Nou, bomen steken niet zo snel de weg over.quote:Op zondag 12 november 2006 16:36 schreef CodeCaster het volgende:
Volgende keer wat groters raken zodat je zelf de pineut bent?
Kom op man, huilen om musjes is zoooo 2005.
quote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef Friek_ het volgende:
Alcohol. Alles wegdrinken om dit te vergeten.
Beide goede optiesquote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef CodeCaster het volgende:
Neem je kat mee, heb je er nog een goede daad van gemaakt ook.
Absoluut. Misschien ligt het lijkje er nog!quote:Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef Mojave het volgende:
Ik dank jullie hartelijk.
Nu ben ik aan het overwegen om de plek des onheils te gaan bezoeken.
Denken jullie dat dit positieve invloed zal hebben op het verwerkingsproces? of dat ik er misschien nog beter even mee kan wachten?
Mijn probleem niet serieus nemen?quote:Op zondag 12 november 2006 17:06 schreef Snoepie85 het volgende:
hoort dit niet in ONZ?
Fijn dat je me steunt, ik ga kijken.quote:Op zondag 12 november 2006 17:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Absoluut. Misschien ligt het lijkje er nog!
Dan kun je het musje een waardig afscheid gunnen door middel van een begravenis.
en uiteraard een Darwin award voor de mus, omdat hij niet weg vloogquote:Op zondag 12 november 2006 18:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik zou de politie bellen met dit verhaal.Misschien kunnen zij je doorsturen naar bureau Slachtofferhulp.
En,natuurlijk zoals het hoort op Fok! : RIP aan de nabestaanden.![]()
Reed er toen een andere auto over die rouwende kindereendjes heen?quote:Op zondag 12 november 2006 18:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dat was wel sneu, echt zo van 'mama maamaaaa... *splut*'
Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zondag 12 november 2006 18:44 schreef nozem het volgende:
Zo heeft mijn vader een tijdje terug een kolonne overstekende eendjes platgereden op een drukke provinciale weg. Als hij halsoverkop op de rem was gaan staan was ons hele gezin nu morsdood geweest. Tja.. soms gebeuren dat soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |