abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 12 november 2006 @ 20:19:59 #1
115666 Nouk82
Nananananananana, Batman!
pi_43486729
Iedereen hoort de buren wel eens. Soms hebben ze een keertje ruzie, hoor je wat gescheld over en weer en dichtslaande deuren. Maar wat als je denkt 'meer' te horen?

Ik zat vanmiddag lekker te lammen voor de TV toen ik echt de indruk kreeg dat de buurman de buurvrouw de hoeken van de kamer liet zien. Vond 't doodeng. Mijn vriend zei dat 't allemaal vast wel meeviel en dat ze misschien gewoon een beetje aan het dollen waren, maar zo vond ik het helemaal niet klinken..

..maar wat doe je dan..?

Het zijn tenslotte maar vermoedens, dus politie erop af sturen vond ik wat raar en ik ben schijtluis genoeg om zelf niet aan te durven bellen. Hebben jullie ooit met dit dillema gezeten?

Overigens: Buurvrouw kwam net aan de deur om te vertellen dat zij en buurman uit elkaar zijn. Er was dus wel degelijk meer aan de hand...
** Hey, I don't make the rules. I just twist them to my purposes. **
**Run, my delicious little chunks of XP, Run! **
pi_43486830
Is hiernaast ook gebeurd, maar dan met Vader-Zoon.

Moeder is helaas paar jaar geleden overleden, elke dag hoorden we de deuren snoeihard dichtklappen, geschreeuw en soms gehuil.

Blijkt dat die jongen zijn vader helemaal in elkaar heeft geslagen en gestoken, en is nu uit huis geplaatst.

Toen het echt erg was, heb ik daar wel aangebeld, deed niemand open, heb op de ramen geklopt en ben van mijn dak naar hun dak gegaan en boven tegen de ramen geklopt.
  zondag 12 november 2006 @ 20:30:42 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43487118
Ik vind dat het je plicht is om je medemens bij mogelijk gevaar te beschermen.
In het geval van mijn buurvrouw heb ik eens de poltie gebeld nadat ik zelf polshoogte ben gaan nemen.
Dat heeft haar heel wat blauwe plekjes bespaard.
Relatie is over en ze zit veilig elders.

Ok, het is net zo onveilig voor jezelf als ingrijpen bij een ruzie op straat..maar ik heb liever een mes tussen mijn ribjes dan dat ik iemand in elkaar laat slaan.
Ik zou niet met mezelf kunnen leven als iemand het leven laat en ik heb er niets aan gedaan het te voorkomen.
  zondag 12 november 2006 @ 20:46:57 #4
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43487673
SHE, meen je dat echt.
quote:
k heb liever een mes tussen mijn ribjes dan dat ik iemand in elkaar laat slaan.
pi_43487718
ik zou het gewoon vragen aan de buurvrouw. ze is al aan de deur geweest om te vertellen dat ze uit elkaar gaan, dat doe je ook niet zomaar, dus zal ze je wel vertrouwen?
Probeer het wel voorzichtig te brengen, wie weet kan je iets voor haar betekenen (een toevluchtoord voor als het weer uit de hand dreigt te lopen?
  zondag 12 november 2006 @ 20:48:21 #6
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43487730
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:46 schreef G.Fawkes het volgende:
SHE, meen je dat echt.
[..]
Tuurlijk niet, maar het klinkt wel heldhaftig.
Ik ga naar huis.
pi_43487732
quote:
SHE, meen je dat echt.
[..]
Zelfde als wanneer je bij een autoongeluk je pa, ma en enige broertje verliest. Dan wens je liever dat je zelf bent komen te overlijden en je broertje bljift leven.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 12 november 2006 @ 20:50:37 #8
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43487811
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

Zelfde als wanneer je bij een autoongeluk je pa, ma en enige broertje verliest. Dan wens je liever dat je zelf bent komen te overlijden en je broertje bljift leven.
Ja okay.
Maar ook bij je buurvrouw/man?
... is a mismatch forever
  zondag 12 november 2006 @ 21:02:15 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43488329
quote:
SHE, meen je dat echt.
[..]
Ja...en dat is niet omdat ik zonodig een stoere opmerking wil maken, maar omdat ik het echt niet over mijn hart kan verkrijgen om iemand niet te helpen die in zulke nood is.
En vergeet niet dat kordaat optreden vaak al genoeg afschrikt hoor!
Ik heb op Utrecht CS 5 jr geleden nog meegemaakt dat een niet zo aardige jongen me bijna wilde neersteken omdat ik een grietje uit zijn handen trok die hij aan het afronselen was.
Verschillende mensen liepen er ( ok, wel 2 u s'nachts ) en niemand deed wat.

Dat meisje zou je zusje maar zijn..of je dochter.
Een mes overleef je doorgaans wel..en zo niet, dan kom je in elk geval in de hemel
Nee serieus....kan een mens echt doorlopen? Ik kan het niet, echt niet.
Maar ik ben dan ook best wel dom impulsief.
pi_43490323
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef SHE het volgende:
Misschien belden ze 112
  zondag 12 november 2006 @ 21:53:42 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43490374
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef thaleia het volgende:

[..]

Misschien belden ze 112
Nou, ik zat om half 3 met dat kind bij de spoorwegpolitie...wat een naief kind ben je toch ook.
Zelfs een belletje is teveel moeite.
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 21:56:34 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43490501
quote:

[..]

Ja...en dat is niet omdat ik zonodig een stoere opmerking wil maken, maar omdat ik het echt niet over mijn hart kan verkrijgen om iemand niet te helpen die in zulke nood is.
Ik heb op Utrecht CS 5 jr geleden nog meegemaakt dat een niet zo aardige jongen me bijna wilde neersteken omdat ik een grietje uit zijn handen trok die hij aan het afronselen was.

Een mes overleef je doorgaans wel..en zo niet, dan kom je in elk geval in de hemel
Ik heb ook wel eens voor een mes gestaan door tussen een ruzie te komen, op dat moment was ik niet heel erg onder de indruk maar man wat stond ik naderhand te trillen op mijn benen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 12 november 2006 @ 21:59:17 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43490615
Ik heb heel hard gehuild en een week chocola gegeten. Ik ben een redelijk dappere schijtluis wat dat betreft.
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 22:38:56 #14
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43492158
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef SHE het volgende:
Ik heb heel hard gehuild en een week chocola gegeten. Ik ben een redelijk dappere schijtluis wat dat betreft.
Ha ha ha, ja ik ken dat wel
Maar goed, op dat soort momenten sta ik er wel, ik stort daarna pas in.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_43493795
quote:

[..]
Als je een man was geweest, had je dat mes misschien wél tussen je ribben gehad.. Bij vrouwen denken ze wel 2 keer na..
pi_43496021
quote:

[..]

ik las laatst dat juist wanneer er weinig mensen in de buurt zijn, men geneigd is om zich verantwoordelijk te voelen en in te grijpen. wanneer er vele mensen zijn, voelt niemand zich verantwoordelijk en grijpt er doorgaans niemand in.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  maandag 13 november 2006 @ 01:01:42 #17
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_43496505
ik zou eerst de oorzaak maar eens nagaan
een hoop vrouwen kunnen immers het bloed onder de nagels vandaan halen
en hebben soms wat correctie nodig
bloemen, daar hou ik van!
pi_43497711
quote:
Op maandag 13 november 2006 01:01 schreef DOGMAN het volgende:
bont en blauw slaan noem ik geen correctie..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43497767
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:19 schreef Nouk82 het volgende:
Ik zat vanmiddag lekker te lammen voor de TV toen ik echt de indruk kreeg dat de buurman de buurvrouw de hoeken van de kamer liet zien.
Niets om je druk over te maken, kijk maar:

Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_43497774
quote:
Op maandag 13 november 2006 01:01 schreef DOGMAN het volgende:
En anders doe je even heel erg normaal
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_43497893
Heb 't ook wel eens meegemaakt, ja. Moet dan altijd weer denken aan American Beauty; geen enkel huishouden is zo normaal als je denkt. Look closer.
pi_43497899
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:

[..]

En anders doe je even heel erg normaal
En toch heeft ie gelijk
pi_43497906
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:56 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens voor een mes gestaan door tussen een ruzie te komen, op dat moment was ik niet heel erg onder de indruk maar man wat stond ik naderhand te trillen op mijn benen
Ik ben ook bedreigd met een mes, helaas kwam ik niet tussen een ruzie maar werd ik gewoon bedreigd omdat ik lang haar had. Het deed me toen weinig alleen het feit dat een vriend van me in elkaar gebeukt werd op de grond was iets moeilijker te snappen. We zijn naderhand nog gewoon uit gegaan en hebben lol gehad. Toen ik het de volgende dag thuis vertelde flipten mn ouders... Ben niet heel erg onder de indruk geweest en stond ook niet te trillen, misschien de ernst van de situatie nooit ingezien want ik werd met de dood bedreigd, iets wat je normaal niet van je af zou schudden lijkt me. Misschien was de drank een factor.

Ontopic: Onze buren zijn aso's schreeuwen veel, stampen, gooien, pleuren dingen over de schutting, schelden op elkaar enz. maar nooit gekrijs van pijn of gehuil. Als ze elkaar in elkaar zouden meppen zou ik ook niet ingrijpen.
pi_43497910
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:52 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

En toch heeft ie gelijk

Als je een mep krijgt van een vrouw heb je alle recht om terug te meppen maar iemand het huis door timmeren is ALTIJD buiten proportie.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_43497918
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als je een mep krijgt van een vrouw heb je alle recht om terug te meppen maar iemand het huis door timmeren is ALTIJD buiten proportie.
Ik ben het totaal met je eens, ikkeur het ook absoluut af hoor een vrouw meppen maar ik bevestigde alleen dat er genoeg vrouwen zijn die het bloed onder je nagels vandaan halen en als je dan iemand tegenover je hebt met een kort lontje danis het te laat.

Ik had een buurmeisje die wel eens vertelde dat haar vriend haar sloeg en daar heb ik eens fikse ruzie met hem om gehad tot slaags aan toe.
Zat ik 2 weken later bij hun thuis kregen ze weer ruzie en toen zag ik dat het anders was dan zij vertelde, voor mijn neus gingen ze ruzie maken en hij wilde niet in discussie gaan, dus gooie ze met servies naar hem, sloeg een raam in, noemde ze moeder van alles (hijs mama's kindje ) en wilde tegen mij alle vuile was over hem gaan vertellen alleen maar zodat hij zou gaan discussieren
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')