Je moet toch wat doen om het leuk te houden als je getuige bent van zo'n kutwedstrijd..quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:30 schreef dronkeykong het volgende:
Afgelopen woensdag met RKC - Feyenoord leek het wel of ie bij elke actie van Feyenoord klaarkwam...
"Baahiaa ja Baahiaaaaaaa ja BAHIAAAAAAAAAAAAAAaaaaa, hij mist ooohhwwww wat een kans!"![]()
![]()
Wat heb je eraan als je er toch geen moer van versta?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:12 schreef Agiath het volgende:
Juist leuk dat iemand een keer enthousiast is.
Meestal is het zo saai droog commentaar
Luister is naar Italiaans/spaans commentaar, dat is pas echt commentaar
de nos heeft wel goedequote:Op zaterdag 11 november 2006 03:17 schreef Weizz het volgende:
Die lui baggeren allemaal maar wat aan... Als ze fouten maken geven ze dat niet toe... Ze schreeuwen om een penalty en als blijkt dat er niemand in de buurt is blijven ze dat volhouden.
Ongeveer alle voetbalcommentators kunnen voor de muur gezet worden![]()
Maar doe het dan ook bij RKC dit was zo pro feyenoord nicht normalquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:10 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen om het leuk te houden als je getuige bent van zo'n kutwedstrijd..
Maar goed, wat wil je ook met twee ploegen die er het hele seizoen al niks van bakken.![]()
Ik verdenk hem al sinds het begin dat hij Feyenoord supporter is, hij is altijd erg pro Feyenoord idd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:16 schreef dronkeykong het volgende:
Maar doe het dan ook bij RKC dit was zo pro feyenoord nicht normal
Dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar doe het dan ook bij RKC dit was zo pro feyenoord nicht normal
=Dquote:Op zaterdag 11 november 2006 07:22 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat die gast van "Perez, PPPEEEEEEEEERRREEEEEEZZZZZZZ, DICHTERBIJ KAN JE TOCH NIET KOMEN!" En dat die bal vervolgens 10 meter naast vliegt
quote:Op maandag 30 april 2007 09:48 schreef DANILXL het volgende:
IK had het met de vrije trap van Cziommer in blessuretijd. CZZZZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMEEEEER !!!!!!!!!!!!!!!!
-ik rijd bijna iemand aan van blijdschap-
En dan zegt ie: WAAAAATTT een FANTAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSTISCHE redding van de KKEEEEPPPEER !!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |