondag 10 december 2006 23:42 schreef VjenneKloetn het volgende:
Hoe werkt die Green Screen Show dan? Word die achtergrond real time gerenderd of is het allemaal ingestudeerd?
Neen..quote:Op zondag 10 december 2006 23:42 schreef VjenneKloetn het volgende:
Hoe werkt die Green Screen Show dan? Word die achtergrond real time gerenderd of is het allemaal ingestudeerd?
Het is ook te downloaden..quote:Op zondag 10 december 2006 23:44 schreef MoChe het volgende:
is het enkel op youtube terug te vinden?
Misschien omdat het ook improvisatie isquote:Op zondag 10 december 2006 23:49 schreef Symer het volgende:
Ik las trouwens dat Mock the Week een combinatie is van Whose Line en Have I Got News For You.
Ook briljant, maar ik zie Whose Line's invloed niet echt terug
en altijd 2 vrouwenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:13 schreef -Mo- het volgende:
Die Voice of God was wel leuk ja. Volgens mij lieten ze eerst elkaars sound providen en kwamen ze er na achter dat het leuker was als ze dat door iemand uit het publiek lieten doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |