nee, ik heb hem "ergens" in een schriftje, maar i kben aan het verhuizen...quote:Op zondag 12 november 2006 22:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je het adres van Klonk al? Ik heb het geloof ik ook nog namelijk!
* Vava haalt het PM-systeem onder het stof vandaan....quote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb hem "ergens" in een schriftje, maar i kben aan het verhuizen...
als je wilt, PM hem dan maar even
Je doet toch mee?quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
Dus over een week verstuur ik het schriftje naar iemand?
quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Je doet toch mee?![]()
![]()
En idd, over een week verstuur je een schriftje![]()
A5 jaquote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Aha ok. Ja wel makkelijk want dan weet ik ook naar wie ik het moet doorsturen.Gelukkig hebben we ook een goede organisator.
Hoe groot is dat schriftje? Formaat half a4tje?
Ahja, das mooi.quote:
Ik hoop voor je dat ze ze verkopen daar!quote:Op zondag 12 november 2006 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ahja, das mooi.Ik zal eens kijken of dat hier ergens verkocht wordt.
![]()
Ik hoop het voor jullie ook.quote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze ze verkopen daar!
Zitten er winkels in dat dorpquote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie ook.Samen met Maxime heb ik er zin an:
[afbeelding]
Ik had toch een kaartje naar jou gestuurd?quote:Op maandag 13 november 2006 09:16 schreef Twinky het volgende:
Nee, ik doe maar niet mee. Ik wil wel van jullie alles erover horen!
Knoekie, was ik dat niet met de FOK! to FOK! tag? Ik heb iig laatst iets gestuurd en daar niks meer van gehoord.
Doenquote:Op maandag 13 november 2006 09:50 schreef Smittend het volgende:
HoiHadden we alweer een topic volgekletst.
![]()
Ik wil nieuwe adressen opvragen maar ik heb nog maar twee postzegels.
Zal ik het doen of zal ik het niet doen?
Ja mevrouwquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Doenen vandaag nieuwe postzegels kopen
![]()
mag dat niet dan ?quote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef Troel het volgende:
Klonk! Je hebt een topic in OUD geopend
ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef Troel het volgende:
Nee, maar ik had echt even zoiets van huh
En dat ik me af zit te vragen waar je zoiets voor wilt gebruiken
(Er zijn overigens nog meer tips in het opic gepost!)
je gaat de postzegels van alle kaarten met bloemetjes en bijtjes afweken?quote:Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook![]()
en waar ik dat voor wil gebruiken ?, doe eens een gokje, iets met bloemetjes en bijtjes![]()
ja, dag he, als we zo gaan beginnen....quote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Aha ok. Ja wel makkelijk want dan weet ik ook naar wie ik het moet doorsturen.Gelukkig hebben we ook een goede organisator.
Hoe groot is dat schriftje? Formaat half a4tje?
Sarcasme Muck, sarcasme. Ik zeg alleen dat ik ergens aan mee doe maar waaraan weet ik niet. Ik kom nooit in travelling notebook topics dus hoe moet ik dan weten hoe alles werkt? Misschien zijn er mensen hier die daar ook niet alles weten.quote:Op maandag 13 november 2006 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dag he, als we zo gaan beginnen....
je widle niet mee doen, en nu ineens weer wel? en dan over mij zeggen dat ik het niet goed organiseer?
ga eens in het topic kijken op het PC forum ofzo, dan zie je dat het allemaal duidelijk uitgelegd staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |