Sta je daar, op het podium, 3000 zwetende mannen voor je, herrie. Dan ga je niet op het gehoor over de PA stemmen dunkt mij.quote:Op maandag 13 november 2006 21:41 schreef Jorikjet het volgende:
doe gewoon op gehoor, of niet, dat is pure rock en roll
3000quote:Op maandag 13 november 2006 21:44 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Sta je daar, op het podium, 3000 zwetende mannen voor je, herrie. Dan ga je niet op het gehoor over de PA stemmen dunkt mij.
of je koopt gewoon 2 gitaren, en wisselt van gitaar als die ene vals is, en die geef je aan je gitaar roadiequote:Op maandag 13 november 2006 21:41 schreef Jorikjet het volgende:
doe gewoon op gehoor, of niet, dat is pure rock en roll
want behringer is stom?quote:Op maandag 13 november 2006 21:34 schreef ibaneX het volgende:
Heeej jij mod das al de 3e keer in dit topickan niet èh
![]()
WTF koop gewoon de goedkoopste stempedaal (maar niet die beringer)
quote:
ok.quote:Op maandag 13 november 2006 22:06 schreef Zygje het volgende:
Ja doe allemaal maar bijzonder met je dure spullen
Doen we nietquote:Op maandag 13 november 2006 22:06 schreef Zygje het volgende:
Ja doe allemaal maar bijzonder met je dure spullen
Zeker geen slecht spul hoor. Super om mee te beginnen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:09 schreef Zygje het volgende:
Ibanez GSA 60 gitaar en een Hiwatt G 15 8 MW versterker.
Buiten dat, Behringer breekt al als je ernaar kijkt.quote:
Hm, gelukkig bestaat er zoiets als smaakverschil hequote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik zou die hele gitaar donkeroranje maken en HUP HOLLAND HUP erop laten zetten...Sorry wat een lelijk ding... een RG met een op-de-kop-kop (hou ik sowieso niet van) in een gaykleur met gay inlays en een lichte hals...
Zul je zien, ik met m'n grote bek, dat dit ding de lekkerst spelende gitaar ter wereld is.... maar ook dat betwijfel ik ten zeerste!
is ook wel logisch.. is 0.12 normaal voor dropped c dan? want dat lijkt me wel erg dik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou, je kan weinig doen om je snaren strakker te maken. Behalve hoger stemmen. Je kan je tailpiece omlaagschroeven, volgens sommigen verhoogt dat de spanning van de snaren. Dat is natuurlijk bullshit, de snaar krijgt enkel een wat stugger gevoel omdat er bijv. bij benden meer spanning op het zadeltje staat (grotere hoek dan wanneer de tailpiece hoger staat) en hij dus moeilijker glijdt.
Als je de hoge snaren niet te los vindt zou je je bijvoorbeeld een setje .012 met .011 kunnen mixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |