abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 december 2006 @ 22:33:50 #101
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_44441093
CODU, staat nu bovenaan , kan niet missen.
pi_44441390
Vanmiddag hebben ze kerststukjes gemaakt, scharen en messen geslepen, natasia heeft met de band XYZ gezongen, en vanavond is er de kok en de wijnkenner.

Verder niks interessants gebeurd.
pi_44470013
Uitslagen populariteitspoll:

1. Bart (28% - 140pt)
2. Nena (27% - 135pt)
3. Brian (21% - 105pt)
4. Ilona (10% - 50 pt)
5. Natasia (9% - 45pt)
6. Sylvia (3% - 15pt)
7. NL (1% - 5 pt)

Evil zou, als ze 't huis niet was uitgegaan, 1% van de stemmen hebben.
  Moderator zondag 17 december 2006 @ 03:18:22 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44499323

screens van resp. hideho, ikzelf en scan..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 17 december 2006 @ 14:26:09 #105
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_44506891
Het begon met veel Lustgevoelens,
dat heeft Brian vaak uitgesproken,
zal het nou toch echt Ware liefde zijn?
  Moderator zondag 17 december 2006 @ 15:23:10 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44508749
Nathanael heeft diep in de nacht uit baldadigheid 18 glazen kapotgegooid. Hij vond de glazen lelijk, zei hij.
Ook Huub was heel dronken, heeft in de wasbak gekotst en het daarna nauwelijks schoongemaakt.
Ten overstaan van de hele groep, gaf Bart daarnet Huub een enorme uitbrander. Op hoge toon stelde hij dat Huub totaal respectloos is naar anderen, dat hij nog maar net in het programma zit en dat hij de boel aan het verpesten is, dat Bart hem dit zeer kwalijk neemt want het is ook Bart's programma en Bart wil niet met dronken mensen geassocieerd worden. En of Huub soms denkt dat drank en drugs stoer zijn.
Huub zegt dat hij dat niet denkt, dat zijn gedrag hem spijt en dat hij zich zal beheersen voortaan.
llona zegt dat ze op het punt stond om het programma te verlaten. In tegenstelling tot Bart, richt zij haar pijlen niet alleen op Huub maar durft ze ook NL aan te vallen vanwege zijn glazengooierij.
Ook NL maakt zijn excuus.
Vanochtend vroeg hebben NL en Huub tevens nog ongegeneerd tegen elkaar staan schelden en vloeken, aanleiding was die vieze wasbak, en daar is de rest van het huis van wakker geworden. Ook daarvoor maken de heren excuus.

Er staat een stuk in De Telegraaf over het vele gevloek en gebruik van het woord kanker in het programma. Brian wordt daarin expliciet genoemd. Hij geeft aan met het Wilhelminafonds en de Bond tegen Vloeken contact op te nemen, om te kijken of en hoe hij iets kan goedmaken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 18 december 2006 @ 14:13:34 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44536373
De consequentie van het grove taal gezeik is al snel duidelijk. Huub praat met Brian over Nathanael en noemt hem op een gegeven moment een 'asshole'. Enigszins geschrokken kijkt hij meteen naar een camera en zegt 'sorry'.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_44648598
Het was weer een veelbewogen avond.
Vanwege de speciale kerstuitzending maandagavond werd vandaag het kerstontbijt en het kerstdiner plus muziek gedaan.

Tijdens het diner vraagt Bart wederom of hij Lesley mag uitnodigen. Officieel nodigt hij alleen zijn moeder uit, maar als de meerderheid het goed vindt, mag Lesley ook komen.
Sylvia is tegen omdat zij dan ook wel een vriendin voor 2 uurtjes wil uitnodigen.
Huub is tegen omdat Bart onaardig tegen hem doet.
Natasia stemt wel voor maar laat duidelijk merken dat Bart veel te veel privileges en kapsones heeft.
Ilona stemt tegen.
Nena heeft wederom de beslissende stem... ze stemt tegen omdat Bart zo onaardig is de laatste weken. Hij gunde Nena ook niet de 4 uur om haar nichtje te bezoeken.

Bart is boos. Heel boos, er komen allerlei vervelende rot opmerkingen uit zijn mond. Omdat de groep hem niets gunt, omdat ze brieven krijgen die negatief over hem zijn, omdat ze gestuurd worden door de redactie. BOOS.

Bart (en af en toe Nathanael) krijgt het flink om de oren dat hij niet aardig is, te veel met het spel bezig is en onredelijk. Natasia voert daarbij het hoogste woord.

-eerste pauze- een band in de tuin en Bart krijgt van de redactie te horen dat ze Nena echt geen opdracht hebben gegeven tegen te stemmen

Bart vindt het de schuld van iedereen (de briefschrijvers, de regie, Huub) en vindt dat hij niet veranderd is.

De discussie met Bart blijft doorgaan aan tafel, maar er ontstaan telkens twist gesprekken tussen Natasia en Nathanael. Ze wil niets van hem weten. Eigenlijk scoort Natasia behoorlijk tegen Nathanael en Nathanael begint steeds moeilijker te kijken. Mede (denk ik) omdat Bart steeds meer zijn best begint te doen om anderen aan zijn zijde te krijgen (ipv botweg ruzie maken zoals hij eerder deed "dan ga ik er voor zorgen dat Benji weg moet" en zo).

Uiteindelijk is Natasia over de rooie en gooit een glas wijn naar Nathanael.
Nathanael gaat naar het kantoor en blijft daar 2 uur zitten (en praat daar ook met de redactie).

Ilona is not amused en vindt het beschamend.
Huub vindt het hilarisch ( ik ook), maar probeert zich aan de stemming van een ander aan te passen.
Natasia blijft hyper en vrolijk.
Sylvia vond het geloof ik wel stiekem grappig.
Brian is weggelopen (geloof ik)

Bart en Nena hebben een privégesprek. Nena laat hem weten dat hij "de enige is in dit huis waar ik echt van hou" en dat het daarom pijn doet dat hij niet aardig meer tegen haar is. Dit lijkt uiteindelijk de druppel te zijn die de weerstand van Bart breekt. Al blijft hij volhouden dat het een beeld is die door de buitenwereld wordt geschetst. Maar dat staat lijnrecht tegenover de brief die Nena van haar moeder heeft gekregen, dus kan hij haar niet overtuigen.

Bart gaat uitgebreid met Brian in de Private Room praten. Ik heb het niet gevolgd, maar volgens mij deden ze aan male bonding en Nena bashing (oftewel weer vriendjes worden en Nena belasteren)

Natasia wordt naar achter geroepen en heeft te horen gekregen dat ze het goed moet maken met Nathanael.
Wanneer Nathanael uit het kantoor komt, gaan ze samen buiten zitten praten.
Nathanael zegt dat hij het glas wijn niet zo erg vond. Wat hij wel erg vindt is dat hij gezien wordt als een slechterik, dat hij daarom naar huis gaat (hier barst hij in tranen uit), dat hij "oprecht nooit een campagne heeft gevoerd om Natasia er uit te werken" en dat hij heus niet met plannetjes en complotjes bezig is.
Ter afsluiting legt hij zijn lot in handen van Natasia "als jij niet gelooft dat ik geen campagne tegen je voerde, en als jij mij als slechterik blijft zien, dan ga ik naar huis"
Natasia is zo te zien volkomen over stag.

-tweede pauze- een paar jonge mannen zingen wat liedjes bij de piano.
Vrolijke beelden !

Bart is duidelijk van koers veranderd na Nena's gesprek. Hij lacht, doet aardig, en fluistert Nathanael toe dat hij even niet met hem kan praten. Nathanael druipt een beetje af. Toch duurt het niet lang voor ze weer een topoverleg hebben bij het zwembad, maar daar praten ze behoorlijk langs elkaar heen. Bart wil alleen praten over hoe hij door brieven, media en regie verkeerd wordt gepresenteerd, en Nathanael wil alleen praten over hoe hij het Natasia-incident heeft aangepakt.

Al snel gaat iedereen naar bed.
Toch eindigt de avond wel vrolijk. Eerst grappen Sylvia, Huub en Natasia in de keuken, en daarna gaat Natasia nog even hyperactief zijn in de slaapkamer.
Maar iedereen is vet-kapot en slaapt snel.

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 22-12-2006 03:08:43 ]
pi_44650748
Thanks for the update!

Go Natasia!
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:53:27 #110
58921 Day
You can fly!
pi_44661759
Het is rustig in DGK.
De bewoners hebben uit mogen slapen tot 10:00 uur. Sylvia heeft weer motorgereden. De rest heeft een flinke sportsessie achter de rug met Carlos (Nena, Sylvia en Nathanael niet).
Momenteel zijn ze gezelllig aan het high-teaën, behalve Nathanael, die heeft de fysiotherapeut op bezoek voor zijn knie.
Er is een video-boodschap geweest van Eveline (samen met Michel). Het gaat weer een stuk beter met haar en ze wil na DGK graag Ilona, Sylvia en Nena weer terugzien.

Eén en al love & peace dus.

[ Bericht 16% gewijzigd door Day op 22-12-2006 17:02:06 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator zaterdag 23 december 2006 @ 02:48:28 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44674769
NL: "Ik heb de buitenwereld wat meer meegekregen dan jullie, en ik wil wel zeggen: maak je geen ilussies."
Bart: "We moeten zeker geen big brother 1-taferelen verwachten."
Nena: "Nee... anders hadden we ook wel fans gezien als er mensen uitgingen."

NL legt uit dat het "niet zo big" is.
En dat het ook weer niet helemaal niks is.
Maar dat ze niet moeten verwachten in een warm bad terecht te komen als ze eruit gaan.
pi_44708166
Het valt me op dat alle deelnemers van de gouden kooi van die sociale sterke mensen zijn.
pi_44745198
Eerste Kerstdag.
Nadat de dag gevuld was met het entertainen van de kinderen van Natasia en Nathanael, en een über dramatisch afscheid, wordt het een zéér vredig kerstdiner.
Ongelovelijk wat een welwillendheid onder elkaar.

Toch heeft de avond nog een onverwachte wending....

Een motorrijder arriveert en Huub wordt door Sylvia op een stoel gedirigeerd.
Huub wordt geblindoekt en krijgt een strip act...
... ik was even bang dat het een man was, maar...

afijn... kijk zelf naar de foto's
[COS #101] Nat en Nat, nat van tranen

Iedereen ligt in een deuk, en Huub reageert erg leuk.
Het blijkt dat Sylvia dat voor de gein heeft aangevraagd, en nooit meer wat van had gehoord, maar daar is het dan
Tot schrik en hilariteit gaat de stripper veel verder dan alleen wat dansen, en gaat helemaal nakie.
De dames liggen ook na afloop in een deuk en dromen van een male stripper.
Bart en Nathanael (die eerst vrolijk meelachten en foto's maakten) blijken na afloop toch liever het geheel af te keuren.

Vlak daarna neemt Netty (de moeder van Brian) afscheid, en ze heeft een koffertje met contactpunten gekregen om uit te delen. Natasia krijgt het meest (50), daarna Brian, Bart en Nathanael, want die vindt ze sympathiek.

Minste krijgt Ilona, omdat Ilona gezegd had dat "Brian haalt altijd zijn arme moedertje erbij als hij iets wil hebben" en "zijn moeder is helemaal niet arm, ze heeft een bedrijf verkocht". Ook zou Ilona Nena er toe aangezet hebben om contactpunten te vragen voor haar stem om Netty te laten komen logeren.

Ilona ontkent en heeft genoeg van alles in DGK. Ze wil naar huis.
Zegt ze wel 50 keer.
Sylvia en Huub praten flink op haar in. Het lijkt hun niet te lukken.
Ook Natasia wil niet dat Ilona weggaat en heeft Huub gevraagd haar tegen te houden.

Alle anderen (ook Brian) hebben geen zin in discussies en gaan naar bed.
(dat wil zeggen, Nena wil van Brian nog horen dat ze de leukste is ..... blablablabla.... moeilijk gedoe, maar daar heeft Brian ook geen zin in vandaag)
Ilona heeft een gesprek "achter" en besluit te blijven.

Al met al is er weer veel veranderd in de onderlinge betrekkingen, maar het is nog niet duidelijk hoe of wat. Het diner was zeer vredig, en daarom erg verwarrend voor ons kijkbuiskindertjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door avonne op 26-12-2006 04:12:06 ]
pi_44761948
Update tweede kerstdag .... laat.

Rond 23 uur zitten Brian en Nena buiten te praten (the usual stuff over hun relatie problemen)
Via Nena's gedrag naar Mámá komt het gesprek op Ilona.
Nena neemt het voor Ilona op. Dat het naar voor haar was om kritiek van Netty te krijgen, terwijl Ilona zo haar best had gedaan haar op het gemak te stellen. Dat Netty's kritiek selectief was, omdat er ook andere dingen gezegd zijn "dan moet ze beter kijken naar de streams, en niet alleen de negatieve dingen eruit halen".
Verder beschuldigt Brian Nena er van dat ze hem een "mama's-kindje" had genoemd. Nena ontkent ten stelligste en zegt dat het Netty was die dat woord in de mond nam.
Ze krijgen flinke ruzie. Nena staat op en zegt dat ze zo niet met hem wil praten en loopt naar binnen
(ze zitten buiten bij de voordeur).
Brian ontploft en gooit een glas rode wijn tegen Nena's rug (dure witte jurk), roept "Hoer" en gooit het glas kapot op de grond. Hij trekt ook de deur dicht waardoor wij niet de reactie van Nena kunnen horen, maar het lijkt er op dat ze hem heeft uitgescholden.

Natasia stuurt Nena naar beneden met Sylvia en Ilona, en Brian naar de sportzaal (daar is Bart).
Natasia gaat braaf proberen de wijn van de muur te poetsen.
Nena is ziedend, maar gaat braaf omkleden en met Ilona, Sylvia en Huub in de woonkamer zitten. Ze zou het liefst Brian een knal verkopen.
Het lijkt erop dat ze niet gecharmeerd is van de reacties van Ilona, Sylvia en Huub. Misschien omdat ze over iets anders boos is dan over het gooien van de wijn.

Bart hoort Brian aan, maar deelt hem direct mee dat hij er niets mee te maken wil hebben. Brian verdraait het verhaal volkomen (volgens mij). Dat nena gezegd had dat Netty een leugenaar is, dat Nena hem uitgescholden heeft.
Ze gaan flink sporten.

Pas veel later krijgt Nathanael te horen wat gebeurt is, en speelt de wijze man.
Hij wil niet weten wat er gebeurd is (duh...), maar laat Natasia en Brian filmpjes en foto's zien over het bezoek van de kinderen, Brians gedicht voor Netty en andere sentimentele stuff.
Uiteindelijk zegt hij toch tegen Brian dat hij bij Nena uit de buurt moet blijven.

Bart kan niet slapen en staat na een aantal uren toch maar op uit bed.
Hij treft Nathanael en Brian in de keuken, en ze praten over wat wel en wat niet mag, qua fysiek geweld. Geen enkel verwijt naar Brian, maar die merkt heus wel dat Bart het incident volledig afkeurt. Bart had het woord "hoer" gehoord, maar zegt er niets over tegen Brian (alleen tegen Nathanael). De andere bewoners hebben het niet gehoord of opgemerkt.

Na 3,5 uur "achter" komt Nena terug en wordt Brian "achter" geroepen.

Bart en Nathanael praten nog even na over de consequenties.
Als hier geen sanctie op staat, of anderszins wordt ingegrepen, dan is het vanaf morgen "oeps, sorry, schoot zo uit mijn hand" en dat soort dingen.
Eigenlijk weten ze gewoon niet wat ze er mee aan moeten, hoe stoer ze er ook over praten.
Zelfs als blijkt dat Nena en Brian het wel zullen uitpraten, heeft Bart duidelijk behoefte aan duidelijkere richtlijnen. (Misschien een symptoom dat hij zijn draai niet kan vinden op dit moment?).

Nathanael is helemaal op de "nice guy" toer trouwens, want hij belooft Bart dat hij zal proberen Lesley uit te nodigen voor oud en nieuw (geen idee waarom hij denkt dat dat zou lukken). Hij is ook nog steeds druk met foto's maken voor zijn weblog. (Net alsof hij het idee heeft dat wij nog niet genoeg info krijgen...)

Huub heeft trouwens het stemmingsverzoek tegen Nathanael ingetrokken, aangezien hij niet iedereen mee krijgt.
  woensdag 27 december 2006 @ 20:10:32 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44773203
Ilona heeft een aanvaring met Brian gehad. Ze zat vlak bij de buitendeur te roken, maar de deur was wel gewoon dicht. Brian was daar niet blij mee en liet dat ook merken. Toen Ilona hem duidelijk maakte dat ze even niet op zijn gezeik zat te wachten, slingerde hij de term 'trut' naar haar hoofd. Ilona raakte nog meer overstuur dan ze al was en wilde opnieuw haar 24 uur aanvragen. Na een telefoontje met vriend Michel, die haar duidelijk maakte dat ze echt haar eigen gevoel moet volgen, werd duidelijk dat ze in ieder geval het nieuwe jaar nog even afwacht.

Bart heeft intussen zijn moeder afgebeld. Ze zou oudejaarsavond langs komen, maar door al het gedonder in de villa leek dat Bart geen goed idee. Zijn vader was het daar wel mee eens. Bart gaat nu wel Lesley uitnodigen op oudejaarsavond.
pi_44785553
Na het gesprek met 2 grote bazen (?) blijkt het volgende.

Brian en Nena moeten "een goed gesprek" voeren.
Het is mij niet duidelijk wat de uitkomst is.
Ik denk dat Nena eigenlijk helemaal uitgekeken is op Brian.

Verder:
Er mag geen wijn meer gegooid worden. Dat valt vanaf nu onder fysiek geweld.
Uitlokken, "zuigen" of andersoortig psychisch druk uitoefenen, daarvan "is de grens nog niet bereikt" volgens "achter".

Brian, altijd bereid de rafelranden van het toelaatbare op te zoeken, komt tot dezelfde conclusie als Bart en Nathanael: morgen beginnen ze serieus met het mentaal breken van Ilona.
  Moderator vrijdag 29 december 2006 @ 15:15:09 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44827191
Vannacht gebeurd:

'The man' Huub?

Rond middernacht kletsen Huub en Nathanael buiten op het terras. De ontslagronde, Huubs vriendschap met Sylvia en andere zaken komen aan de orde. Na een lang gesprek gaan de twee naar binnen. Hier zitten Natasia, Nena en Brian ook nog.
Nathanael zit lekker een taartje te eten als hij nog eens opmerkt dat de ontslagronde niet is gelukt. Huub vindt dat jammer. “Wou je naar huis dan?”, vraagt Brian met een grote glimlach op zijn gezicht. Huub ad rem: “Ja, eigenlijk wel. Hallo zeg, domme vraag, dom antwoord.”

Brian merkt op dat Huub zich helemaal ‘the man’ voelt hier. Huub: “Het voelt als een warm bad.”
Daar denkt Brian echter anders over: “Dus je staat niet voor paal, je hebt hier niet gekotst, je staat niet lelijk in beeld etcetera? Maar weet je, ik ben blij dat je er bent. Je bent een mooie pispaal.”

Dan bijt Huub van zich af en komt het wijnincident van afgelopen week weer ter sprake: “Jij hebt het over beeldvorming? Jij gooit een meisje een glas wijn achter haar rug aan en dan heb je het tegen mij over domme beeldvorming!?”
Brian wijst Huub erop dat hij dit met Nena al lang heeft uitgesproken, maar Huub is duidelijk in zijn mening: “Als Nena mijn beste vriendin was geweest, had ik je voor je bek geslagen.

Het getuigt van zo’n disrespect voor iemand.” Brian vindt het een rare situatie: “Jij werd net aangevallen en dat deed pijn. Toen dacht je: ‘Hé, laat ik Brian eens even terugpakken.’”

Huub doet het niet om Brian terug te pakken, maar vindt zijn gedrag en gebruik van scheldwoorden niet normaal. Brian: “Wat ik had gedaan was mijn fout en dat had ik nooit mogen doen.” Nathanael vindt dat Huub een beetje te snel conclusies trekt. “Jongentje, jongentje…”, mompelt Brian. Dan wordt Huub boos, maar Nathanael grijpt in: “Jij bent een jongentje, Brian een man.” Daar denkt de Oldenzaler echter anders over: “Nou, nou wat een man. Een meisje draait haar rug om en hij gooit een glas wijn! Wat een man! Wat je haar noemde, zou ik een vrouw nooit noemen.” Hij doelt hier op het scheldwoord 'k*nkerh*r' waar Brian Nena voor heeft uitgescholden en voor het ‘gemak’ herhaalt hij het woord nog maar eens een paar keer.

Dat schiet Brian en Nathanel helemaal in het verkeerde keelgat. Brian: “Er zijn mensen die aan die ziekte dood gaan. Je noemt het twee keer en wil daar punten voor inleveren?!” “Waarom zei jij het dan?”, vraagt Huub op dreigende toon aan Brian. De Antiliaan laat weten dat dit puur uit woede was, maar dat is voor Huub niet genoeg. Hij blijft zijn vraag herhalen, maar de mannen luisteren niet meer en gaan naar buiten. Dan zit Huub heel alleen op het aanrecht. Beetje kwade dronk misschien? (tien.tv)
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:19:39 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44851404
De miljonairs krijgen een brief over het verbod op schelden in de villa. Bart begint te lezen.

De Miljonairs zien de bui duidelijk al hangen, maar Bart leest onverstoorbaar verder. “U krijgt te horen wie er heeft gescholden en wat hiervoor moet worden betaald. Er zijn vier Miljonairs die zich schuldig hebben gemaakt aan schelden. Zelfs diegene die het voortouw had genomen om schelden in De Gouden Kooi te beperken, heeft vulgair taalgebruik gebruikt! Brian, je bent twee keer betrapt je moet 6 contactpunten inleveren.” Ook Nena mag d’r mond gaan spoelen. De Landsmeerse moet voor twee overtredingen 6 contactpunten betalen. Ook Huub moet zes contactpunten inleveren.

De laatste is Sylvia, die één keer de fout in is gegaan en hiervoor drie contactpunten kwijtraakt. “U moet de contactpunten nu inleveren!”, eindigt Bart de brief.

“Ik vind het nergens op slaan!”, roept Nena verongelijkt uit. Lachend lopen de vier schuldigen naar de gameroom. Dit tot grote ergernis van Nathanael: “Kijk ze lachen! Ik vind het maar triest!” Niet geheel toevallig schrijft Wilma Nanninga, die naast Nathanael zit, de woorden letterlijk mee.

“Wat heb jij gezegd dan?”, vraagt Bart even later aan Nena. “Ik heb Brian twee keer uitgescholden toen ie wijn over me heen gooide. En dat vind ik wel logisch”, reageert Nena weer. Zou de blonde schone dan nog steeds niets geleerd hebben?

(Bron: de gouden kooi site.)
  zondag 31 december 2006 @ 02:02:25 #119
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44879827
Er is een prostituée langs geweest voor Huub. Ze zijn eerst samen in bad gegaan, waar het na een tijdje kletsen opeens wat serieuzer begon te worden. Huub begon op Gaby's tenen te zuigen en werd zichtbaar steeds geiler. Op een gegeven moment trok hij zijn broek uit en begon te neuken. Op dat moment gingen de streams op de tuin. Later bleek dat de regie de boel onderbrak omdat er geen condoom werd gebruikt door het tweetal. Huub was een beetje het gevoel kwijt en was eigenlijk te dronken om nog door te gaan. Gaby begon hem te masseren en ging later naast hem in bed liggen. Daar begon ze hem op een gegeven moment te pijpen en toen kwam net de man langs om Gaby weer op te halen. Nena en vooral Natasia haalden de dame bij Huub weg voordat ze de boel kon afmaken. Huub bleef dus met jeuk achter.
pi_44891292
Hier nog wat screens van het spactakel van Huub en de Hoer.

Amstelveen de beste
pi_44947061
Update: het is inmiddels 2007.
Audite et alteram partem
  donderdag 4 januari 2007 @ 09:49:44 #122
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44997901
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45052273
Is bekend waarom deze dag werd ingelast? Ik zal op die dag mensen in het huis rondlopen maar wat ze daar deden heb ik niet gezien. Wie heeft een updeetje over die tijdelijke bewoners?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:22:56 #124
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45056656
Het huis is schoongemaakt en van Kerstversiering ontdaan. Kleine mankementen zijn verholopen en het kantoor is geschilderd.

Benji gaat naar huis (morgen?) er is unaniem over gestemd omdat Nena graat wilde dat de hond naar huis gaat omdat hij ongelukkig is in de villa.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:22:33 #125
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45074813
Brian en Nathanael hebben nieuwe url's voor hun weblog:

http://goudenbrian.web-log.nl
http://goudennathanael.web-log.nl
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: