Komt er nog een familiefoto?quote:Op zondag 12 november 2006 12:23 schreef TeleluvR het volgende:
*SPAM* [TK] Park G10 MKII (by Marshall) beginnersversterker(tje) *SPAM*
Mag topic nr. 100 naar mij vernoemd worden? [afbeelding]
Haha wát een beest van een versterkerquote:Op zondag 12 november 2006 12:23 schreef TeleluvR het volgende:
*SPAM* [TK] Park G10 MKII (by Marshall) beginnersversterker(tje) *SPAM*
Mag topic nr. 100 naar mij vernoemd worden? [afbeelding]
Fuck ja, ik ga em nu *speciaal voor jou* uploaden...quote:
Yep, was ook wel zeer content toen ik alles gisteren zag. Het is veel en tegelijkertijd weinig... Er kan altijd nog bij!quote:
Ik ook, maar hij heeft er tegen de 40 toch?quote:Op zondag 12 november 2006 13:04 schreef ibaneX het volgende:
leuke verzameling hoor Tele, ik hoop ooit het aantal gitaren ook te evenaren.
Overdrijven kan ook...quote:Op zondag 12 november 2006 13:12 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij heeft er tegen de 40 toch?
quote:
Ik heb zelfs foto's met drie. Mijn broer heeft een originele (86'er) paisley strat!quote:
Niet sparen, uitgeven... ik heb dit uiteindelijk in 8 jaar opgebouwd, met een komen en gaan van gitaren: Mijn broer en ik hebben vrijwel alles ooit wel eens in handen gehad (in de categorie <2000 euro)quote:Op zondag 12 november 2006 13:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ho-ly fuck gast![]()
Hoeveel jaar sparen is dat nou?
Heb ik je meende ik een keer horen zeggen... sorry danquote:Op zondag 12 november 2006 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Overdrijven kan ook...
Ik heb de grens van 20 pas overschreden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |