abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2002 @ 12:45:39 #1
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2768264
Tekst afkomstig van deze pagina:
quote:
Bij gevechten tussen katholieken en protestanten in de Noord-Ierse hoofdstad Belfast zijn 17 agenten gewond geraakt. Er waren vierhonderd politiemensen en militairen uitgerukt. De rellen vonden plaats bij de katholieke Holy-Crossschool in de protestantse buurt, die onlangs ook het decor voor geweld vormde.

Protestanten hadden de toegangsweg naar de meisjesschool geblokkeerd. Dat deden zij enkele maanden geleden ook. Zij bedreigden de leerlingen, die er elke dag alleen onder politiebewaking langs konden. Gisteravond laaiden de gevechten op. Zowel protestanten als de katholieken bekogelden de politie bekogeld met molotov-cocktails en stenen, en staken politieauto's in brand.

Een groep volwassenen die de toegangsweg naar een meisjesschool blokkeren... Sublatieven schieten tekort!

Wellicht heeft het ermee te maken dat ik geheel niet gelovig ben opgevoed, maar bij mij doen dit soort taferelen echt middeleeuws aan.
Rellen tussen protestanten en katholieken in een deel van de wereld wat men "beschaafd" durft te noemen...
Stelletje gestoorden!

Elkaar het licht in de ogen niet gunnen omdat ze een verschillende opvatting hebben over een tweeduizend jaar oud boek.
KAPPEN NOU!!!!!!!!!!!!!!!

Een paar maanden geleden was ik zelf in Belfast. on business
Een van de ochtenden wakker geworden met een nieuwsbericht op de radio van deze strekking:
...vanmorgen is de politie er in geslaagd een autobom in het winkelcentrum onschadelijk te maken ... dankzij een anonieme tip wist de politie waar te zoeken...
Op de een of andere manier voel je je toch niet echt lekker als je daar over straat loopt.

Ik denk persoonlijk dat de "Darwin theorie" klopt.
(Over dat mensen van apen afstammen.)
Alleen denk ik dan wel dat het de apen zijn die er het beste van af zijn gekomen. Die weten god-zij-dank (woordspeling) niet wat religie is en waarom dat iets zou moeten zijn waarom je elkaar af moet maken.

Disclaimer: Iedereen mag van mij overal in alles geloven, zolang het niet aan mensen opgedrongen wordt, en zolang ik (men) er geen gevaar bij loop(t) (bommen enzo).

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 10 januari 2002 @ 14:28:39 #2
16239 herpe025
sex is an issue
pi_2769516
Ja en dan te weten dat het liefste meisje van nederland, het meisje waar ik zo godsgruwelijk veel van hou
Daar naar die shit toegaat!!!!

Snif Snif

"Een man zonder principes is als een vrouw zonder borsten, leeg en nutteloos!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')