neh ik ben voor 0.10 voor standaard stemming. en ik raad iedereen die nu D' Addario's gebruikt en nog geen Ernie Ball's heeft geprobeerd dat NU METEEN te doen. zoveel fijner, zoveel beter.quote:
ik speel dan wel veel in drop c, maar niet alleen maar powerchordsquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Yep yep, ik zou zelf echt niet in C kunnen spelen met .011 (laat staan met de extra verlaagde "E"-snaar bij drop C). Nou speel ik redelijk 'zwaar', .011 in E en soms Eb, maar toch. Er zijn bovendien ook nog zat gasten die voor C of drop C .013 gebruiken. Probeer het eens, zou ik zeggen. Ik denk dat het je wel bevalt, al is het natuurlijk altijd even wennen.
maar ook über duur.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:11 schreef mberg86 het volgende:
Ik heb er nu een setje Elixir snaren op zitten, die zijn ook geweldig!
Eerst met Ernie Ball gespeeld, braken regelmatig, nu met d'Addario breek ik nooit meer één.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
neh ik ben voor 0.10 voor standaard stemming. en ik raad iedereen die nu D' Addario's gebruikt en nog geen Ernie Ball's heeft geprobeerd dat NU METEEN te doen. zoveel fijner, zoveel beter.![]()
ik breek sowieso nooit snarenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Eerst met Ernie Ball gespeeld, braken regelmatig, nu met d'Addario breek ik nooit meer één.
ohja, Ernie's roesten niet! d' addario's roesten weg waar je bij staat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef Desensitized het volgende:
Ik vervang ze omdat ze roesten. Toch maar weer eens een setje Ernie's proberen dan
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:44 schreef Desensitized het volgende:
Reden genoeg dus. Blijft het ook helderder klinken.
Van de week maar even naar de gitaarboer dus
hoe meer je speelt hoe sneller ze roesten, jij vervangt ze elke 2 weken?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:48 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb bijna altijd d'Addario's op m'n gitaren zitten. Nooit last mee (maar ik speel dan ook zeer regelmatig, dus voordat ze kunnen gaan roesten zijn ze vaak al weer vervangen).
'k Heb wel eens Elixers en Fender Bullets erop gehad. Was niet echt kapot van de Elixers. Merk niet echt verschil met andere merken... de Fender Bullets zijn gewoon cool, meer niet![]()
Daar ben ik het niet met je eens. Als je regelmatig speelt en ze na elke speelbeurt schoonhoudt, gebeurt er in principe niks mee. Als ik niet speel, worden ze vrij snel roestig (vanwege de luchtvochtigheid die nogal hoog is in de kamer waar m'n gitaren staan).quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe meer je speelt hoe sneller ze roesten, jij vervangt ze elke 2 weken?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef ibaneX het volgende:
ik heb een setje 0.9 westerhaven snaren(merkloos dus
westerhaven is de winkel blabla)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |