Vond ze in de jaren 80 heel leuk, later werd het veel minder. Ben wel benieuwd hoe de beste nummers na 20 jaar zullen klinken, maar vind 39 euro toch best veel. Iemand een link naar een recent concert/review om de gok te wagen ?quote:[b]Op zaterdag 11 november 2006 10:37
Zijn er nog Fok!'ers die hier naar toe gaan?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:08 schreef CoExist het volgende:
Ik kan alleen vage video caps vinden van Top of the Pops shows uit de jaren 80...![]()
Dat is eik van Barry White (en die is track is veel beter)quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:14 schreef belsen het volgende:
Ik ga er zeker niet naar toe, maar Dream of me (een nummer uit hun nadagen), is een tijd lang een van mijn favoriete nummers geweest als ik weer eens verliefd was.
Jeugdsentiment...
Oké, het is Barry White.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:17 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Dat is eik van Barry White (en die is track is veel beter)
Even na geluisterd: Nee hoor, die foute synthesizers maken het helemaal.quote:
wat bedoel jequote:Op zaterdag 11 november 2006 11:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Even na geluisterd: Nee hoor, die foute synthesizers maken het helemaal.
Ja da's een lekker nummertje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:39 schreef CoExist het volgende:
Ik zat altijd weg te zwijmelen bij het nummer "Secret"
Toen draaide ik nog LP's...
Heb die LP nog steeds trouwens!
3,80 servicekostenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:50 schreef chelloboy het volgende:
OMD is mijn favoriete band,heb ze al eens 4 keer live gezien,begin jaren 80 in Paradiso 2 maal en ook in Vredenburg,en 1 keer bij Veronica's rocknacht in Ahoy.
Ik sta ook ingeschreven op hun site.
En vandaag kaartje gehaald natuurlijk.[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |