abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:07:33 #221
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45468558
Judith arriveert voor de stem en spraakoefeningen.
Judith : ik had maandag even tijd en heb naar jullie gekeken,
jullie krijgen nu allemaal een opdracht en die moet goed geoefend worden.
Judith: Huub, jij speelt een weerman, Ilona gaat een sportmarathon evenement opzetten in de RAI,
Brian wordt beleidsmedewerker op Bonaire, afdeling natuur, Nena is een succesvolle zakenvrouw, Sylvia is verslaggeefster voor motorraces...en Nathanael krijgt een opdracht wat hij moet leren voor de acteerlessen....
Judith: ik geeft jullie binnenkort ook nog een extra training voordat jullie weer naar huis gaan.
Huub: een terugkeer- training.
Judith: uh, ja inderdaad.

Nathanael: ik had gisteren het plan om eruit te stappen., ik heb last van een winterdepressie.

(Brian en Nena worden naar "achter geroepen")
(Natasia is ijverig haar theorie aan het leren.)
Nena: het was voor om onze reaktie te filmen en zij vroegen waarom wij toen ruzie hadden,
het was voor die tussenbeelden waarop we reageren ( testimonials).
(Nena ontvangt de Panorama)
Nena: mijn vriendin Amanda staat erin.
(ook komt er een videobericht waarin Amanda vraagt of Nena met haar samen in de playboy wilt?)
Nena: nee, dat doe ik niet en ik ga zeggen tegen Amanda dat zij het ook niet moet doen,
want ik bescherm Amanda in het dagelijks leven.
Bart: dat moet Amanda toch zelf weten?
Waarom doe jij het niet? De opbrengsten doen wij in de pot?
Nathanael: ik ga voorlopig niet meer drinken.
Natasia: Ik ben zo blij dat de schilderijen mooi zijn, vooral van jou Nathanael, die heeft diepgang.
Natasia: het uitstemmen gaat deze maand niet lukken, dus niemand gaat.
Bart: dan Nathanael.
(Nena zit met Huub op de bank en Brian ligt wakker en komt weer uit bed en gaat elders gitaar spelen.)
Nena: ik ging hier niet in om te winnen.
maar omdat ik even niets te doen had en ik weer thuis woonde.
Huub: ik voel mij soms schuldig als ik een biertje drink, maar dat doe ik thuis toch ook?
Nena: ik kan Brian niet vertrouwen, mijn moeder schrijft dat ook,
Brian vraagt niet mijn mening, hij weet alles al,
mijn ex-vriend zei altijd dat ik de slimste van ons tweetjes was.
Huub : ik moet plassen.
Nena: alweer? Nou ik ga zo slapen hoor.
Huub: waarom?
Nena: ik weet niet.
(Nena loopt naar de computer en leest wat en lacht verheugd,)
Huub komt terug en mag het niet lezen wat Nena op het scherm heeft.)
Nena: ik ben even "achter."
(Nena blijft ongeveer 1 uur weg en komt dan 02.30 uur terug.)

Huub: jij hebt geblowd.
Nena: (lachend) Joh, lul niet.
Brian: heb je geblowd?, Zie je wel dat dit ook hier mogelijk is?
(Brian en Huub praten verder over van alles.)
Nena: ik ga theedrinken.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:57:20 #222
162917 tuinfluiter
pi_45492645
Natasia is vandaag voor haar theorie-examen gezakt.
Maandag opnieuw examen voor de derde keer.
ilona: echt zonde dit.
(Rene tegen Sylvia)
Rene: je kan een heel theorieboek uitlezen, maar als je er niets van begrijpt?

Ilona: mijn vliegles gaat morgen niet door, helaas nog 1 vliegles en dan stopt het.
Ilona: Huub moet je nou eens kijken in de krant,
goh, dit is erg, een ingezonden stuk over Natasia en een humor-cartoon erbij.
Huub: wacht ik ga dit verstoppen in het kantoor.
(de telefoon gaat)
Huub: met Huub Meloen.
Achter: direct, onmiddelijk De Telegraaf van dinsdag inleveren.

Sylvia is druk met de paarden in de stal te krijgen, de paardenbak is een zwembad, maar de
paarden willen niet echt, zij blijven staan in het water, maar Sylvia pakt wat voer en het lukt.

Ilona: Huub help je mij zo met koken?
Huub: ja, graag.
Sylvia: ik help ook wel hoor.
Huub: nee schat, jij bent alleen voor de sex.
(Sylvia en Huub hebben veel lol)

Achter belt, zij willen dat alle bewoners 1 voor 1
naar "achter" komen met de koffer en kontaktpunten, die worden
geteld.
(hadden zij dit niet eerder kunnen organiseren?)
Huub is al 1 week 40 kontaktpunten kwijt en hij had er toen al zo weinig,
Nathanael vond 40 punten in zijn koffer, die Huub maandag er weer uit heeft gehaald, niet slim,
want nu is hij misschien helemaal de ..........
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:32:18 #223
162917 tuinfluiter
pi_45493648
Huub : ik ben er zeker van dat het percentage de volgende keer lager is van mij op de popi-poll
dus ik geniet er nu van. Het is allemaal betrekkelijk.
(Natasia is een brief aan Wilgo aan het schrijven zonder camera erop)
Natasia: ik heb een afspraak met de psycholoog, ik heb er geen zin in. Ze kijkt je altijd zo aan.
Nathanael: Huub heeft bij het zwembad zulke lelijke dingen over mijn moeder gezegd,
ik had gelukkig veel zelfbeheersing.
(Huub, Sylvia en ilona zitten lekker te koken.)
Natasia: mag ik alvast wat eten hebben voor de psychologe?
Huub : ga je haar omkopen?
Natasia: zij is heel lief hoor.
Huub: gekke is Natasia, dat ik te veel kontaktpunten heb en ik hoor er niemand over?
Natasia: gewoon houden Huubje.
(Nena ligt op de bank, Huub leest en er komt op de Plasma: Huub en Nena wat actiever,
Natasia begint een kussengevecht met Huub, Nena doet een wit schortje voor en gaat mee koken.
Ilona: ik vind het zo erg dat mijn vlieglessen bijna voorbij zijn.
Natasia: ik ben verliefd.
Nathanael: op wie? Ken ik hem?
Natasia: ja.
Nathanael: die ene, dan begrijp ik dat je hier nog wel langer wilt blijven.
Natasia: maar ik word altijd verliefd op diegene die niet beschikbaar is, maar hij kijkt altijd naar mij!
Natasia: maar jij mag de kooi ook niet uit Nathanael,
want anders ga ik bij jou net zo hartverscheurend huilen als ik bij Bart deed.
Nathanael: Ja, maar ik zie het hier niet meer zo zitten.
Natasia: beloof mij dat dit wel een geheimpje tussen ons is van wat ik net verteld heb,
want het kan toch niets worden, hij is leuk, maar is al bezet.
  Moderator zaterdag 20 januari 2007 @ 01:53:32 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45525274
Huub kreeg vanavond weer bezoek van Gaby, de hoer.
Er is geneukt.
Aan het eind van de avond loopt het bijna helemaal mis.
Huub provoceert NL een paar keer, en andersom, en ineens knapt NL, hij wil Huub aanvliegen en Natasia moet er tussen springen. NL en Huub hebben beiden flink gedronken.
NL is daarna helemaal opgefokt. In de woonkamer, tegen Nataasia: "moet ik me door zo'n sjakie, die ik normaal al 10 keer op zijn bek had gerost, laten bullyen? Wat wil die gast nou van me? Ik ben ook maar een mens..."
NL: '"Ik heb het helemaal gehad met de Gouden Kooi."

NL geeft aan dat als Huub in zijn buurt komt, hij 'm voor zijn bek ramt.
Nataasia blijft bij NL.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45526516
Voor het algemene plaatje:
Nadat Huub had geneukt ging hij demonstratief met Gaby aan de keukentafel zitten.
Dat joeg iedereen weg richting gameroom waar Bart was begonnen met muziek draaien.
Daar begon dus min of meer gedwongen een dansfeestje voor alle bewoners.

Nathanael draaide erg goed als DJ en alle vrouwelijke bewoners hebben lekker gedanst.
Natuurlijk kwam Huub er gauw met zijn Gaby aangehuppeld, en Huub ging met alle vrouwen dansen. Het was eigenlijk wel een gezellige boel voor Huub en de vrouwen.

Brian vertrok als eerste naar bed. Natasia ging vragen wat er aan de hand was. Hij kon de gedachte aan sex en de aanblik van heupwiegende vrouwen niet meer aan. Plotseling beschouwt hij Nena weer als bloedmooi en o, zo lief en zachtaardig. Maar zelf kan hij niet meer lief zijn. Hij wil gewoon NEUKEN. Misschien gaat hij ook nog wel eens een hoer bestellen.

Bart (zwijgzaam en chagerijnig als altijd) gaat kort daarna ook naar bed. Vraagt zich af waarom in godsnaam niemand Huub weg wil stemmen, en overweegt weer hem een beuk te gaan geven.

Wanneer Gaby is opgehaald gaat iedereen naar bed.
Ilona en Nena willen het hele verhaal van Huub horen en Huub gaat op hun bed liggen om alles te vertellen.
Nathanael begint dat er nog schuim in het bad ligt, waarop Huub zegt "plakt het?"
Nathanael is duidelijk pissig, en zoekt een manier om nog meer opmerkingen naar Huub te maken.
Huub laat dat niet op zich zitten en zegt dingen terug.

Waarop Nathanael Huub wil aanvliegen, maar door een echte quarterback tackle van Natasia al na 3 passen strandt.
pi_45527876
Klinkt vet man! Zeker kijken!
pi_45528980
Huub heeft Gabi mede uitgenodigd voor het effect dat dit zal hebben op zijn medemiljonairs. Hij was bijzonder in zijn sas met de blik van Bart en Brian bij binnenkomst van Gabi. Nena was verbluft maar moest er net als Sylvia eigenlijk wel om lachen. Ook Ilona stoorde zich er niet heel aan. Het was het gebruikelijke groepje Bart Brian Natanael en Natasja die er grote problemen mee hadden. Problemen door eigen gefrustreerde emoties gedreven.

Natanael gaat na binnenkomst van Gabi onmiddelijk naar de telefoon om ook wat contactpunten te verbruiken. Hij gaat met Natasia's kapster bellen. In de hoop dat de kapster gratis langskomt op basis van het krullerige haar van natasia. De kapster zegt hem dat ze haar komst zelf niet kan regelen.

Huub wrijft het er na het gebeuren nog een tijdje in door met Gabi te dansen en ziet dat alle dames ( inclusief Natasia) plotseling dirty willen dansen met Huub. Deze zeer verleidelijke aanblik is teveel voor Brian en stomdronken verlaat hij de feestavond. In bed zakt hij moreel volkomen in met Natasia op de bedrand om zijn verhalen over Nena aan te horen. Tenenkrommend begint hij Nena weer af te kraken. Ze is te dik en hij kan niet meer lief zijn tegen haar. Ook grote fantasieen over hoe hij alle kracht in zich heeft om sexueel van alles mee aan te vangen blijven in de alcoholroes niet binnensmond.
Bart die niet veel later beschonken binnendrwarrelt heeft het helemaal gehad met Huub. Hij heeft de sexuele drive niet om zijn sexleven te gaan delen met heel nederland. Hij wil Huub eruit hebben en wel onmiddelijk. Daarop valt hij ongewassen en zonder tanden te poetsen als een blok in slaap.

Natanael, nachtbeest bij uitstek draait nog een tijdje muziek voor inmiddels alleen Huub en Gabi. Hij hoopt dat er nog bewoners terugkomen, maar als duidelijk is dat hij een wiel teveel is gaat hij weg.
In de slaapkamer kan hij zich niet langer inhouden en komen zijn frustraties boven drijven. Hij vliegt op Huub af, maar is maar wat blij dat Natasia hem tegenhoud. Hij loopt dan wat mank terug naar zijn kant van de slaapkamer. Even later gaat hij naar de telefoon om een opperhoofd te bestellen.
pi_45529311
mooie samenvatting die geheel de 'fibe' en de gradatie van het 'loesoegehalte' van de avond weergeven
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:46:39 #229
162917 tuinfluiter
pi_45531905
Voorleeskwartiertje met inleiding.
Natasia: als mama niet komt,
heeft mama het heel druk, dan kom ik de avond erop hoor
en ook voor alle overige kinderen in Nederland?
Soms sla ik over, maar ik kom altijd weer terug, ik vergeet jullie nooit.

Nena: Brian kom je even met mij op bed liggen?
Brian: nee, dit doe ik uit zelfbescherming.

Natasia krijgt extra autorijles, 2x2 uur.

Brian: Nena haalt bij mij het slechte boven.

Lesley heeft door de storm weinig te doen, Sylvia heeft lange tijd geprobeerd de paarden uit de storm te halen, en uiteindelijk gelukt door lopend met gras en hooi te lokken.
Lesley zit enige tijd met Bart op een bankje te praten,Bart boft,
dat scheelt Bart weer 150 kontaktpunten.
Nena: komen jullie binnen?
lesley: nee, ik blijf hier met Bart, het is te warm en benauwd binnen.

Natasia: Huub wilt een tattoo op zijn rug met Sylvia haar naam.
Nathanael: ik vertrouw het niet.
Natasia: Ilona gelooft het wel.

Bart: ik vind Nena niet echt mooi.
Nathanael: ik ook niet echt, ik houd niet zo van blond. Ik val op donker.

Er kwam een lerares doornemen wat voor vakken Nena het beste kan doen voor de Havo,
Engels lukt wel, Wiskunde met hulp van Bart en Nederlands wordt wat moeilijk, veel boeken lezen.
Lerares: je redt het niet alleen, het is een 40 uurige schoolweek, begeleiding is nodig.

Bart: Huub waarom ga jij niet je rijbewijs halen?
Huub : heb ik al aangevraagd.
Brian: ik heb met de psycholoog gepraat, ik moet mij van Nena losmaken, zij geeft mij teveel schade.
Nathanael: dat je dit nu ziet, heel goed, je hebt nu zelfinzicht.

Herma, de interieurverzorgster fluistert met Natasia.
Stem: Herma er wordt hier niet gefluisterd.

Bart: niet normaal , ik sliep en werd wakker van heel harde muziek die "achter" maakte.
Nathanael: ik heb gebeld naar "achter", diegene die dit heeft gedaan krijgt wel op zijn lazer.
Bart: Nee, "achter" doet dit bewust opzettelijk om mensen te kleineren. (Zo, niet uitgenodigd?)
Nathanael: ik belde maar de muziek bleef hard doorgaan.
Bart: zij spelen met ons.
Nathanael: als wij nu eens allemaal hier opstappen, wat dan?
Bart: er zijn genoeg mensen gescreend, er komt dan een nieuwe ploeg "Miljonairs".

Brian: ik train 4 keer per week, al mijn blouses worden te klein.
Nena: ik ben weer zwaarder geworden.
Natasia: je heb veel water gedronken.
Nena: zoveel water?
Natasia: ja, echt.

Huub wilt honkbalscheidsrechter worden en heeft de hoofdscheidsrechter van de honkbalbond uitgenodigd om nog wat meer te weten te komen over honkbal , cursus en werk als scheidsrechter .

ilona heeft een gesprek met Carlos over de aerobic-marathon.
Ilona: ik vind het zo zonde dat het pas in Maart is en niet eerder.
Carlos: die tijd hebben wij echt nodig om alles te organiseren, sponsors, kraampjes........
Ilona: ik wil wel overzicht houden , ik geef niet te veel uit handen.
Nena: eigenlijk eet ik heel goed, ik eet veel komkommer,
maar kwark ken ik niet zo, mag chocoladevla ook?
Carlos: nee, maar vooral veel sporten.
Nena: ik ben sinds gister weer zwaarder.

Huub: echt fantastisch, ik heb veel nieuwe dingen gehoord over honkbal, ik speel al jaren, maar ik heb nu weer een hoop geleerd en ik heb allemaal honkbalcadeautjes gekregen.
Huub: alsjeblieft Nathanael voor je zoontje.
Nathanael: bedankt, mijn stiefvader speelde ook honkbal.

Ilona gaat met Huub poolen.
Huub: je moet echt je techniek veranderen, want anders ga je zo door het doek heen.

Nathanael en Brian zwemmen.
Ilona en Huub koken.
Nena: Huub waarom kook jij niet vaker?
Huub : ik kook het liefst voor vrienden, Sylvia is een vriendin, ilona ook een beetje,
maar jij een klein beetje , ik vind dat jij te veel met de andere groep om gaat.

Stem: er mogen 2 mensen naar het concert van een groep die 2 maal eerder optraden in de kooi.

Stemmen? Huub met Sylvia, Nena met ilona, Bart en ?

Natasia: ik wil niet. Ik wil momenteel geen belangstelling meer van buitenaf.
Ilona: ik wil ook wel weer eens wat, ik geef de laatste tijd alleen maar weg.
Bart: Sylvia wat vindt jij van Huub?
Sylvia: ik vind Huub een leuke jongen.
Bart: ik wil op jullie gaan stemmen, als jullie gaan tongen.
Ilona: op deze manier wordt mij weer wat door mijn neus geboord, ik wil ook wel met sylvia,
maar pak haar niet af van Huub, ik wil dan met Nena.
Bart; tongen: anders niet.
Natasia: laat ze met rust Bart.
Bart: Ilona jij wilt dus ook wel, met wie wil jij tongen?
Ilona: met Nena.
Huub: nou dan mag Natasia met Nena, want die hebben al getongd.
Ilona : het maakt mij niet uit met wie ik ga, als ik maar ga. Ik wil ook weleens wat.
Nathanael: ik wil samen met Bart.
Ilona: ik wil toch met Sylvia, het is belachelijk dat Sylvia eerst moet tongen met Huub.
pi_45545845
02:15-"Hoe ver moet ik gaan?"
"Hoe ver moet ik gaan?"Na het voorval met Huub, moet Nathanael even zijn wonden likken. Doordat hij de Oldenzaler wilde aanvallen heeft hij zijn knie verdraaid, en het huilen staat hem nader dan het lachen.
Natasia probeert haar maatje te helpen met z’n knie en probeert ook diens woede te beteugelen. “Ik ben klaar. Ik ben er klaar mee. Hoever moet ik gaan? Ik heb ook gevoel. Hij gaat hem krijgen hoor. Hij weet niet wie ik ben!” Natasia heeft ook zo haar mening over Huub en heeft de verandering in het gedrag van de Oldenzaler ook opgemerkt. “Hij voelt zich oppermachtig vanwege de populariteitspoll”, is haar constatering.

Nathanael moet zijn frustratie jegens Huub echter van zich af praten en gaat door: “Ik verdraai f*cking m’n knie gewoon! Ik ben niet agressief of vechtlustig maar hé”, zegt hij veelbetekenend. “Ik trek hem uit elkaar die gast. Ik ben klaar mee. Ik ben ook een f*cking mens. Die jongen moet oppassen als hij eruit is. Ik zweer het, hij kent me niet!”

Natasia biedt naast haar luisterend oor ook advies aan het ‘slachtoffer’: “Ja ik weet het, maar spaar je energie.” “Wat wil die jongen van me wat moet hij van me? Tell me!”, zegt hij wanhopig.

“Ik ben oké, ik ben rustig hoor, maar als hij komt dan gaat ie eraan”, verduidelijkt Nathanael zijn verhaal nog even. En zo volgen er nog meer krachttermen. “Die gast interesseert me eigenlijk niet”, beweert Nathanael. “Maar hoever moet ik gaan?”, vraagt hij zich hardop af.

Hinkend door de keuken gaat Nathanael op zoek naar ijs voor zijn knie. Hij geeft Natasia dan een dikke knuffel, omdat hij haar steun wel waardeert. Een ding is zeker Nathanael wil dat Huub terecht gewezen wordt en zit niet te wachten op weer een slap excuus en een ‘verzoening’. Is dit de druppel die Nathanael doet besluiten De Gouden Kooi te verlaten?
Zet gewoon ff de beelden van Roel op de Talpa site. De hereniging met zijn ouders en Dido + het eventueel intervieuw met hem. Op die manier heb ik nog enigzins een idee van hoe het verlopen is.
pi_45545958
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef decency het volgende:
Nathanale en Huub willen FOK gaan benaderen voor de spaarlamen aktie!
Moet zijn....Natanael en Huub willen FOK! benaderen voor de aktie !!! verpakking van spaarlampen !!!
Zet gewoon ff de beelden van Roel op de Talpa site. De hereniging met zijn ouders en Dido + het eventueel intervieuw met hem. Op die manier heb ik nog enigzins een idee van hoe het verlopen is.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:42:30 #232
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_45547070
Vet, jammer dat je het niet wat meer van te voren ziet.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 23:13:37 #234
162917 tuinfluiter
pi_45547358
Nathanael: Huub ik kom jou nog weleens tegen, je gaat gebeukt worden door een aantal gasten,
ik heb Stijn (producent) gebeld , maar ik maak jou helemaal kapot Huub.
Stijn is er niet, Frans wel)
Nathanael: ik trek de stijl van Huub niet.
Natasia : daar wacht Huub ook op, je moet hem echt leren negeren.
Nathanael: ik kan mij heel goed beheersen, maar op een moment is het klaar.
Natasia: wij moeten een WIG drijven tussen Huub en Sylvia.
Nathanael: ik heb gezien dat dit nooit gaat lukken, die rode heks zegt dat ik het zelf moet uitzoeken.
Die heks en kabouter zijn grote loeders.
Natasia: het komt allemaal door Huub.
Nathanael: echt grote loeders.
Natasia: weet je , zorg dat Huub de eerste klap geeft want dan moet hij gelijk vertrekken.
Nathanael: ik sla niet gauw iemand, maar laat die kabouter de eerste zijn.

(Sylvia heeft de paarden verzorgd en zo gaat zij lessen.)
Nathanael: ik ben Huub echt spuugzat.
Bart: er zijn hier ook plekken waar de camera jou niet kan zien, daar kan je Huub wel wat flikken.

(Natasia ontvangt post en verscheurt het )
Natasia: er zit geen energie in Nena, ze trekt Brian naar beneden.
Sylvia: wat beteft Huub gisteren, even leuk, maar hij moet niet blijven doorgaan.

Nathanael: bel ik gister naar "achter", verbreekt ZIJ het gesprek .
Natasia : nou dan weet ik wel wie jij bedoelt, Deborah. (producent)

Huub tegen Sylvia
Huub: volgend weekeinde wil ik weer Gaby uitnodigen.
(Sylvia tegen Ilona en Nena.)
Sylvia: ikzelf heb mij gisteravond nergens mee bemoeid, er valt met dronken mensen niet te praten.

(Nena gaat bij Brian liggen, hij reageert niet.
Nena gaat nu bij Huub liggen.)

(Er komt een man spreken over cognac.)
Nathanael: er zit hier iemand die niet goed tegen drank kan en die ga ik negeren vanavond.
Brian: ik neem afstand van Nena, ik word niet graag slachtoffer
van Nena haar slechte ervaringen met mannen.
Natasia: je hebt gelijk schatje.
Brian: heb je gezien hoe zij toen bij huub Meloen ging liggen?
Natasia: hoe vond je dat? Vond je het moeilijk om dat te zien?
Brian: niet echt. Ik neem afstand.
.
pi_45548074
Misschien dat iemand aan langer filmke op Megaupload kan zetten?
  Moderator zondag 21 januari 2007 @ 16:42:41 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45563513
De versier-aktie van NL naar Patricia de kapster is niet gelukt, ondanks diverse koppelpogingen van Nataasia.
Het was een geforceerde bedoening, genant haast.
In het begin was er nog een zoentje op de mond, maar toen ze wegging probeerde NL dit weer en draaide ze haar wang naar 'm toe.
Tja, dat taktisch verliefd worden is nog een hele kunst, blijkbaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 21 januari 2007 @ 19:13:45 #237
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45568002
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:38:32 #238
162917 tuinfluiter
pi_45593090
.
Nathanael: eerst Ilona weg, want die is een stoorzender,dat vindt Bart ook,
dan... Nena negeren met elkaar,
ook Huub moet eruit, we moeten ze allemaal negeren.
Bart: als wij Nena negeren kan zij dit niet uithouden en vertrekt binnen een week.

(Brian belt met iemand van een dichterswedstrijd waar 250 dichters komen eind januari.)
Brian: ik ben bezig met een gedichtenbundel, in de toekomst wil ik gedichten voordragen
en nu wil ik de kans nemen om naar de wedstrijd te komen,
want daar komen veel dichters en uitgevers.
Mevrouw: je kunt ze ook voordragen in De Gouden Kooi.
Brian: ik wil heel graag komen? Kan ik ook aanwezig zijn met de filmcamera bij u?
Mevrouw: ik kijk wat ik kan doen.
Brian: lijkt mij echt leuk om te kijken of er uitgevers aanwezig zijn.

(Nena helpt met koken)
Ik kan heel goed koken, mijn specialiteit is Makne Teron.
Nathanael: is dat Indisch?

(Bart heeft Prive-les van lesley en samen hebben zij het heel gezellig,
het kost hem geen kontaktpunten.)

Huub: mijn neefjes waren erg boos op Nathanael, zij vinden dat Nathanael erg gemeen doet.

(Nathanael heeft een brief van een vrouw ontvangen
uit Suriname ,hij kent haar niet goed,
maar zij is net als Huub, zij neemt het ervan.)
Nathanael: Zij ging helemaal los, maar liep erg hard van stapel, ik heb haar 'n paar keren gebeld.
ik zou haar nog schrijven, nog niet gedaan, maar misschien bel ik haar wel, ik ben vrijgezel dus?

Natasia:Je moet die vuilniszak verschonen.
Nena: nee, dat doe ik niet.
Natasia: dat doe jij wel.
Nena: dat doen de schoonmakers morgen. ik vind dat vies.
Natasia: verwend mokkel, wij zien wel hoelang jij hier nog blijft.
Nena: ik heb de keuken opgeruimd en die is helemaal klaar.
Nantasia: jij bent een verwend kut kind.
Nena: hoezo?
Natasia: rot op Nena.
Nena: je praat tegen de muur.
Natasia: jij komt nog weleens een loverboy tegen, jouw soort komt in handen van loverboys, dan kan jij je kut verkopen achter het Centraal Station voor 10 euro...............................
Nena: herhaal het nog 10 keer, alles moet je herhalen.
Nathanael: rustig nu. ik doe die vuilniszak wel, maar het is geen stijl van Nena.

(Later)
ilona: goed gedaan Nena, die ordinaire Natasia heeft geen klasse.

Natasia: na ilona is Nena aan de buurt, wat denkt die meid wel,
poot uit het gips, en zij voert nog niets uit,
zij is een grote viespeuk.
Nathanael: rustig, wij hebben haar nog hard nodig om ilona weg te stemmen.

Huub: Nena? Gaan wij de volgende keer naar Prison Break kijken?
Nena: ja, gezellig, die anderen waren ook aan het zeuren, dat ik bij jou ging liggen.
Huub : gewoon vaker doen.

Natasia: mij willen zij niet kwijt bij "achter", ik ben de kijkcijferkanon, echt zij willen mij niet kwijt,
maar de jongste, Nena, heeft hier de grootste bek.
Nathanael: nu klink je als een oude vrouw.
Natasia: wij gaan negeren, kijk wie er blijft?
Nathanael: zij is 19?
Natasia: man, ik was 19 en woonde al op mijzelf, ik heb altijd voor mijn centjes gewerkt.
Nathanael: sommige mensen worden wakker en roken een joint en gaan weer naar bed.
Natasia: zelfs geen vuilniszak legen, hier valt werkelijk mijn bikinibroekje van af .
Nathanael: Nena is wel populair.
Natasia: nee, zij is ver gezakt in de poll.
Nathanael: jij hecht toch geen waarde aan die poll?
Natasia: het interesseert mij niet, ik zal nooit op 1 staan, ik ben een heks, maar "achter wilt mij niet kwijt"
Brian: ik vond die uitspraak goed van je Natasia van Nena achter het Centraal Station.
Natasia: echt als wij zo blijven doen, is zij weg.
Brian: dit is De Gouden Kooi en het is ons recht om mensen er uit te krijgen,
Nena is zo lui, ga dan met je dinges in de Playboy staan.
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 11:43:50 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45625092
Vandaag voor 12:00 uur moeten stemmingen voor de ontslagronde worden aangevraagd.
NL heeft dat zojuist gedaan, voor Nena. Dit na overleg met Bart en Huub. Huub heeft de heren wijsgemaakt dat hij Sylvia "waarschijnlijk wel om kan krijgen" , en dat llona zich een beetje belangrijk moet voelen, en dat het 't mooiste zou zijn als llona als laatste moet stemmen. "Want als iedereen al tegen Nena gestemd heeft, gaat zij daar wel in mee."

Huub, Sylvia, Nena en llona hebben deze hele gang van zaken al lang doorgesproken. Het plan is om Bart, NL, Brian en Nataasia te laten denken dat ze het voor elkaar hebben, en ze vervolgens donderdagavond een tik op de neus te geven door alsnog het ontslag tegen te houden. Nena wil bovendien de motivatie graag horen van het bovengenoemde clubje.
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 15:19:47 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45631517
Nena zit met Huub buiten.
Nena: ik heb zin in een joint
Huub: ik ook.
Nena: het is veel leuker om met z'n tweëen een joint te roken. Zou wel leuk zijn.. in het kantoortje..
Huub: Maar wel hasj
Nena: Liever wel ja. Maar achter hebben ze wiet liggen. Voorgedraaide joints.

Dan wordt de MacDonalds berozrgd die Huub en Nena besteld hebben.
Huub loopt naar binnen. "Wil jij ook nog champagne?
Nena: "Doe maar. Lekker. Maar wel snel, anders wordt het eten koud. Rennen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')