Hugh Laurie redt Borat.quote:Borat krijgt klappen in New York
TV-ster Sacha Baron Cohen, beter bekend als zijn alter ego Borat, heeft zaterdagavond in New York klappen gekregen van een Amerikaan die zijn grappen duidelijk niet leuk vond. De 'Kazachstaanze journalist' zei tegen de man: "I like your clothings. Are nice! Please may I buying? I want have sex with it."
De Yank zag er de humor niet van in en besloot de komiek aan te vallen. Gelukkig kon de acteur Hugh Laurie, die met Borat wat ging drinken, ingrijpen en duwde de man van Sacha af.
Sacha heeft er niets aan over gehouden. De filmstudio heeft Borat aangeraden om zich op straat, niet meer als de Kazachstaanse TV-reporter voor te doen.
Je vergeet nog de klangende telefoontjes lege tonercardridges en losse utp kabelsquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef Sitethief het volgende:
Het leven van een stagaire gaat niet over rozen.
Het gaat over miljoenen kopietjes, bakken vol papierafval en dienbladen vol koffie,.
Moet ik je nu Flappie, of Bassie gaan noemen als Kloontje, of gewoon Kloontje uit het Land van Ooitquote:
Hmm, kan er mee door,quote:
dat valt in kaapstad en Sidney best wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef NathaN het volgende:
Lijkt me koud in december...
Ik geloof er niks van, dat ie zijn hand zo open moet houden om zijn leuter te verbergenquote:
Mjah, de lengte van een lul in niet stijve toestand zegt weinig over de lengte in stijve toestand,quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, dat ie zijn hand zo open moet houden om zijn leuter te verbergen
Weet ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, de lengte van een lul in niet stijve toestand zegt weinig over de lengte in stijve toestand,.
Het gaat weer over piem0ls in het topic en Erik komt ook gelijk weer kijkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag.
ik kom tegenover je school stage lopen 3 maandenquote:
Op Eckartdal? (Of meare, of hoe het dan ook heet)?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kom tegenover je school stage lopen 3 maanden
ja als activiteitenbegeleiderquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Eckartdal? (Of meare, of hoe het dan ook heet)?
Maar zoen je net zo lekker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |