Gebruik ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef imported_sphinx het volgende:
nu we de snaren discussie hebben gehad gaan we over op plectrums:
Tortex 0.88! (groene)
heb de gele geprobeerd maar vind ik iets minder. groen is psies goed, superdingen
idd, had gehoopt dat ik er misschien iets sneller mee kon spelen. maar dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef DuranK het volgende:
[..]
Gebruik ik ook![]()
Sowieso niet dunner dan 0.88 pakken. Die floeber dinger kan ik echt nix mee![]()
voor een koreaanse fender lijkt me dat een hele nette prijs, weet alleen hoe oud de gitaar is en hoe de kwaliteit is etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:01 schreef DuranK het volgende:
Ik heb ervaring dat D'addario roest als je er niet op speelt. Speel je er gewoon regelmatig op, dan kun je er wel 2 maanden ofzo mee vooruit![]()
Ik heb trouwens vandaag een gitaar aangeboden gekregen die ik eventueel mag kopen. Een Fender Telecaster van Koreaanse maak. Volgens mijn gitaar leraar is het een zeer goeie gitaar die niet onder doet voor de duurdere standaard versie. Hij vraagt 500 euro. Iemand ervaring met die gitaar misschien? En is het een goeie prijs?
Tortex 0.77, de gelequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef imported_sphinx het volgende:
Tortex 0.88! (groene)
heb de gele geprobeerd maar vind ik iets minder. groen is psies goed, superdingen
De hoeveelste keer zou het zijn dat dit onderwerp in deze topicreeks terugkomt???quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef imported_sphinx het volgende:
Tortex 0.88! (groene)
Dat merk je aan het moment dat je er een nieuw setje opgooit en denkt "...goffedomme, dat had ik eerder moeten doen"quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:33 schreef punkjunk het volgende:
maar ik weet eigelijk niet of ze nog goed zijn, waar kun je dat aan merken?![]()
ohms is iets met weerstand , meer weerstand = minder watts?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:59 schreef imported_sphinx het volgende:
stel je hebt een head die 75 Watt mono heeft. en die op 4 speakers aansluit (4x12" cab) heb je dan de helft minder watt ofzo omdat het stereo is?
en, wat maakt het uit als je bij die head een 4 ohm - 8 ohm cab hebt, of 8 ohm - 16 ohm. ??
ik weet neit wat ohms uitmaken![]()
Die Koreanen zijn super, maar 500 euro is toch min of meer de nieuwprijs?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:01 schreef DuranK het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een gitaar aangeboden gekregen die ik eventueel mag kopen. Een Fender Telecaster van Koreaanse maak. Volgens mijn gitaar leraar is het een zeer goeie gitaar die niet onder doet voor de duurdere standaard versie. Hij vraagt 500 euro. Iemand ervaring met die gitaar misschien? En is het een goeie prijs?
Dat zijn bassplectrums.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
btw niewe plectrums gekocht:
voorheen:
[afbeelding]
rechts in het midden, 1,14 mm
nu:
[afbeelding] de rechter, 3mm
wat dikker en je hoort ook meteen de vooruitgang in toon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |