In een eerder topic werd geschreven dat Ten Cate hoog op het verlanglijstje van PSV stond. En dat was ook zo maar ik ben blij dat hij niet gekomen is, hij begint een beetje op de gefrustreerde azijnpisser Stevens te lijken.quote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef SCH het volgende:
Ten Cate
Die man wordt met de week triester zeg.
2 punten ipv gelijkspel, alleen ben jij van mening dat Ajax had moeten winnen. Het had ook zomaar in 0-2 kunnen eindigen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:37 schreef toma het volgende:
Eerlijk commentaar achteraf vana Koeman. Als je zijn woorden samenvat kun je concluderen dat psv voor de verrandering weer eens 3 punten steelt.
Jonge hou je vreet nou maar dicht, dat je Ten Cate niet mag is inmiddels volstrekt duidelijk. Kneus.quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef leolinedance het volgende:
Wat een slechte verliezer, die HTK. Geluksgoal enzo...En dan kale klets zeggen. Wat een sukkel!
nee 0-0 was het meest verdiend geweestquote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Toewan het volgende:
[..]
2 punten ipv gelijkspel, alleen ben jij van mening dat Ajax had moeten winnen. Het had ook zomaar in 0-2 kunnen eindigen.
Stelen is ook een kunst.quote:Op zondag 12 november 2006 20:37 schreef toma het volgende:
Eerlijk commentaar achteraf vana Koeman. Als je zijn woorden samenvat kun je concluderen dat psv voor de verrandering weer eens 3 punten steelt.
Maar toch alsnog gefeliciteerd.
Maak het dan eerder af. En ajax had nog genoeg tijd om te laten zien wat ze in huis hadden.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Stelen is ook een kunst.
Toch had PSV de beste kansen deze wedstrijd.
Nee hoor ik heb niks tegen hem. Waar baseer je dat op? Ik vond zijn reactie op televisie niet echt volwassen en terecht. Dat is iets heel anders.quote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jonge hou je vreet nou maar dicht, dat je Ten Cate niet mag is inmiddels volstrekt duidelijk. Kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |