dit zit er nog steeds inquote:Op maandag 20 november 2006 09:20 schreef MaxiTaxi het volgende:
In MW had je de mogelijkheid als je een leider had verslagen hun auto te winnen.
Kan dit in Carbon ook?
En zit er een logica in hoe je de autos van de leiders kan winnen?
1 - Je moet bij opties en dan gameplay moet je iets op Metisch zetten oidquote:Op woensdag 22 november 2006 19:26 schreef Nick109 het volgende:
Ik had 2 vraagjes:
Hoe zet ik de stand in KMPH?
Ik zie op de world map alleen maar een car lot voor de rest niethoe kan ik in een andere shop komen?
Ja kratten, op de PSP.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Niveau maakt volgens mij niks uit, ik gebruik sowieso die crewmembers niet.
En kratten?
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben nu weer verder en heb nu 2 vragen:
- Wat maakt het niveau van je secondant uit? Volgens mij is het belangrijker dat je secondant een goede auto heeft, of zit ik nou fout?
- En wat betekent dat kratten open maken? Ik kom dan in zo een venstertje met allemala kratten, maar wat moet ik daarmee doen. Ik kan alleen maar op terug drukken?
Maar het ziet er naar uit dat in dit topic alleen maar vragen worden gesteld en geen antwoorden.
Nouja, een eindbaas wil ik het niet noemen. Het is geen Mario World.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Inderdaad
die kratten zijn denk ik plaats vervangend voor die boxjes die je op pc krijgt.
Is dat na het verslaan van een eindbaas? zo ja dan zitten daar unieke dingen in of pink slip. zoiets als in most wanted.
Maar weet jij dan misschien wat verhaallijn van Most Wanted met Carbon te maken heeft
ja okquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nouja, een eindbaas wil ik het niet noemen. Het is geen Mario World.Maar na het verslaan van de heerser (
) van een gebied.
OK, maar hoe kan ik op een krat klikken. Ik heb al een krat geselecteerd en alle knopjes ingedrukt, combos enzo. Maar werkt allemaal niet.quote:Op zondag 3 december 2006 01:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ok
maar zijn inderdaad netzoals bij most wanted van die dingen die je dan kunt krijgen.
je mag er 2 kiezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |