dichtsbij:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef pugehenis het volgende:
Meh geen kaartjes kunnen bemachtigen. Hopelijk gaan ze wat festivals langs in Europa.
Tranen over mijn wangen van het lachen! Ze zijn terugquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:33 schreef chansadres het volgende:
Videoclip uitgebracht van To Be The Best.
Lied start na 4:24
geweldigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:33 schreef chansadres het volgende:
Enkel dat er eentje komt maar wie is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
geweldigoverigens kaartjes weten te bemachtigen
![]()
is er al iets bekend over het voorprogramma ?
bedanktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Enkel dat er eentje komt maar wie is nog niet bekend.
heel vet, vooral die POD plectrumquote:Op zondag 18 maart 2012 11:50 schreef chansadres het volgende:
Gisteren de Deluxe Edition van de soundtrack binnen gekregen. Awesome!
[ afbeelding ]
Er zat trouwens ook nog een poster bij. Van de week ook de Australische versie van de cdsingle Tribute ontvangen. Deze heeft naast de single ook de EP op staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
heel vet, vooral die POD plectrumwel hun minste album naar mijn mening, het 1e album "Tenacious D" is toch veel rauwer, maar deze collectie is wel erg vet
Ik heb grote verwachtingen voor Rize of the Fenix, en denk dat dit weer een beetje terug naar de roots van het 1e album gaat.
Awesome tarotkaarten!
ik vind net het tegenovergestelde, maarja smaken verschillen hequote:Op donderdag 12 april 2012 05:52 schreef PimD het volgende:
Oh nee, ik vind POD veeeeeel gaver dan het eerste album. Veel gaver dan Kickapoo, The Metal, Beelzeboos enzo wordt het toch niet
Tot vanmiddag kon ik je er geen antwoord op geven maar zie nu dat hij vanmiddag is gelekt op nieuwsgroepen dus daar kan iedereen hem vandaan toverenquote:
briljante clipquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:33 schreef chansadres het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |