heb jij iets tegen Homoboeren dan?quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie het al voor me. Een hele straat vol met homoboeren. Of moet ik het anders zien?
waarom dan welquote:Op maandag 13 november 2006 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja
Wat een mooi excuus om schaamteloos te cruisen. Daar heeft oom agent vast niet van terug.quote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom dan wel
er is helemaal niets mis met homo boeren
wij staan dichter bij de natuur
Je spreekt iig met 2 woorden.quote:Op maandag 13 november 2006 22:50 schreef Vlarp het volgende:
Ja ja...
Ik spreek met twee woorden ja. Jij spreekt met meerdere?quote:Op maandag 13 november 2006 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je spreek iig met 2 woorden.
Ik heb idd een bredere vocabulaire.quote:Op maandag 13 november 2006 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik spreek met twee woorden ja. Jij spreekt met meerdere?
quote:
Poging tot lichaamsbeweging jammerlijk gefaald (we zijn niet eens bij de sportschool naar binnen geweest) en waterafstotende matrashoes gekochtquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:25 schreef NathaN het volgende:
Moe, maar ja, da's nogal duh als je op de klok kijkt
Verder wel goed. Zowaar wat inspiratie (voor nog weer een nieuw project)
Hoe'st in wondererland?
Zou dat die Pony-lover geweest zijn?quote:Een man uit Amsterdam zit vast wegens
poging tot doodslag en bestialiteit.Hij
werd betrapt in Doorwerth terwijl hij
een paard misbruikte.Daarna probeerde
hij de man die hem betrapte te wurgen.
Wat een domme manquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou dat die Pony-lover geweest zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |