Konmar?quote:Op zondag 12 november 2006 13:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
BBQ sausen van Kraft??? Kan je volgens mij bij de Konmar halen in het buitenlandse pad....
Konmar, bestaat (binnenkort) niet meer.quote:Op zondag 12 november 2006 13:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ja Konmar..
das een supermarkt ( persoonlik vind ik het een klotesupermarkt, maar was de enige in de buurt)
Klopt, gisteren was de laatste dagquote:Op zondag 12 november 2006 13:39 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Konmar, bestaat (binnenkort) niet meer.
Sterker nog, ik lees net dat alle filialen, op Katwijk na, gisteren dicht zijn gegaan.
Naaldwijk is gewoon nog open hoor tot minimaal 1 januariquote:Op zondag 12 november 2006 13:39 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Konmar, bestaat (binnenkort) niet meer.
Sterker nog, ik lees net dat alle filialen, op Katwijk na, gisteren dicht zijn gegaan.
Die BBQ saus van de Nuggets? Die met die té chemische houtskool smaak?quote:Op zondag 12 november 2006 13:23 schreef Roscoo het volgende:
Ik vindt de bbq saus van de Mac altijd zo lekker
Je hoeft het niet te kopenquote:Op maandag 13 november 2006 09:55 schreef klaarover het volgende:
Yep, die eetlustbedervende gecondenseerde crematoriumrook in een kuipje.
1 likje daarvan en ik hoef 3 uur lang geen voedsel meer.
Daar ben ik ook benieuwd naar ja, en of die zoet zure saus er ook in flesvorm is.quote:Op zondag 19 november 2006 17:46 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Zijn die rimboe sausen ergens ook in een winkel te koop?
In een toko ofzo??
Iemand adresje centrum utrecht?
Jeetje, hoe klein kan je wereld zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 13:23 schreef Roscoo het volgende:
Ik vindt de bbq saus van de Mac altijd zo lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |