Ben ik het mee eens. Gelijkspel was terechter geweest, maar ja, altijd weer dat fuckin effectieve PSVquote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef BigFire het volgende:
Ajax tegenvallend in de 2de helft. Gelijkspelletje zou meer terecht geweest zijn. Zeker geen overwinning voor PSV.
dank je welquote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
vieze Psv goal, maar ben zo sportief wel om jullie te feliciteren.
Gefeliciteerd met de winst.![]()
mooie foto, genietenquote:
apetrotsquote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef BadRabbit het volgende:
Nou gefeliciteerd hoor PSVers, wees maar trots op je ploeg![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef troje het volgende:
einde. Ajax weggespeeld.
Kom kom .. doe een schone luier aan en ga je middagdutje doen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef Kleine_Jelle het volgende:
kutluckertjes![]()
![]()
![]()
psv
talpa
het zuiden van nederland
Nee hoor, is ze de afgelopen seizoenen prima gelukt.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef geertbargeman het volgende:
die 9-0-1 opstelling breekt ze nog een keer op die seizoen
Als PSV naïef voetbalt tegen Ajax wordt het 3-4 of 4-3. Dan kun je denk ik beter georganiseerd en behoudend voetballen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli maar dit soort voetbal wat PSV speelt verneukt de hele sport
Ja, zou ik ook zijn, je wint gewoon, klaar.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef BadRabbit het volgende:
Nou gefeliciteerd hoor PSVers, wees maar trots op je ploeg![]()
jaloers zeker muhahaha. PSV wint al 3 jaar op rij het kampioenschap met zo'n laffe instellingquote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met zo'n laffe wedstrijd-instelling gaat PSV 't gelukkig nog heel lastig krijgen.
Omdat ze van Ajax hebben gewonnen.. Kan je van een andere "topploeg" niet zeggenquote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef TC03 het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen nou PSV feliciteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |