Heeft gij een tipje ende misschien voorbeelden. Ga ze eens uploadenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:39 schreef okkie-man het volgende:
Ik heb dat afgelopen zomer gedaan in de Efteling.
De Python, Bobbaan en de Pegasus
Zie eerst maar in een achtbaan te komenquote:Re: @Home Sensatie 11&12 November [Re: LoopingStar]
#1243755 - 11/11/2006 10:44
Edit post Edit Reply to this post Reply Reply to this post Quote Quick Reply Quick Reply
Ik kom net langs walibi staat dikke fille vanuit harderwijk en vanuit elburg ook.
1 lange stoet met auto`s. De C parkeerplaats ging om half 11 open.
Ze moeten niet moeilijk doen. Je betaald tenslotte al bijna 30 euro om binnen te komen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Er zijn heel veel mensen die je voor zijn gegaan:
. Zo kreeg mijn neef te horen dat ze er heul niet blij mee waren toen hij de goliath had gefilmt.
O my godquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zie eerst maar in een achtbaan te komen![]()
Wie gaat er nu in die kou met harde wind en volop regen naar Walibiquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zie eerst maar in een achtbaan te komen![]()
ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wie gaat er nu in die kou met harde wind en volop regen naar Walibi![]()
Dat is niet zozeer vanwege het filmen maar meer vanwege gezeik als die camera uit iemand handen schiet en op een ander z'n kop klettert.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:59 schreef SwiffMeister het volgende:
[...]
Ik weet wel dat ze bij sixflags (eigenlijk walibi, maar bij mij blijft het sixflags, stomme naamsveranderingen elk jaar) een heel stuk moeilijker doen. Zo kreeg mijn neef te horen dat ze er heul niet blij mee waren toen hij de goliath had gefilmt.
Best wel gratis voor @home gebruikers ende zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:01 schreef SwiffMeister het volgende:
Als ik jouw was zou ik btw ff wachten tot het park weer open gaat.
Tis best wel gesloten in deze tijd van het jaar.
Ow, ja dat kan natuurlijk altijd, gebeurt bij efteling ook weleens.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best wel gratis voor @home gebruikers ende zo
Camera aan je hand ducttapen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:24 schreef Khadgar het volgende:
Dat is niet zozeer vanwege het filmen maar meer vanwege gezeik als die camera uit iemand handen schiet en op een ander z'n kop klettert.
Ik kreeg een zgh product alertquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:22 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ow, ja dat kan natuurlijk altijd, gebeurt bij efteling ook weleens.
Maar waarom weet ik daar niks van dan :S want we hebben hier thuis alle producten die @home aan biedt al vanaf het begin :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |