Hmm lekker!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Neem aan dat het zo stil is in dit topic omdat de heren cowboys vandaag eens lekker gingen vliegen, met 50+kts?
(hoor net via de atcbox stream een wind van 230/45G67)
Blij dat ik een dagje vrij ben
Ik ben gelukkig ook vrij... morgen weer maar denk dat het dan wat rustiger is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Neem aan dat het zo stil is in dit topic omdat de heren cowboys vandaag eens lekker gingen vliegen, met 50+kts?
(hoor net via de atcbox stream een wind van 230/45G67)
Blij dat ik een dagje vrij ben
Meb, zo'n ding stijgt al op als je de hangaar openschuift joh!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik vandaag zo met mijn ultralightje paar circuitje gedraaid joh!! Whehe, grapje!! Pwned, kan toch ganz nicht met een ultralightje met dit weer!!! Je wordt zo ganz de hele baan afgeblazen!! Als je er al op komt!!!11einz!!1
Klopt! Heb een keer een college gehad over hoe schiphol het baangebruik plant. Best netjes!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef The_stranger het volgende:
Ze hebben nog mazzel dat de wind uit richting 240/250 komt, nu kunnen ze 22/24/27 nog gebruiken.
310/48G61 is al snel buiten limieten
Dan wordt "mijn" F50 ook "ganz de hele baan afgeblazen"...
Op een of andere manier kozen veel klm'ers niet voor de brake off naar 24 vanaf 22 toen die vanmiddag beschikbaar was en de wind uit 250 kwam...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef The_stranger het volgende:
Ze hebben nog mazzel dat de wind uit richting 240/250 komt, nu kunnen ze 22/24/27 nog gebruiken.
310/48G61 is al snel buiten limieten
Dan wordt "mijn" F50 ook "ganz de hele baan afgeblazen"...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Voor cheukert begint het lange wachten nu!
Ik heb nooit gezegd dat ik het zou laten horenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
Men,ik weet al waarom die cheuk deze week zo stil is he. Die gozer zit gewoon in tha wonderfull city of EeldeZegt ie dat ie het wel ff laat horen wanneer ie in Eelde komt, maar nee dus
erg matig hoor Cheuk!
Ik was gisteren op Schiphol, dat was gewoon genietenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm lekker!
Ze zullen het wel fijn hebben op schiphol
Ik denk dat dat niets met de KLM te maken had, maar met het feit dat 24 ook voor vertrek in gebruik was. ALs het dus mogelijk is om op de 22 te landen, komt dat de vertrekcapaciteit weer ten goede...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Mojave het volgende:
[..]
Op een of andere manier kozen veel klm'ers niet voor de brake off naar 24 vanaf 22 toen die vanmiddag beschikbaar was en de wind uit 250 kwam...
Heeft dat een reden bij KLM?
Mja tower kwam zelf met het idee...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niets met de KLM te maken had, maar met het feit dat 24 ook voor vertrek in gebruik was. ALs het dus mogelijk is om op de 22 te landen, komt dat de vertrekcapaciteit weer ten goede...
Geen idee dan, ik zou zelf voor de 24 kiezen, makkelijker m.b.t. de wind en dichterbij de parkeer positie (=sneller thuis) Daarentegen moet je wel van de ILS afbreken, misschien dat dat een onderdeel is geweest in de beslissing...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef Mojave het volgende:
[..]
Mja tower kwam zelf met het idee...
Enkeltje AMS-LUX, daar slapen.. Ja, ja drukke avond.. (maar dan wel de eerste vlucht in de linkerstoel (onder supervisie), dus zal wel druk genoeg worden....quote:Jij nog werken vandaag? ik vanavond ff
Wow gaaf man! gefeliciteerd dan alsnog.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Geen idee dan, ik zou zelf voor de 24 kiezen, makkelijker m.b.t. de wind en dichterbij de parkeer positie (=sneller thuis) Daarentegen moet je wel van de ILS afbreken, misschien dat dat een onderdeel is geweest in de beslissing...
[..]
Enkeltje AMS-LUX, daar slapen.. Ja, ja drukke avond.. (maar dan wel de eerste vlucht in de linkerstoel (onder supervisie), dus zal wel druk genoeg worden....
Thanks..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Wow gaaf man! gefeliciteerd dan alsnog.
Altijd KLC'er geweest of nog een andere airline hiervoor?
Het betere werk, vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijvenquote:Ik doe vanavond AMS - TXL - AMS, ook niet zo lang dus
Vlot hoor! goeie zaak....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Thanks..
Na een wachtlijst van 6 jaar bij KLC begonnen, nu iets minder dan 4 jaar rechts alweer...
[..]
Het betere werk, vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijven
6 jaar in de schulden zitten voor je aan de slag kunt en dat is vlot?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
6 jaar in de schulden zitten voor je aan de slag kunt en dat is vlot?
ik blijf wel zweefvliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |