abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43709087
Tvp.

Single player is uitgespeeld en nu speel ik dus voornamelijk online .

Oh, wel op de Xbox360.
  maandag 20 november 2006 @ 09:41:22 #27
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_43709482
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:20 schreef MaxiTaxi het volgende:
In MW had je de mogelijkheid als je een leider had verslagen hun auto te winnen.

Kan dit in Carbon ook?

En zit er een logica in hoe je de autos van de leiders kan winnen?
dit zit er nog steeds in
je krijgt weer 4 blokjes met vraagtekens en 2 uniques die open staan
hier moet je gewoon weer uitkiezen
of 2 keer gokken voor de pink-slip of de unique kiezen
pi_43792507
Ik had 2 vraagjes:
Hoe zet ik de stand in KMPH?
Ik zie op de world map alleen maar een car lot voor de rest niet hoe kan ik in een andere shop komen?
  woensdag 22 november 2006 @ 21:51:25 #29
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_43800367
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:26 schreef Nick109 het volgende:
Ik had 2 vraagjes:
Hoe zet ik de stand in KMPH?
Ik zie op de world map alleen maar een car lot voor de rest niet hoe kan ik in een andere shop komen?
1 - Je moet bij opties en dan gameplay moet je iets op Metisch zetten oid
2 - Je hebt maar 2 `winkels`. Je garage en een Car lot.
pi_43858187
Spel uitgespeeld, vond het einde tegenvallen.

Daar waar je in Most wanted nog die hele achtercolging hebt, daar kapt het in carbon in 1 keer na de race

en ja als je dan in de canyon met je ford gt voor darius gaat rijden, komt hij er niet langs en heb je na 10 sec al uitgespeeld

mn ford gt rijd 300 met gemak, en nog lekker wendbaar ook. Mooi auto voor alles, driften en racen :d

En wat heeft er eigenlijk de verhaal lijn van Most Wanted mee te maken :x
Je krijgt af en toe een tussen filmpje met: I was there when you won.
maar op het einde heb je hem gewoon uitgespeeld
iets met een rode tas enzo maar dat is alles wat ik er van snap

heb nu ook heat5 politie 1 keer gekregen, veel te makkelijk weer kwijt in mn gt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_43902290
heeft iemand screenshots van de mr2?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_43911123
ik zit vast in career mode. ik ben een redelijk ervaren gamer en heb de vorige delen ook gespeelt. in nfs carbon heb je drie van die delen de eerste twee heb ik probleemloos gehaald bijna iedere race in een keer met gemak gewonnen.

maar nu zit ik in de laatste stadsdeel het rode en kan ik met geen mogenlijkheid winnen. ze racen namelijk allemaal met tier 3 auto's en ik kan in de carlot alleen maar een aantal tier 2 auto's kiezen de beste aan de balkjes te zien de astin martin.

maat van me zei het in een uurtje of 10 te hebben uitgespeelt. en al veel eerder allerlei soorten auto's te kunnen kopen.

zit er een fout in, of doe ik iets fout dat bij mij bijna alle auto's gelockt zijn terwijl ik wel iets van 350.000 in cash heb.

best frusterend speel het ook niet meer uiteraart misschien dat iemand iets weet dan ik alsnog verder kan
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  zondag 26 november 2006 @ 18:30:11 #33
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_43911224
Ik heb t zelfde... maar, met de lotus elise... icm alle upgrades moet t wel kunnen lukken.
  maandag 27 november 2006 @ 09:18:01 #34
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_43921367
ik had het probleem...toch moet je even beter racen haha
ik reed met de jaguar, helemaal upgraden
dan kan je een race doen waar je een SLR unlocked
das tier 3 en dan kan je het wel winnen
  maandag 27 november 2006 @ 17:04:39 #35
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_43933326
wat ik wel raar vind, k win dan tier 2 engine ipgrades maar ik heb de race variant al. die mindere is dan unlocked maar de zwaardere heb ik al in mijn bezit. ik KAN mijn wagen niet verder tunen en toen unlcok ik minderwaardige ondedelen?
pi_44055910
Ik ga hem vanmiddag voor mijn PSP kopen.
gr gr
pi_44078825
Zeker relaxte game! Ik zit nu al op iets van 25%. Ik heb een totaal gepimpte GTI en ik heb geen zin om een muscle car te kopen.
gr gr
pi_44081069
Hoe kom je aan je geld nadat je het spel hebt uitgespeed?

500 per race schiet natuurlijk niet op.
pi_44086728
Ik ben nu weer verder en heb nu 2 vragen:

- Wat maakt het niveau van je secondant uit? Volgens mij is het belangrijker dat je secondant een goede auto heeft, of zit ik nou fout?

- En wat betekent dat kratten open maken? Ik kom dan in zo een venstertje met allemala kratten, maar wat moet ik daarmee doen. Ik kan alleen maar op terug drukken?

Maar het ziet er naar uit dat in dit topic alleen maar vragen worden gesteld en geen antwoorden.
gr gr
pi_44087094
Niveau maakt volgens mij niks uit, ik gebruik sowieso die crewmembers niet .

En kratten?
pi_44087381
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Niveau maakt volgens mij niks uit, ik gebruik sowieso die crewmembers niet .

En kratten?
Ja kratten, op de PSP.

En ik vind die secondanten juist een van de leukste dingen van het spel.
gr gr
pi_44089245
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben nu weer verder en heb nu 2 vragen:

- Wat maakt het niveau van je secondant uit? Volgens mij is het belangrijker dat je secondant een goede auto heeft, of zit ik nou fout?

- En wat betekent dat kratten open maken? Ik kom dan in zo een venstertje met allemala kratten, maar wat moet ik daarmee doen. Ik kan alleen maar op terug drukken?

Maar het ziet er naar uit dat in dit topic alleen maar vragen worden gesteld en geen antwoorden.
Inderdaad

die kratten zijn denk ik plaats vervangend voor die boxjes die je op pc krijgt.
Is dat na het verslaan van een eindbaas? zo ja dan zitten daar unieke dingen in of pink slip. zoiets als in most wanted.

Maar weet jij dan misschien wat verhaallijn van Most Wanted met Carbon te maken heeft
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_44092885
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:24 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Inderdaad

die kratten zijn denk ik plaats vervangend voor die boxjes die je op pc krijgt.
Is dat na het verslaan van een eindbaas? zo ja dan zitten daar unieke dingen in of pink slip. zoiets als in most wanted.

Maar weet jij dan misschien wat verhaallijn van Most Wanted met Carbon te maken heeft
Nouja, een eindbaas wil ik het niet noemen. Het is geen Mario World. Maar na het verslaan van de heerser ( ) van een gebied.
gr gr
pi_44094297
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Nouja, een eindbaas wil ik het niet noemen. Het is geen Mario World. Maar na het verslaan van de heerser ( ) van een gebied.
ja ok
maar zijn inderdaad netzoals bij most wanted van die dingen die je dan kunt krijgen.
je mag er 2 kiezen
Ik luister NL-Talig
pi_44094313
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:02 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ja ok
maar zijn inderdaad netzoals bij most wanted van die dingen die je dan kunt krijgen.
je mag er 2 kiezen
OK, maar hoe kan ik op een krat klikken. Ik heb al een krat geselecteerd en alle knopjes ingedrukt, combos enzo. Maar werkt allemaal niet.
Nouja morgen weer proberen bij gebied 1.
gr gr
pi_44101964
dat weet ik niet
ik gebruik pc
Ik luister NL-Talig
pi_44102989
volgens mij zijn die "kratjes" die opsommingen van dingen die je moet halen. Ze zijn opgedeeld in 4 vakjes, als je de bijbehorende opdracht uitvoert unlock je weer van alles.
pi_44133893
Nee, ik heb net uitgevonden wat die kratten zijn.

Als je vrij gaat rondrijden in de stad kan je op sommige plekken bonus kratten vinden. Als je dar tegenaan rijdt krijg je een bonus iets. Een extra illustratie of cash bijvoorbeeld. Wel vet dus. Ik heb nu 3 van de 30 kratten.
gr gr
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:28:43 #49
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_44173644
Oh mén! Dat klote driften!
Wel gaaf spel hoor! Nu 2 keer een poging gewaagd Darius te verslaan. Helaas nog niet gelukt met mn Lambo.
Hoe winnen jullie in godsnaam die drift-races? Met welke wagen en opties?

Alle tips zijn welkom
Schudden voor gebruik
pi_44174043
Voor driften gebruik ik sowieso een achterwielaangedreven muscle car. Gaat prima, met andere krijg ik het niet voor elkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')