voor 1,30 euro live op sport1.nlquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:30 schreef Longmen het volgende:
Barca vanavond!
Gratis op sopcast!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
voor 1,30 euro live op sport1.nl
Live Voetbal op internet in opkomst, eindelijk!
Hoe zit dat met Platet? Kan ik nu ook al vast die kanalen kijken? Of betaal ik dan meer dan die 4 euro? Kan ik me nu ook al aanmelden voor komend weekend? Wil Groningen wel van PSV zien winnen
vet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
voor 1,30 euro live op sport1.nl
Klik!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:45 schreef the_hunter het volgende:
Iemand een link waar ze Barca-Werder gratis uitzenden?
Uiteraard kan ik dat wel missen, maar op de 1 of andere manier doet Sport1 het bij mij nooit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klik!![]()
Maaruh, je kan toch wel 1.30 missen?
Anyway, ik ben blij dat ik een sport1 abbo heb, echt debiel dat dit soort wedstrijden nergens uitgezonden worden..
Ok..quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik dat wel missen, maar op de 1 of andere manier doet Sport1 het bij mij nooit.
de ervaring is ook wel hetzelfde jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:42 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Net als die vier euro voor een weekend Eredivisie, voor kaartje Ajax betaal ik gemiddeld 20/30 euro+metrokosten/... Schijntje vergeleken dus.
is dat het hele jaar al mogelijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Toch superontwikkeling dit, gewoon de wedstrijden die je wilt kijken zonder dat je aan een abonnement vast zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |