Die met een aantal laptopsoundcards braaf niet werktquote:Op woensdag 15 november 2006 23:13 schreef Maaark het volgende:
[..]
GRATIS zonder vertraging; http://www.asio4all.com/
Gewoon installeren, beetje tweaken, in je Line-in pluggen en klaar is Shedfire.
Goedkoopste oplossing!
Oooooooh speel een liedje voor mijquote:Op woensdag 15 november 2006 23:59 schreef Bizznitch het volgende:
lalalala
Mijn ervaring was zeer goed, zeer snel in huis (volgende dag) en toen de D (!) snaar brak bij het opzetten, hebben ze 3 nieuwe nagestuurd!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:14 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben zo geïnspireerd geraakt door dat gelul over snaren dat ik meteen vier setjes Ernies heb besteld bij lord of the strings. Eerste bestelling daar, ik ben benieuwd.
tof, wist niet dat ze dat dedenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn ervaring was zeer goed, zeer snel in huis (volgende dag) en toen de D (!) snaar brak bij het opzetten, hebben ze 3 nieuwe nagestuurd!![]()
ik lurk hier trouwens al een tijdjequote:Op donderdag 16 november 2006 15:38 schreef Heaven_Denies het volgende:
[..]
tof, wist niet dat ze dat deden
Ik kan me voorstellen dat ze over een hoge E moeilijk doen, maar een D is toch echt een fabrieksfout!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:38 schreef Heaven_Denies het volgende:
[..]
tof, wist niet dat ze dat deden
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze over een hoge E moeilijk doen, maar een D is toch echt een fabrieksfout!![]()
Mooi niet dus... mijn zadeltjes hebben absoluut geen braampjes, sterker nog, hij brak ergens middenin (niet op de topkam, bij de tuners, of bij de zadeltjes). Productiefoutje dus!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oja, ik ga zaterdag een Squier Tele kopen.![]()
mijn d brak ook... maar die zat er al een paar weken op. khad gelukkig nog een setje d' addario's liggenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze over een hoge E moeilijk doen, maar een D is toch echt een fabrieksfout!![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi niet dus... mijn zadeltjes hebben absoluut geen braampjes, sterker nog, hij brak ergens middenin (niet op de topkam, bij de tuners, of bij de zadeltjes). Productiefoutje dus!![]()
quote:
Ik twijfelde nog of het het ei moest worden of de ei-kel...quote:
Het is geen ei...quote:Op donderdag 16 november 2006 16:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waarom staat er dat het geen ei is?
Psies.quote:
Klinkt best ok dude!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:06 schreef imported_sphinx het volgende:
ik hoor godverdomme net dat we een drummer hebben!![]()
![]()
![]()
uit deze band, en hij heerscht heel erg! *blij is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |