Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !![]()
Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !![]()
Jaja CPU draait nog als een zonnetje hierquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.![]()
Nee, daar begin ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar heeft een misleidende naam ! Opgelost...quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.![]()
Jij bent onvermurwbaar !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daar begin ik niet aan hoor
Ja, jij en christiaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij bent onvermurwbaar !![]()
Gebruikt iemand dat woord nog ?![]()
*onvermurwbaar uit database haalt*quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een 13 jarig frontpage modje die dyslectisch is![]()
Ja, die praat ook zo kakquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een 13 jarig frontpage modje die dyslectisch is![]()
You're not getting me on a plane !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:22 schreef Laton het volgende:
adoreren doe ik hem zeker niet, maar ik moet zeggen dat zijn huidige usericon me elke keer weer doet glimlachen
Kijk dat is dan weer echt in tegenstelling tot wat beblaat in dit topic verder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaja CPU draait nog als een zonnetje hier![]()
![]()
" i aint going on no plane fool"quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:22 schreef Laton het volgende:
adoreren doe ik hem zeker niet, maar ik moet zeggen dat zijn huidige usericon me elke keer weer doet glimlachen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
" i aint going on no plane fool"
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
" i aint going on no plane fool"
Ik zat op de lagere school toen deze serie (voor het eerst) uitgezonden werd !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op google gezocht, kon er maar niet opkomen
Ik kijk de DVD's elke dag een aflevering.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[afbeelding]
"I aint going on no plane fool"
Kut, kruisje
Goed idee welquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kijk de DVD's elke dag een aflevering.![]()
Hee Btw ik heb nog een coolere P-M Dothan 1.6 2m zonder problems op 2.4 en ook 2.6.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaja CPU draait nog als een zonnetje hier![]()
![]()
Mist toch de magie van toen IMHO !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kijk de DVD's elke dag een aflevering.![]()
Owkeejjj..... DIGquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hee Btw ik heb nog een coolere P-M Dothan 1.6 2m zonder problems op 2.4 en ook 2.6.
Duh.... toen was ik buiten spelen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mist toch de magie van toen IMHO !![]()
Past ie op de 479 adapterquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hee Btw ik heb nog een coolere P-M Dothan 1.6 2m zonder problems op 2.4 en ook 2.6.
Met de meiden mag ik aannemen ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Duh.... toen was ik buiten spelen.![]()
In My Humble Opinionquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Pleur op gek waar staat IMHO dan voor?
Pleur zelf op chagrijn !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Pleur op gek waar staat IMHO dan voor?
Kijk !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uiteraard en daar heb ik 1 goeie aan overgehouden.![]()
I know ! Zoveel schelen we niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ook op die leeftijd is 't nog mogelijk om een strakke vrouw te hebben zonder ombouw.![]()
Idd !quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het geeft toch weer wat vertrouwen in de toekomst voor al die wat jongere users hier.![]()
Geen probleem, die van mij is ook gelogen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd !En dan zijn er nog oudere users dan wij, kijk maar naar het aantal geboortejaren van 00-00-0000 !
![]()
Owkeej...die van mij niet. Moet ieder voor zich weten. Het is tenslotte de grote leugen genaamd "internet"quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geen probleem, die van mij is ook gelogen.![]()
Ja en ook wat mensen hier weten wie ik ben en wat fake is, Do the match.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Owkeej...die van mij niet. Moet ieder voor zich weten. Het is tenslotte de grote leugen genaamd "internet"![]()
Ik zie dat je voornamelijk in V& A komt....ik niet, hoor dus niet bij die happy few... match gedaan..quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja en ook wat mensen hier weten wie ik ben en wat fake is, Do the match.![]()
Heej Sebasser. Je test heb ik gewoon via PM ontvangen. Die andere was (waren) leeg idd !quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
Tvp
Ik heb uiteraard ook een kloon voor de rest van 't forum maar nu is deze ff losgeslagen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zie dat je voornamelijk in V& A komt....ik niet, hoor dus niet bij die happy few... match gedaan..![]()
Kan je niet plaatsen...sorryquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard ook een kloon voor de rest van 't forum maar nu is deze ff losgeslagen.![]()
Had je al !quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
tvp!
Ben niet zo thuis in het kloongebeuren...2x u does ring a bell echter. Weet alleen niet waar de klepel hangtquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sorry dit is een kloon eik.![]()
De orginele versie met 2x u heeft permban.![]()
Ooit een keer in 't verledenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in het kloongebeuren...2x u does ring a bell echter. Weet alleen niet waar de klepel hangt![]()
Is dat al lang ? en waarom ?![]()
Nee, idd. Ben zelf al tegen het beleid aangelopen. Niet met een ban...maar toch ! Klopt je geboortedatum nou wel of niet ? Vind het persoonlijk jammer dat dit vaak verdraaid of verzwegen wordt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ooit een keer in 't verledenen 't waarom is een vraag die op Fok! niet van toepassing is.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |