Ik heb uiteraard ook een kloon voor de rest van 't forum maar nu is deze ff losgeslagen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zie dat je voornamelijk in V& A komt....ik niet, hoor dus niet bij die happy few... match gedaan..![]()
Kan je niet plaatsen...sorryquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard ook een kloon voor de rest van 't forum maar nu is deze ff losgeslagen.![]()
Had je al !quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
tvp!
Ben niet zo thuis in het kloongebeuren...2x u does ring a bell echter. Weet alleen niet waar de klepel hangtquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sorry dit is een kloon eik.![]()
De orginele versie met 2x u heeft permban.![]()
Ooit een keer in 't verledenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in het kloongebeuren...2x u does ring a bell echter. Weet alleen niet waar de klepel hangt![]()
Is dat al lang ? en waarom ?![]()
Nee, idd. Ben zelf al tegen het beleid aangelopen. Niet met een ban...maar toch ! Klopt je geboortedatum nou wel of niet ? Vind het persoonlijk jammer dat dit vaak verdraaid of verzwegen wordt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ooit een keer in 't verledenen 't waarom is een vraag die op Fok! niet van toepassing is.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |