quote:k heb liever een mes tussen mijn ribjes dan dat ik iemand in elkaar laat slaan.
Zelfde als wanneer je bij een autoongeluk je pa, ma en enige broertje verliest. Dan wens je liever dat je zelf bent komen te overlijden en je broertje bljift leven.quote:
Ja okay.quote:Op zondag 12 november 2006 20:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Zelfde als wanneer je bij een autoongeluk je pa, ma en enige broertje verliest. Dan wens je liever dat je zelf bent komen te overlijden en je broertje bljift leven.
Ja...en dat is niet omdat ik zonodig een stoere opmerking wil maken, maar omdat ik het echt niet over mijn hart kan verkrijgen om iemand niet te helpen die in zulke nood is.quote:
Misschien belden ze 112quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef SHE het volgende:
Verschillende mensen liepen er ( ok, wel 2 u s'nachts ) en niemand deed wat.
Nou, ik zat om half 3 met dat kind bij de spoorwegpolitie...wat een naief kind ben je toch ook.quote:
Ik heb ook wel eens voor een mes gestaan door tussen een ruzie te komen, op dat moment was ik niet heel erg onder de indruk maar man wat stond ik naderhand te trillen op mijn benenquote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja...en dat is niet omdat ik zonodig een stoere opmerking wil maken, maar omdat ik het echt niet over mijn hart kan verkrijgen om iemand niet te helpen die in zulke nood is.
En vergeet niet dat kordaat optreden vaak al genoeg afschrikt hoor!
Ik heb op Utrecht CS 5 jr geleden nog meegemaakt dat een niet zo aardige jongen me bijna wilde neersteken omdat ik een grietje uit zijn handen trok die hij aan het afronselen was.
Dat meisje zou je zusje maar zijn..of je dochter.
Een mes overleef je doorgaans wel..en zo niet, dan kom je in elk geval in de hemel![]()
Nee serieus....kan een mens echt doorlopen? Ik kan het niet, echt niet.
Maar ik ben dan ook best wel dom impulsief.
Ha ha ha, ja ik ken dat welquote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef SHE het volgende:
Ik heb heel hard gehuild en een week chocola gegeten. Ik ben een redelijk dappere schijtluis wat dat betreft.
Als je een man was geweest, had je dat mes misschien wél tussen je ribben gehad.. Bij vrouwen denken ze wel 2 keer na..quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb op Utrecht CS 5 jr geleden nog meegemaakt dat een niet zo aardige jongen me bijna wilde neersteken omdat ik een grietje uit zijn handen trok die hij aan het afronselen was.
ik las laatst dat juist wanneer er weinig mensen in de buurt zijn, men geneigd is om zich verantwoordelijk te voelen en in te grijpen. wanneer er vele mensen zijn, voelt niemand zich verantwoordelijk en grijpt er doorgaans niemand in.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja...en dat is niet omdat ik zonodig een stoere opmerking wil maken, maar omdat ik het echt niet over mijn hart kan verkrijgen om iemand niet te helpen die in zulke nood is.
En vergeet niet dat kordaat optreden vaak al genoeg afschrikt hoor!
Dat meisje zou je zusje maar zijn..of je dochter.
Een mes overleef je doorgaans wel..en zo niet, dan kom je in elk geval in de hemel![]()
Nee serieus....kan een mens echt doorlopen? Ik kan het niet, echt niet.
Maar ik ben dan ook best wel dom impulsief.
bont en blauw slaan noem ik geen correctie..quote:Op maandag 13 november 2006 01:01 schreef DOGMAN het volgende:
ik zou eerst de oorzaak maar eens nagaan
een hoop vrouwen kunnen immers het bloed onder de nagels vandaan halen
en hebben soms wat correctie nodig
Niets om je druk over te maken, kijk maar:quote:Op zondag 12 november 2006 20:19 schreef Nouk82 het volgende:
Ik zat vanmiddag lekker te lammen voor de TV toen ik echt de indruk kreeg dat de buurman de buurvrouw de hoeken van de kamer liet zien.
En anders doe je even heel erg normaalquote:Op maandag 13 november 2006 01:01 schreef DOGMAN het volgende:
ik zou eerst de oorzaak maar eens nagaan
een hoop vrouwen kunnen immers het bloed onder de nagels vandaan halen
en hebben soms wat correctie nodig
En toch heeft ie gelijkquote:Op maandag 13 november 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders doe je even heel erg normaal![]()
Ik ben ook bedreigd met een mes, helaas kwam ik niet tussen een ruzie maar werd ik gewoon bedreigd omdat ik lang haar had. Het deed me toen weinig alleen het feit dat een vriend van me in elkaar gebeukt werd op de grond was iets moeilijker te snappen. We zijn naderhand nog gewoon uit gegaan en hebben lol gehad. Toen ik het de volgende dag thuis vertelde flipten mn ouders... Ben niet heel erg onder de indruk geweest en stond ook niet te trillen, misschien de ernst van de situatie nooit ingezien want ik werd met de dood bedreigd, iets wat je normaal niet van je af zou schudden lijkt me. Misschien was de drank een factor.quote:Op zondag 12 november 2006 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens voor een mes gestaan door tussen een ruzie te komen, op dat moment was ik niet heel erg onder de indruk maar man wat stond ik naderhand te trillen op mijn benen![]()
quote:
Ik ben het totaal met je eens, ikkeur het ook absoluut af hoor een vrouw meppen maar ik bevestigde alleen dat er genoeg vrouwen zijn die het bloed onder je nagels vandaan halen en als je dan iemand tegenover je hebt met een kort lontje danis het te laat.quote:Op maandag 13 november 2006 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Als je een mep krijgt van een vrouw heb je alle recht om terug te meppen maar iemand het huis door timmeren is ALTIJD buiten proportie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |