Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !quote:

quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !![]()

Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !![]()

Jaja CPU draait nog als een zonnetje hierquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.![]()

Nee, daar begin ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]

Maar heeft een misleidende naam ! Opgelost...quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.![]()

Jij bent onvermurwbaar !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daar begin ik niet aan hoor

Ja, jij en christiaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij bent onvermurwbaar !![]()
Gebruikt iemand dat woord nog ?![]()

*onvermurwbaar uit database haalt*quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een 13 jarig frontpage modje die dyslectisch is![]()

Ja, die praat ook zo kakquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een 13 jarig frontpage modje die dyslectisch is![]()

You're not getting me on a plane !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:22 schreef Laton het volgende:
adoreren doe ik hem zeker niet, maar ik moet zeggen dat zijn huidige usericon me elke keer weer doet glimlachen

Kijk dat is dan weer echt in tegenstelling tot wat beblaat in dit topic verder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaja CPU draait nog als een zonnetje hier![]()
![]()

" i aint going on no plane fool"quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:22 schreef Laton het volgende:
adoreren doe ik hem zeker niet, maar ik moet zeggen dat zijn huidige usericon me elke keer weer doet glimlachen

quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
" i aint going on no plane fool"

quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
" i aint going on no plane fool"

Ik zat op de lagere school toen deze serie (voor het eerst) uitgezonden werd !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op google gezocht, kon er maar niet opkomen

Ik kijk de DVD's elke dag een aflevering.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[afbeelding]
"I aint going on no plane fool"
Kut, kruisje

Goed idee welquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kijk de DVD's elke dag een aflevering.![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |