dat heb ik nou nooit begrepen, volgens mij is dat verhaal nogal opgeblazen!quote:Op zondag 12 november 2006 23:25 schreef NJ het volgende:
wel in het argument dat je een karakter als Seedorf er niet bij wil hebben in de groep.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:19 schreef Thetallguy het volgende:
Engeland - Nederlad 0-1
'90+1 Seedorf (pen.)
Dan verdient hij gewoon nog een kans.quote:Op zondag 12 november 2006 23:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer een (ex) ajacied![]()
hihihih nee
Clarence
Ben echt benieuwd wat de reacties op fok! zijn, als hij 90 minuten kut speelt woensdag
Doet 'ie ook wel.quote:Op zondag 12 november 2006 23:26 schreef mitt het volgende:
Bedanken Clarence!
quote:Op zondag 12 november 2006 23:19 schreef Thetallguy het volgende:
Engeland - Nederlad 0-0
'90+1 bijz: Seedorf mist pen.
Seedorfquote:
Hij ging bijna huilen....quote:Op zondag 12 november 2006 23:27 schreef Grimm het volgende:
Hahah frits vloekt
quote:***OETBAL************************* 1/2
**** Seedorf terug in selectie Oranje
**Clarence Seedorf is toegevoegd aan de
selectie van het Nederlands Elftal voor
het oefenduel met Engeland,woensdag in
Amsterdam.Seedorfs laatste interland
dateert van 30 juni 2004.
Bondscoaches Marco van Basten en John
van 't Schip hebben de middenvelder van
AC Milan opgeroepen in verband met de
knieblessure die Wesley Sneijder opliep
in het duel met PSV.Mnaadag zal de knie
van de Ajacied worden onderzocht,waarna
duidelijk wordt of hij zich nog bij het
trainingskamp in Noordwijk zal melden.
Met de toevoeging van Seedorf telt de
spelersgroep de Oranjeselectie 21 man
Giovanni van Bronckhorst (geblesseerd)
werd eerder vervangen door Tim de Cler.
4quote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef MrSASO het volgende:
3 stuks voor van Nistelrooy.
komt nog 1 anquote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef MrSASO het volgende:
Ik gok op 4quote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef MrSASO het volgende:
4e is het mooistequote:
Zou erg genieten geweest zijn jaquote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Grimm het volgende:
Had nee gezegd Clarence
Die mag de bankplaats overnemen van Koevermans wanneer deze geblesseerd raakt.quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Sensation89 het volgende:
Van Nistelrooy 4x 0_0
Huntelaar moet maar n's wat laten zien bij ajax, Ruud moet altijd eerste keus wezen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Die mag de bankplaats overnemen van Koevermans wanneer deze geblesseerd raakt.![]()
Denneboom is er ook nogquote:Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Die mag de bankplaats overnemen van Koevermans wanneer deze geblesseerd raakt.![]()
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Huntelaar moet maar n's wat laten zien bij ajax, Ruud moet altijd eerste keus wezen.
''Je nam op, met Clarence Seedorf, wat zei van Basten toen?''quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Weer dat Barend en Van Dorp achtige
"Wat zei je toen precies woord voor woord"
"Je zat in de kamer, en wat deed je toen"
quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Sensation89 het volgende:
Straks gaat ie naar bed en valt ie van de trap of laat ie iets zwaars op zn voet vallen![]()
zoals Canizares die aftershave op z'n voet liet vallen vlak voor het WK 02quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Sensation89 het volgende:
Straks gaat ie naar bed en valt ie van de trap of laat ie iets zwaars op zn voet vallen![]()
Niet overdrijvenquote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef DRD het volgende:
EIN-DE-LIJK
![]()
En gewoon in de basis met hem tegen die Engelsen.
(nou de rest nog en Marco mag misschien toch nog even bondscoach blijven)
quote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ging het hier niet om Stefano Seedorf?
Marco kennende zou het wel waarschijnlijker zijnquote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik begin serieus te twijfelenquote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
OMFGWTFBBQHAXquote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Hebben ze die stem van Clarence gewoon gebruikt en dan staat woensdag ineens Stefano op het veld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel Nederland zo van: "Huh?"
Laatste keer werd ie uitgefloten.quote:Op zondag 12 november 2006 23:55 schreef koningdavid het volgende:
Seedorf
![]()
Ik hoop dat hij net zo'n ontvangst krijgt van het publiek als Davids een jaar geleden. Een staande ovatie toen hij alleen al ging warmlopen.![]()
Tja, dat hij werd uitgefloten was dramatisch, maar wees tenminste blij als ze van mening veranderd zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laatste keer werd ie uitgefloten.![]()
De hypocrisie van de teletoeter.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij het Nederlands elftal bent.quote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Hebben ze die stem van Clarence gewoon gebruikt en dan staat woensdag ineens Stefano op het veld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel Nederland zo van: "Huh?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |