Mja, met de Korg DT10 ben ik het eens, is een erg fijne en erg duidelijke stage tuner.quote:Op zondag 12 november 2006 23:56 schreef Neidropje het volgende:
[..]
Korg Dt10
[afbeelding]
http://www.feedback.nl/?id=55&b=DT10
Moet ik zelf ook nog eens hebben, erg fijn ding!
en als je geld over hebt voor een echt goeie tuner:
[afbeelding]
Peterson strobostomp, schijnt het neusje van de zalm te zijn, maar tamelijk onbetaalbaar (200 euro voor een tuner)
Waarom? Die van Korg is minstens zo goed.quote:Op maandag 13 november 2006 09:58 schreef Desensitized het volgende:
Gewoon de Boss TU2 kopen. Oerdegelijk, perfect leesbaar, pakt alles en alle stemmingen. Wat wil je nog meer.
dit ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:35 schreef cappp het volgende:
dit is geen tvp.
Dat vind ik juist mooiquote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind die lichtkleurige hals alleen minder
quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind die lichtkleurige hals alleen minder
Ook die vind ik dus erg mooiquote:Op maandag 13 november 2006 14:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
lichte hals kan bij deze wel, maar die blauwe inlays vind ik weer wel lelijk zeg.
Ik zou nou niet direct mijn toets gaan verven, denk ik.quote:
Maar géén handvatquote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Thomzzzzz het volgende:Sorry wat een lelijk ding... een RG met een op-de-kop-kop (hou ik sowieso niet van) in een gaykleur met gay inlays en een lichte hals...
je maakt je druk over het uiterlijk van je stemapparaat?quote:Op maandag 13 november 2006 10:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom? Die van Korg is minstens zo goed.
En die Boss is oerlelijk.
Agh jaquote:Op maandag 13 november 2006 16:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
je maakt je druk over het uiterlijk van je stemapparaat?![]()
JALOERSquote:Op zondag 12 november 2006 12:57 schreef TeleluvR het volgende:
Op verzoek:
[afbeelding]
http://www.flickr.com/photos/teleluvr/295243993/
Ja maar meestal staat het uiterlijk van de gitaar in verband met de sound die je vet vind. Als ik een vet regea nummer hoor en ik denk: 'Waar kan ik dat mooi op spelen?' kijk ik automatisch naar een mooie gretsch, maar wanneer ik rauwe punk hoor kijk ik automatisch naar een tele, omdat ik die ook erg mooi vind. Terwijl ik dat als ik bijvoorbeeld Santana hoor niet denk: 'welke gitaar!?!?' omdat ik de sound niet vet vind, dan vind ik het uiterlijk ook al niet zo denderendquote:Op maandag 13 november 2006 17:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Agh ja![]()
Bij een gitaar val ik wel eerst op uiterlijk, maar dan moet het ook nog klinken natuurlijk!
hebbie gezopenquote:Op maandag 13 november 2006 19:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja maar meestal staat het uiterlijk van de gitaar in verband met de sound die je vet vind. Als ik een vet regea nummer hoor en ik denk: 'Waar kan ik dat mooi op spelen?' kijk ik automatisch naar een mooie gretsch, maar wanneer ik rauwe punk hoor kijk ik automatisch naar een tele, omdat ik die ook erg mooi vind. Terwijl ik dat als ik bijvoorbeeld Santana hoor niet denk: 'welke gitaar!?!?' omdat ik de sound niet vet vind, dan vind ik het uiterlijk ook al niet zo denderend![]()
ehm, ik snap me eige verhaal niet meer![]()
Maar een stemapp niet kopen omdat het uiterlijk je niet bevalt![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 19:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja maar meestal staat het uiterlijk van de gitaar in verband met de sound die je vet vind. Als ik een vet regea nummer hoor en ik denk: 'Waar kan ik dat mooi op spelen?' kijk ik automatisch naar een mooie gretsch, maar wanneer ik rauwe punk hoor kijk ik automatisch naar een tele, omdat ik die ook erg mooi vind. Terwijl ik dat als ik bijvoorbeeld Santana hoor niet denk: 'welke gitaar!?!?' omdat ik de sound niet vet vind, dan vind ik het uiterlijk ook al niet zo denderend![]()
ehm, ik snap me eige verhaal niet meer![]()
Maar een stemapp niet kopen omdat het uiterlijk je niet bevalt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |