abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 november 2006 @ 14:46:41 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43476999
The story continues...

Natasia heeft 5 minuten met Wilgo gesproken en hem verteld wat er (oa) gebeurd is vannacht. Wilgo was pissed, maar het gesprek werd abrupt beeindigd. Talpa heeft intussen aan Natasia verteld dat de beelden vannacht naar de tuin zijn gezapt en dat het internet dus niets heeft gezien (fout). Nena zit met het hele gebeuren ook in haar maag. Ze heeft tegenover iedereen verzwegen wat ze vannacht met Brian heeft gedaan (of liever andersom).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43477026
Hij laat nena gewoon lullen. het interesseert hem geen moer. botte boer.
pi_43477032
Ik vind het wel een lollig gesprek met Bart en Nena. Hij laat Nena gewoon stom lullen en hij is lekker verder aan het bladeren.
  zondag 12 november 2006 @ 14:50:13 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43477113
Natasia: "Of wij het verder willen laten rusten omdat het goed is zo"
Nena: "Dat zeggen zij. Ze hebben makkelijk praten"
Natasia: "We kunnen niet anders. Ik heb het er maar niet meer over"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43477122
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
The story continues...

Natasia heeft 5 minuten met Wilgo gesproken en hem verteld wat er (oa) gebeurd is vannacht. Wilgo was pissed, maar het gesprek werd abrupt beeindigd. Talpa heeft intussen aan Natasia verteld dat de beelden vannacht naar de tuin zijn gezapt en dat het internet dus niets heeft gezien (fout). Nena zit met het hele gebeuren ook in haar maag. Ze heeft tegenover iedereen verzwegen wat ze vannacht met Brian heeft gedaan (of liever andersom).
Hahaha, het staat overal met filmpjes en al op het internet. Ook op de talpa site!!!
  zondag 12 november 2006 @ 14:50:52 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43477131
Natasia: "Als ik volgend weekens naar huis ga, weet je precies waarom."
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43477154
Imo vind nena het wel fijn om even slap te lullen zonder serieuze dingen, dan hoeft ze niet na te denken over de minder leuke dingen.
Daarom zit ze juist bij Bart op dit moment imo.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 12 november 2006 @ 14:52:13 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43477171
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43477175
nena op een motor!!! hahaha
pi_43477242
Nena zit echt met zichzelf overhoop. Ze probeert zich met motors, auto's, luxe en al ander uiterlijk vertoon het andere weg te moffelen, vergeten. arm kind of was het stom kind? ;-)
  zondag 12 november 2006 @ 14:56:11 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43477266
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
. arm kind of was het stom kind? ;-)
Beide niet, mag dat ook?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43477281
Tip voor Natasia: Nena wil er niet meer over nadenken; het is nu jou probleem geworden, niet meer die van Nena.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_43477318
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef Llewella het volgende:
Tip voor Natasia: Nena wil er niet meer over nadenken; het is nu jou probleem geworden, niet meer die van Nena.
Natas wil haar problemen juist iedereen's problemen maken.
pi_43477345
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Beide niet, mag dat ook?
hoezo?
pi_43477353
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
Nena zit echt met zichzelf overhoop. Ze probeert zich met motors, auto's, luxe en al ander uiterlijk vertoon het andere weg te moffelen, vergeten. arm kind of was het stom kind? ;-)
Overlevingstactiek noemen ze dat.

Niks vreemds aan, heb je alleen wel een goede therapeut voor nodig om dat af te kunnen leren.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 12 november 2006 @ 14:59:26 #16
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_43477354
Uit het Nena topic:

quote:
Vannacht na een aantal cocktails besloten natacia brian en nena in 1 bed te slapen. Op een gegeven moment stond natacia op om haar tanden te poetsen,en toen begon brian nena te vingeren.Dat bewegen viel dus zwaar op onder dat dekbed en nena zei nee ik ga weg dit valt op.
Vervolgens gaat ze naar natacia in de badkamer in de grote slaapkamer,en ik hoor ze praten natacia probeert haar over te halen terug te gaan,ze zegt als je zin hebt moet je je niet druk maken,zat dat kind zwaar te pushen.Toen zei ze anders kom ik er wel weer bijligen. Ik weet niet wat er toen precies gezegd werd werd een hoop sexuele gefluisterd door natacia.Ik kon ze niet goed zien alleen door t glazen raam vag.opeens hoor ik een hoop gehijg en zoengeluiden,ik denk dat kan niet natacia en nena zijn,is brian soms ook beneden?Even later hoor ik ze weer praten hoor ik nena zeggen dat ze dit geen goed idee vind,maar natacia begint te dwingen.Vervolgens probeert nena van haar af te komen dat als de familie van natacia dit ziet datnatacia weer problemen krijgt,natacia zegt nee met jou niet wel als ik bij bran ga liggen.Vervolgens zegt nena ja maar iedereen kan ons zien,en natacia wijst an dat de cameras in die badkamer naar de muur wijzen en alleen de camera in de slaapkamer naar binnen wijst dus dat ze niet voor die deur moeten staan.Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen.Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.Toen verschoven ze half voor die deur en zag ik dat ze nena heel wild zoende en ze greep nena net bij haar haar vast ,en toen werd de camera op de tuin gezet.

Een tijdje later heeft talpa de streams weer aangedaan,en toen zag je dat nena naar brian toeging en vertelde je raadt nooit wat er net gebeurt is.Ik ben gewoon aangevallen door...en toen gingen de streams weer uit.
Weer en tijd later zag je nena in bed brian ging z,n excuses aanbieden,maar ze waren moeilijk te verstaan.Ik weet dus niet of er verder nog iets met natacia of brian gebeurt is,waarschijlijk wel.

Ik vertel dit hier omdat weinig mensen dit gezien hebben,en ik weet niet wat er gebeurt is toen de streams uitwaren,aar ik weet wel hoe een meisje van 19 zo gemanipuleert is om dingen te doen waar ze zeker niet achter staat.Al zou nena op meisjes vallen,wat ik niet denk.Dan toch niet op natacia.Natacia heeft dit allang gepland,ze zei een tijd geleden al tegen dat meissie kijk maar uit ik ben nog veel gevaarlijker dan brian,en toen zei ze iets over schuren.Dat wijf maakt mij zo misselijk.Ik hoop dat Talpa laat zien hoe ze nena gemanipuleert heeft.

Logged
- but you can never leave!
pi_43477490
Natas is walgelijk!! Vrouwen kunnen dus net zo goed een goed een sexueel roofdier zijn als sommige gestoorde mannen.
pi_43477588
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Uit het Nena topic:

quote:
Vannacht na een aantal cocktails besloten natacia brian en nena in 1 bed te slapen. Op een gegeven moment stond natacia op om haar tanden te poetsen,en toen begon brian nena te vingeren.Dat bewegen viel dus zwaar op onder dat dekbed en nena zei nee ik ga weg dit valt op.
Vervolgens gaat ze naar natacia in de badkamer in de grote slaapkamer,en ik hoor ze praten natacia probeert haar over te halen terug te gaan,ze zegt als je zin hebt moet je je niet druk maken,zat dat kind zwaar te pushen.Toen zei ze anders kom ik er wel weer bijligen. Ik weet niet wat er toen precies gezegd werd werd een hoop sexuele gefluisterd door natacia.Ik kon ze niet goed zien alleen door t glazen raam vag.opeens hoor ik een hoop gehijg en zoengeluiden,ik denk dat kan niet natacia en nena zijn,is brian soms ook beneden?Even later hoor ik ze weer praten hoor ik nena zeggen dat ze dit geen goed idee vind,maar natacia begint te dwingen.Vervolgens probeert nena van haar af te komen dat als de familie van natacia dit ziet datnatacia weer problemen krijgt,natacia zegt nee met jou niet wel als ik bij bran ga liggen.Vervolgens zegt nena ja maar iedereen kan ons zien,en natacia wijst an dat de cameras in die badkamer naar de muur wijzen en alleen de camera in de slaapkamer naar binnen wijst dus dat ze niet voor die deur moeten staan.Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen.Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.Toen verschoven ze half voor die deur en zag ik dat ze nena heel wild zoende en ze greep nena net bij haar haar vast ,en toen werd de camera op de tuin gezet.

Een tijdje later heeft talpa de streams weer aangedaan,en toen zag je dat nena naar brian toeging en vertelde je raadt nooit wat er net gebeurt is.Ik ben gewoon aangevallen door...en toen gingen de streams weer uit.
Weer en tijd later zag je nena in bed brian ging z,n excuses aanbieden,maar ze waren moeilijk te verstaan.Ik weet dus niet of er verder nog iets met natacia of brian gebeurt is,waarschijlijk wel.

Ik vertel dit hier omdat weinig mensen dit gezien hebben,en ik weet niet wat er gebeurt is toen de streams uitwaren,aar ik weet wel hoe een meisje van 19 zo gemanipuleert is om dingen te doen waar ze zeker niet achter staat.Al zou nena op meisjes vallen,wat ik niet denk.Dan toch niet op natacia.Natacia heeft dit allang gepland,ze zei een tijd geleden al tegen dat meissie kijk maar uit ik ben nog veel gevaarlijker dan brian,en toen zei ze iets over schuren.Dat wijf maakt mij zo misselijk.Ik hoop dat Talpa laat zien hoe ze nena gemanipuleert heeft.

Logged
Dat had ik al begrepen.
Natasia is op dat moment zo verwrongen in haar gedachten beleving richting anderen; zei vind het een leuk spelletje waar ze zelf op dat moment van geniet; sensatie. Dat zag ik gisteren ook al bij de fotoshoot van Brian en Nena; Natasia wilt spanning zien en erzelf op kicken/ervaren. Ze zei ook al eerder direct in de camera dat Nena het gewoon moest doen met Brian. Ze krijgt daar zelf lekkere gevoelens bij. Het schiet niet op, maar ze wil wel de kick, dus is nu genoodzaakt geweest zelf iets te ondernemen/zich mee te laten voeren in het hele spelletje.
Natasia heeft hier zeer duidelijk een hand in en kickt erop.
Ze heeft op dat moment ook aboluut geen wroeging of denkt absoluut niet na over consequenties op dat moment, ook houd ze geen rekening met het gevoel van een ander op dat moment, ze wil ze wil... Voelen! Passie! Drama!
Ze staat erg ver weg van de realiteit.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_43477663
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
Nena zit echt met zichzelf overhoop. Ze probeert zich met motors, auto's, luxe en al ander uiterlijk vertoon het andere weg te moffelen, vergeten. arm kind of was het stom kind? ;-)
onvolwassen kind.
Fouten maken is oké, wat je er mee doet, dat is de vraag.
pi_43477723
Bah natasia... Nena moet wel heel dronken zijn geweest
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43477751
Nou, ik vind Nena ook niet vrij uit gaan, hoor!
Zij liep net zo goed door de slaapkamer alle camera's te onderzoeken!
pi_43477834
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:08 schreef Llewella het volgende:

Ze heeft op dat moment ook aboluut geen wroeging of denkt absoluut niet na over consequenties op dat moment, ook houd ze geen rekening met het gevoel van een ander op dat moment, ze wil ze wil... Voelen! Passie! Drama!
Ze staat erg ver weg van de realiteit.
Hehe, jij kan er ook wat van anders...
leuk het zelfreflectie
pi_43477898
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:12 schreef avonne het volgende:

[..]

onvolwassen kind.
Fouten maken is oké, wat je er mee doet, dat is de vraag.
19 jaar vind ik nog niet echt een volwassen leeftijd dus ik kan het haar absoluut niet kwalijk nemen.
Daarbij, ik denk dat Nena nog een hoop te leren heeft over zichzelf en het leven, en dat leren begint pas bij een leeftijd vanaf ca 20 jaar. Ook al heb je nog zoveel levenservaring opgebouwd tot je 20e.

Ik denk dat het tijdelijk juist wel een goede overlevingstactiek is, alleen moet er wel een tijd komen om iets te maken van je leven, en Nena wil dat ook weldegelijk, alleen ze weet nog absoluut niet hoe.

Jammer dat ze vanuit de ouderlijke macht dan geen duidelijke handvaten of sturing heeft gekregen/krijgt.

Het is echt nog niet te laat voor Nena hoor
Ze weet iig dat het bij d'r ontbreekt aan een aantal dingen als richting etc, sommige andere mensen denken dat ze volwassen zijn en kijken dan neer op mensen maar hebben gewoon een bord voor hun kop, maar das weer wat anders
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 12 november 2006 @ 15:23:04 #24
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43477923
Ik doe weer eens even de streams aan, zie meteen Nena en Natasia gezellig in gesprek. Het enige wat ik krijg zijn neigingen bij het horen van Natasia haar stem. Dat zei nog opgewekt kan doen na dat telefoontje met Wilgo en al die bizarre gebeurtenissen vanacht.
pi_43477994
pfffff,...vannacht gewerkt en heb nu dus behoorlijk bij moeten lezen,.. wat een gebeurtenissen, is dit een complot van FOK tegen mij ???... wtf is er gedronken daar ?? ... spanish fly ? ,.. anyways, waar is Evil,.. kzie haar niet, al weg? of blijft ze echt nog een paar weken ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')