zoals Canizares die aftershave op z'n voet liet vallen vlak voor het WK 02quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Sensation89 het volgende:
Straks gaat ie naar bed en valt ie van de trap of laat ie iets zwaars op zn voet vallen![]()
Niet overdrijvenquote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef DRD het volgende:
EIN-DE-LIJK
![]()
En gewoon in de basis met hem tegen die Engelsen.
(nou de rest nog en Marco mag misschien toch nog even bondscoach blijven)
quote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ging het hier niet om Stefano Seedorf?
Marco kennende zou het wel waarschijnlijker zijnquote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik begin serieus te twijfelenquote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
OMFGWTFBBQHAXquote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Hebben ze die stem van Clarence gewoon gebruikt en dan staat woensdag ineens Stefano op het veld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel Nederland zo van: "Huh?"
Laatste keer werd ie uitgefloten.quote:Op zondag 12 november 2006 23:55 schreef koningdavid het volgende:
Seedorf
![]()
Ik hoop dat hij net zo'n ontvangst krijgt van het publiek als Davids een jaar geleden. Een staande ovatie toen hij alleen al ging warmlopen.![]()
Tja, dat hij werd uitgefloten was dramatisch, maar wees tenminste blij als ze van mening veranderd zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laatste keer werd ie uitgefloten.![]()
De hypocrisie van de teletoeter.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij het Nederlands elftal bent.quote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Hebben ze die stem van Clarence gewoon gebruikt en dan staat woensdag ineens Stefano op het veld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel Nederland zo van: "Huh?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |