abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43446617

ordinair acherlijk geschreeuw, het leuk "volks" proberen te brengen en doen alsof elke wedstrijd een WK finale is
pi_43446629
Die lui baggeren allemaal maar wat aan... Als ze fouten maken geven ze dat niet toe... Ze schreeuwen om een penalty en als blijkt dat er niemand in de buurt is blijven ze dat volhouden.

Ongeveer alle voetbalcommentators kunnen voor de muur gezet worden
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_43447289
Is dat die gast van "Perez, PPPEEEEEEEEERRREEEEEEZZZZZZZ, DICHTERBIJ KAN JE TOCH NIET KOMEN!" En dat die bal vervolgens 10 meter naast vliegt
pi_43447443
Hij komt van Sport7, je weet wel die sportzender van John de Mol die een paar jaar terug het niet redde om overeind te blijven.

In ieder geval, toen Koert weer begon als commentator van Live wedstrijden bij Versatel (ondertussen Tele2), vond ik hem uitstekend. Heel objectief, nuchter, zonder teveel poespas. Heerlijke commentator, eindelijk weer een aangenaam persoon om naar te luisteren.

Maar sinds een maand of 2 begint hij steeds meer overdreven commentaar te geven. Ik weet niet als hij daarvoor opdracht heeft gekregen, of dat hij arrogant begint te worden daar hij nu zo vaak commentator is. Buitenlandse competities, Eredivisie, Jupiler League, zo een beetje bijna alles wat er is aan voetbal.

Erg jammer ieder geval, aan het begin deed hij het echt goed. En dat is ook wel te merken aan de reacties hier op FOK! Want hij doet het al weer een hele tijd, en pas sinds die laatste 2 maanden regent het overal met klachten, voornamelijk in het VBL forum bij de live verslagen topics.

Uiteindelijk valt er altijd wel wat te zeiken op alle VBL commentatoren. Maar Koert was een goede, die sinds 2 maanden erg snel bergafwaarts aan het gaan is. Erg jammer.
pi_43448189
Afgelopen woensdag met RKC - Feyenoord leek het wel of ie bij elke actie van Feyenoord klaarkwam...

"Baahiaa ja Baahiaaaaaaa ja BAHIAAAAAAAAAAAAAAaaaaa, hij mist ooohhwwww wat een kans!"

MOKUM XXX RATED
pi_43450776
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:30 schreef dronkeykong het volgende:
Afgelopen woensdag met RKC - Feyenoord leek het wel of ie bij elke actie van Feyenoord klaarkwam...

"Baahiaa ja Baahiaaaaaaa ja BAHIAAAAAAAAAAAAAAaaaaa, hij mist ooohhwwww wat een kans!"

Je moet toch wat doen om het leuk te houden als je getuige bent van zo'n kutwedstrijd..

Maar goed, wat wil je ook met twee ploegen die er het hele seizoen al niks van bakken.
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_43450840
Juist leuk dat iemand een keer enthousiast is.

Meestal is het zo saai droog commentaar

Luister is naar Italiaans/spaans commentaar, dat is pas echt commentaar
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_43450882
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:12 schreef Agiath het volgende:
Juist leuk dat iemand een keer enthousiast is.

Meestal is het zo saai droog commentaar

Luister is naar Italiaans/spaans commentaar, dat is pas echt commentaar
Wat heb je eraan als je er toch geen moer van versta?
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_43451054
Jaaaaa, aan hem heb ik echt een hekel. Ik erger me kapot...
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_43451074
Voetbal
pi_43453937
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 03:17 schreef Weizz het volgende:
Die lui baggeren allemaal maar wat aan... Als ze fouten maken geven ze dat niet toe... Ze schreeuwen om een penalty en als blijkt dat er niemand in de buurt is blijven ze dat volhouden.

Ongeveer alle voetbalcommentators kunnen voor de muur gezet worden
de nos heeft wel goede
pi_43454943
Ik vind Jeroen Gruter wel een van de betere, fijn om naar te luisteren! Frank Snoeks en Theo Reitsma zijn ook ok.

Die ene gast die de nnnnnnn altijd zo overdreven zegt is zeer irritannnnnnnt, wie is dat ook alweer?
pi_43454972
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:10 schreef Vandoooorrr het volgende:

[..]

Je moet toch wat doen om het leuk te houden als je getuige bent van zo'n kutwedstrijd..

Maar goed, wat wil je ook met twee ploegen die er het hele seizoen al niks van bakken.
Maar doe het dan ook bij RKC dit was zo pro feyenoord nicht normal
MOKUM XXX RATED
  zondag 12 november 2006 @ 11:46:45 #14
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43471718
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:16 schreef dronkeykong het volgende:
Ik verdenk hem al sinds het begin dat hij Feyenoord supporter is, hij is altijd erg pro Feyenoord idd.
  zondag 12 november 2006 @ 14:23:14 #15
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_43476059
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:16 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op.
Horrible Cunt!
pi_43476577
Beter als Frank Snoeks
pi_48855685
*kick*

Doet nu ook commentaar bij het poker, maar hij begrijpt geen hol van het spel en is vaak veel te enthoussiast om niks. Opgerot met hem
pi_48856708
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 07:22 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat die gast van "Perez, PPPEEEEEEEEERRREEEEEEZZZZZZZ, DICHTERBIJ KAN JE TOCH NIET KOMEN!" En dat die bal vervolgens 10 meter naast vliegt
=D
Ik doe hier niet aan mee.
  maandag 30 april 2007 @ 09:48:38 #19
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48858818
IK had het met de vrije trap van Cziommer in blessuretijd. CZZZZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMEEEEER !!!!!!!!!!!!!!!!
-ik rijd bijna iemand aan van blijdschap-
En dan zegt ie: WAAAAATTT een FANTAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSTISCHE redding van de KKEEEEPPPEER !!!!!!!!
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_48858894
Verschrikkelijke voetbalcommentator die Koert Westerman.
Met zijn ''HIJ DOET HET''

Alleen hierom moet het voetbal al terug naar de NOS.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48858914
Het is ook nooit goed.
pi_48858961
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:48 schreef DANILXL het volgende:
IK had het met de vrije trap van Cziommer in blessuretijd. CZZZZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMEEEEER !!!!!!!!!!!!!!!!
-ik rijd bijna iemand aan van blijdschap-
En dan zegt ie: WAAAAATTT een FANTAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSTISCHE redding van de KKEEEEPPPEER !!!!!!!!
.
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:08:21 #23
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_52875559
OPFLIKKEREN ONBENUL
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_52881802
Op zijn Braziliaans is pas mooi

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DO KAKA BRAZIL BRAZIL
AFC AJAX
pi_52887368
Je bedoelt zoiets...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')