Maar goed, ik neem aan dat jij dus niks met die HDTV player doet?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, volgende week ergens.
Lees anders dit topic eens, er staan veel ervaringen in:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=112654

De beste? Dat zou ik niet durven zeggen. Maar het zijn alletwee supercoole games!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:24 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag weer effe Killzone gespeeld. En eigenlijk vind ik Killzone samen met Area 15 de beste FPSers op de PS2.

Vind ik wel. Ik haat wereldoorlog spellen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Smots het volgende:
[..]
De beste? Dat zou ik niet durven zeggen. Maar het zijn alletwee supercoole games!

en timesplitters dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik haat wereldoorlog spellen.

Nee maar er zijn oplossing voor:quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:59 schreef Nick109 het volgende:
Is de ps2 regiovrij?

Ik heb deze:quote:Op zondag 3 december 2006 11:23 schreef MeZZiN het volgende:
Vraag over RGB kabels voor de Playstation 2.
Welk merk is goed en zijn er nog wel originele van Sony te krijgen kan er namelijk heel weinig over vinden.

Voor een afstandsbediening misschien?quote:Op zondag 3 december 2006 16:18 schreef Grim. het volgende:
Weer een newbie vraag. Heeft iemand enig idee waarvoor dat zwarte infrarood ding onder mijn aanknop doet(Heb de slimline)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |