Euhh ik heb een LE met die Pick er bij en tarrot kaarten.. ook hologram op het hoesje en nog een poster. Is dat de zelfde?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb trouwens de Limited Edition CD van Pick Of Destiny met 3D hologram in het klepje van 't doosjeEn daar ben ik blijjjjjjjjjjjjjjjjjj mee
Fuck Her Gently!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:21 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Dio een van hun geinigste nummers. En Fuck Her Softly doet me meteen denken aan de fameuze Fok! Rock!-meetings in Sam Sam...:D
Idd een briljante poster.. ik heb hem nog niet opgehangen, maar komt meer omdat ik er geen goede plek voor heb.quote:Ik ben benieuwd naar het album en ook naar de film. Ik vind de poster alvast briljant.
[afbeelding] Leuk als je net 4 weekjes terug in de Sixtijnse Kapel bent geweest
Jammer dat Jack daaraan meedoet.quote:He is here to mow your freakin' grass, and you know his name is Kyle Gass
Rockin' and freakin' rollin' etc
Toen ik een tijdje geleden in de bios was stond er een bord met daar op 23 december. Maar dat zal wel de Amerikaanse release zijn oid. Vind er niks meer op terug op de site van Pathé.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef Gitarist het volgende:
Wanneer komt die film nou uit?
't Wordt voor mij de film van het jaar!
Nee. Ik heb alleen dat hologram in het CD doosje zittenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Euhh ik heb een LE met die Pick er bij en tarrot kaarten.. ook hologram op het hoesje en nog een poster. Is dat de zelfde?
Hier heb ik het dan over:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:52 schreef dikkekaas het volgende:
Ja, 11 januari, volgens moviemeter. Nog n weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |