abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44134920
Nasty en Bart praten over NL. Ze zijn het er over eens dat hij niet te vertrouwen is. Ook Nasty vindt hem niet betrouwbaar. Bart: "Hoe er rekening mee dat iedereen hier voor de hoofdprijs is." Nasty zit er niet voor de hoofdprijs zegt ze, alleen voor haar lichaam (borst,buik). Maar ze wil nog 1,5 jaar blijven. "Dit tijd heb ik nodig om te herstellen."
Nasty: "Als er iets met mijn kindertjes gebeurt, dan ben ik er zo uit hoor. Dan wil ik bij ze zijn. Vergis je niet hoor!" Mmmh, Yairo is toch net weer in het ziekenhuis geweest.

Nena heeft een heel leuk gedicht voor Natasia, niet te erg net mooi.

Bart rent weer naar de studio om aan NL te vertellen dat Ilona een brief heeft gekregen waarin staat dat niemand in het huis te vertrouwen is, de drie (NL/Nat/Bart) moeten er hartelijk om lachen.
Bart zegt er nog even duidelijk bij dat Ilona er ook even om heeft gehuild en weer vinden ze het geweldig.
NL: "Zullen we die ouders ook uitnodigen, die kunnen er nog wel bij.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_44135345
Het gaat om vieze messen in de keuken waarvan ze zegt dat Syl ze niet schoon heeft gemaakt na het snijden van brood voor de paarden. Die schijnt gewoon terug in het blok gezet te zijn, volgens Natas dan wel te verstaan)

Ilona en Syl praten ergens over en zij denkt dat ze reageren op haar gemopper...
Zoals ze tekeer gaat tegen Syl maar Syl laat zich niet onderdrukken door Natas.
Goed zo Syl!!

"Als ik me nagels in je zet dan ben je nog niet jarig!"

"Net zoals je je reet wast ga je hier met de spullen om hier in huis!!"

"Blijf maar zo'n ranzige chick dan kom je ver!!"

Ook nog even de hulp van NL ingeroepen die ook nog ff tekeer gaat.

Gezellige sfeer!!
Ilona zegt kom gaan we in het kantoortje zitten maar Syl blijft zitten waar ze zit.

[ Bericht 81% gewijzigd door Lady-night op 04-12-2006 16:31:31 ]
pi_44136741
pi_44136979
Nu gaat ze verhaal halen bij Brian, dat hij zich terugtrekt. Jij trekt naar Nena en ik naar Nat. Ze wil weten of alles nog oke is tussen hun.

De arts waar Nathanael om gevraagd had wil niet komen.
Hij vond het niet belangrijk.
Nathanael is flink pissed
pi_44138796
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:14 schreef Lady-night het volgende:
Het gaat om vieze messen in de keuken waarvan ze zegt dat Syl ze niet schoon heeft gemaakt na het snijden van brood voor de paarden. Die schijnt gewoon terug in het blok gezet te zijn, volgens Natas dan wel te verstaan)

Ilona en Syl praten ergens over en zij denkt dat ze reageren op haar gemopper...
Zoals ze tekeer gaat tegen Syl maar Syl laat zich niet onderdrukken door Natas.
Goed zo Syl!!

"Als ik me nagels in je zet dan ben je nog niet jarig!"

"Net zoals je je reet wast ga je hier met de spullen om hier in huis!!"

"Blijf maar zo'n ranzige chick dan kom je ver!!"

Ook nog even de hulp van NL ingeroepen die ook nog ff tekeer gaat.

Gezellige sfeer!!
Ilona zegt kom gaan we in het kantoortje zitten maar Syl blijft zitten waar ze zit.
De oorspronkelijke schrijfster zou het op prijs stellen als je de bron erbij vermeld.
Keep the Sunny Side Up
pi_44146954
Er is iemand gearriveerd die het over omgaan met conflicten gaat hebben. Ze hebben weinig interesse. Natas zit weg te kijken en begint midden in het gesprek over thee.
In de pauze wordt er buiten kritiek geleverd door de dames dat iedereen erdoor heen praat en tegen bart dat hij zich niet netjes gedraagd.
pi_44166072
Natasia is ziek vandaag, heeft wel weer vreselijk tekeer gegaan tegen Nena. Nat kreeg fysiotherapie. Brian gitaarles, voor de rest wordt er aan de surprises en gedichten gewerkt.
Ilona heeft 12 punten gekregen van Natasia. Natas is 12 kg afgevallen. Carlos is haar wezen wegen op de slaapkamer. Geen sport voor haar vanddag. Ze is nog een keer naar Brian toegestapt waarom deze nog niet is wezen kijken bij haar.
Vanmiddag had deze een roddeluurtje met Nat.
  woensdag 6 december 2006 @ 01:34:58 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_44183064
Er zijn opeens 2 COS-topics volgeblaft.

Update, anyone?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 6 december 2006 @ 03:02:44 #69
58921 Day
You can fly!
pi_44183636
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:34 schreef APK het volgende:
Er zijn opeens 2 COS-topics volgeblaft.

Update, anyone?
Een paar hoogtepunten (was zelf surprises aan het uitpakken en weet niet of alles correct is) Dit heb ik gezien:

* De bewoners hebben een surprise-avond gehad, dat ging allemaal wel leuk geloof ik. Leuke gedichtjes, met wat venijnige boodschapjes en leuke kadootjes. Ze krijgen ook kadootjes van het thuisfront. Nena heeft 50 contactpunten gewonnen met haar surprise voor Natasia.

* Er is een videoboodschap geweest van Stephan die vooral gericht was op de heren. Waarschuwingen voor Bart (vindt Lesley jou echt leuk of gaat ze voor de camera?), Nathanael (je speelt het spel goed, maar te doorzichtig, voor je het weet ben je thuis als je niet uitkijkt) en Brian (je denkt dat je de man bent, maar Nena heeft de touwtjes in handen).

* De bewoners hebben 4 uur aangeboden gekregen om naar buiten te gaan, hierbij zal de camera uitgaan als het te intiem wordt. Ze moeten unaniem voor 1 bewoner kiezen. Eveline trekt zich gelijk terug, de rest heeft er wel oren naar. Met name Nena wil heel graag, omdat ze die 4 uur wil gebruiken om haar doodzieke nichtje te bezoeken. Bart gaat hier fel op in. Hij vindt dat ze nooit eerder kenbaar heeft gemaakt dat ze naar haar nichtje wou en vertrouwt haar motivatie niet (wie zegt dat ze niet naar haar vriendje gaat en waarom heeft ze nooit om die 12 uur gevraagd als ze zich zo'n zorgen maakt?).
De dames vertellen dit aan Natasia die al naar bed is gegaan, zij stormt naarboven en eist een verklaring van Bart, ze vindt hem gemeen, want hij is toch haar 'broer', waarom gunt hij haar dit niet? Bart geeft nogmaals zijn redenen, daarbij flink bijgestaan door Nathanael (wat een kutnaam om te tikken!). Na enige tijd gaat ze ook twijfelen en gaat weer naar beneden waar ze een poging doet om Nena uit te leggen waarom Bart haar de 4 uur niet wil geven. (Hij is overigens wel bereid om haar de 12 uur te geven). Nena is nu boos op Bart.
De 3 heren bespreken ondertussen Nena. Nathanael voert hierbij het hoogste woord en voedt Brian's wantrouwen nog maar 'ns door te zeggen dat hij (toen hij nog niet in het huis was) gemerkt heeft dat Nena met zijn gevoelens speelt en Brian om haar vingers probeert te winden. Het lijkt er duidelijk op dat hij Bart en Brian zover wil krijgen om Nena uit het huis te stemmen.
Als Bart en Brian op bed liggen vraagt Brian wat hij van Nathanael's woorden vindt. Deze herinnert hem er nog fijntjes aan dat zijn moeder alleen maar positief over Nena was. Waarom zou zijn daarover liegen?

Het is (voor mij) onduidelijk of Brian en Bart de sluwe spelletjes van Nathanael doorhebben. Morgen ongetwijfeld meer hierover. Wie krijgt de 4 uren? Wordt het Nena, Bart (die de uren wil gebruiken om met Lesley weg te gaan), eist morgen toch 1 van de andere bewoners de uren op of komen ze er niet uit en raken ze de uren kwijt. Plasmaboy wil vrijdag antwoord van ze hebben!

Wordt vervolgd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 06-12-2006 03:24:24 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 6 december 2006 @ 03:07:27 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_44183655
quote:
Op woensdag 6 december 2006 03:02 schreef Day het volgende:

Wordt vervolgd!
Super update!

Bedankt!
  donderdag 7 december 2006 @ 02:41:48 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_44213528
Wat ik gezien heb nadat ik de streams had aangezet:

Brian heeft een uurtje Nena liggen strelen en op een gegeven moment zei Nena dat zij zin in appeltaart had. (dat is tussen Brian en Nena het codewoord voor neuken.)

Cap + cirkel: erkel

Uiteindelijk ging Brian toch maar weg.
(Aanvullingen zijn welkom. )
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 11:27:59 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44217738
Op deze foto van de Talpa-site is duidelijk te zien hoe Nena Brian "liefkoost" voordat ze hem naar bed stuurt:

[ Bericht 28% gewijzigd door Day op 07-12-2006 15:27:53 (Niet relevante gedeelte verwijdert) ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 11:01:32 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44244241
- Gisteren zijn alle bewoners, op de zieke Evelien na, naar de miljonairs-fair geweest.
- Sylvia heeft als enige van de groep tegen gestemd: de vier uur vrijheid gaan niet naar Nataasia.
- Evelien heeft een aanbod gekregen om een week naar een kuuroord te gaan om daar te proberen te herstellen. Vanochtend heeft ze besloten dat aanbod aan te nemen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44254496
- Bart heeft zijn 4 uur vrij gekregen door de stemmen van de andere miljonairs (Ilona heeft hier contactpunten voor gevraagd)
- Bart heeft aan Nena aan brief gegeven met informatie wat voor ons niet helemaal duidelijk is, ook heeft hij deze brief aan Brian laten lezen omdat deze erg achterdochtig was. Nena en Brian vonden wat er in de brief stond vrij heftig.
- Sylvia heeft daarnet gehoord dat haar opa vanochtend is overleden, ze wil nu info over als ze 12 uur zou aanvragen en dat zou doorgaan, hoe dat dan zit met camera's enz. Ook is ze benieuwd of Natasia voor de 12 uur van haar zou stemmen of dat ze tegen stemt.
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 16:55:13 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44256130
Nataasia's commentaar tegen Nathanael, over het slechte nieuws dat Sylvia gekregen heeft: "Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet god? Opa overleden!"
Zelfs Nathanael gaat dit veel te ver. Hij stamelt: Deze opmerking siert je niet.. dit kun je niet menen!"
Nataasia: "Moet jij eens opletten."
pi_44265230
Bart heeft een gesprek met Natas. Hij geeft aan dat ze volgens hem, het spel en de realiteit door elkaar haalt. Hij geeft aan dat ze zichzelf nu kwijt is. Hij heeft via de "wasserette" gehoord wat de uitspraak was van Natasia. Hij vindt dat ze daarmee een grove fout heeft gemaakt.
Hij wil dat Natasia haar excuses gaat aanbieden aan Sylvia.

Natasia doet dat direct, maar Natha gaat in de poolkamer staan. Hij wil erbij zijn. Natas en Nath staan bijna neus aan neus. Natasia gaat naar Sylvia toe en biedt buiten haar excuses aan. Ze vindt dat het allemaal opgeblazen is, en dat ze verkeerd gequote is door Nathanael

Sylvia accepteert de excuses, maar geeft wel aan, dat ze er iets mee moet doen.
Natasia gaat vervolgens verhaal halen bij Brian en De dames gaan naar Natha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nostalgist op 08-12-2006 23:01:41 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_44265329
=Edit=
Commentaar op updates graag in C O D U of in de COS-topics
HIer alleen updates graag!

[ Bericht 34% gewijzigd door Day op 08-12-2006 23:25:48 ]
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_44267654
TVP
Amstelveen de beste
  zaterdag 9 december 2006 @ 10:56:07 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_44271391
Nataisa: het is niet aan mij besteed om mensen tegen elkaar op te steken. Het is niet waar Ilona, ik heb dat niet gezegd! Dat heb ik Bart ook uitgelegd, dat het niet zo is, ik weet wat ik heb gezegd en hoe ik het gezegd heb. Anyways, ik heb het tegen Syl gezegd en Natha is lekker bezig. . . Nathaniel heeft mij niet in zijn zak, maar nu zie je dat ie jullie ook probeert . . . . . Maar ik hoop dat jullie slim genoeg zijn om te zien welke kant het opgaat. Ilona: ik was slimmer op dat moment want ik had het al gezien.
Natasia: maar ik viel tussen wal en schip en trok heel erg naar hem toe. Klaarblijkelijk denkt hij nu dat ie mij niet meer nodig heeft want hij trekt heel erg naar Bart toe. Samen bier drinken sávonds. . . Maar als jij weet dat je op je hoede moet zijn, das goed. Maar ik heb het uitgesproken met Syl en wil niet dat het een soort van wig gaat drijven. Ilona: we waren echt pissig toen we het hoorden want ik dacht ook, als ze dat gezegd heb kijk ik d'r ook niet meer aan.
Natasia: ik vind het belangrijk dat ik niet wordt neergezet als. . . .Ilona: het moet wel eerlijk blijven. Natsia: gelukkig wist Brian ook beter. . . Nathaniel is bezig mij op stang te jagen en dat is goed, het voedt mij alleen maar en ik heb tegen hem gezegd we zullen wel zien wie sterker is. . .Godzijdank hoeven we hier nog maar 9 maanden te zitten. . .
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:39:40 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44271958
Bart wordt wakker en ziet meteen een stuk in de telegraaf staan, door Wilma Nanninga:

Natasia en Ilona reageren enigszins geschrokken, maar Bart zegt dat het hem niets doet. Hij zegt dat hij zelf ook staat ingeschreven bij een castingbureau en dat dat helemaal niets betekent. Hij merkt ook op dat het natuurlijk vooropgezet plan is van de makers, om zoiets te doen op de dag van de 4 uur.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')