Ze vinden vast die neppe die yau-man heeft begravenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:32 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Maar later zou Probst hebben gezegd dat het juist wel op een eiland ging zijn.Nou ja, we zien wel.
![]()
Fantastische aflevering! Één van de beste van de laatste paar seizoenen, hopelijk vindt Alex of Mookie de opnieuw begraven Idol om Earl () eruit te kunnen gooien.
Oh ja, dat zou echt een goeie zijn!quote:Op zondag 22 april 2007 09:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze vinden vast die neppe die yau-man heeft begraven
Ja, want zoals op de eilandraad aangegeven door Dreamz, nu moeten ze zich tegen elkaar gaan keren. Met Alex er nog bij wordt dat interessant.quote:Op zondag 29 april 2007 14:05 schreef merino het volgende:
nou ja werelds... zit me nog steeds teveel dwars over dit seizoen.
Magoed, vond erg strak van Alex dat hij op Mookie stemde. Zoals Jeff al zei kan hij nu mogelijk heel waardevolle speler worden
Mookie was echt non-player imo.quote:Op zondag 29 april 2007 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, want zoals op de eilandraad aangegeven door Dreamz, nu moeten ze zich tegen elkaar gaan keren. Met Alex er nog bij wordt dat interessant.
Dom trouwens van Mookie dat hij niet op Alex stemde.
Dat is ook een beetje mijn probleem.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef merino het volgende:
Earl is ook veel te arrogant imo...
Omg, ben je vergeten hoe fucking bitchig Stacy wel niet wasquote:Op zondag 29 april 2007 20:46 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn probleem.Heb nog liever Stacy als winnaar dan Earl.
Liever een bitch als winnaar dan wéér zo'n boring good guy. Na Yul, Tom en Aras mag van mij wel weer een bitch winnen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omg, ben je vergeten hoe fucking bitchig Stacy wel niet was![]()
Hmm één Jenna die wint in survivor is voor mij voldoende.quote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Liever een bitch als winnaar dan wéér zo'n boring good guy. Na Yul, Tom en Aras mag van mij wel weer een bitch winnen.![]()
quote:REAT MOMENTS IN SPEAKING VERY WELL, TOUGH-GUY-NESS, AND SELF- DIAGNOSIS– NO. 16
Wow, so THAT’S what Boo sounds like…? I feel like I found out what was in Marcellus Wallace's briefcase. I don’t know what I was expecting but he was so articulate it kind of threw me off like if Barry White secretly inhaled a helium balloon then started singing. It was good to hear him talk. They should have gotten that out of the way earlier in the season.
I thought his plan to split up the votes was pretty creative and he spoke with a lot of confidence for a guy just coming back from Exile. I like that. Plus, I think the math works… I’ll have to wait til one of the smart guys like Brian blogs to find out though...
But Boo is still the best and getting better.
Boo: OOOOOOOOOOOOOOOW!!!
Jeff: What’s wrong, Boo?
Boo: Awww shucks. I tore my ACL… right by the third inapposite translateral iambic pentameter bone.
Jeff: You gonna be ok?
Boo: Yeah, let me just push my kneecap back around to the front of my phalanges. [POP!]. Ok, let’s roll.
That’s gangsta. The Rambo-caliber gangsta. That’s Chuck Norris territory. That’s almost as gangsta as Yau-Man. I’ve torn up a hammy or two in my time, but never an ACL. Something tells me that it would be the first time anyone heard me yelp.
idd, ben ook niet zo'n grote fan van haar nee. Maar als ze straks nog zeer taktisch gaat spelen kan ze het mogelijk wel verdienen in mijn ogen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omg, ben je vergeten hoe fucking bitchig Stacy wel niet was![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 01:11 schreef merino het volgende:
hijs redelijk kansloos maar zie ergens nog liefst Boo winnen.
Brilliante actie ook met die knie van hem
stond ook mooie quote over op de Survivor Blog;
[..]
lol nee, das een grappig stukje van Bobby uit Survivor 12 (dacht ik)quote:Op maandag 30 april 2007 02:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
![]()
Dus Boo zei wel degelijks iets samenhangends op dat moment. MIjn Engels is goed maar ik verstond hem echt totaal niet.
Dreamz heeft geluk dat zijn stem niet te zien was omdat die als laatste in de pot over bleef. Anders wisten ze dat hij Yau verraden had en dan was hij waarschijnlijk één van de volgende. Ik hoop dat Yau het er goed vanaf brengt de volgende keer. Misschien dat hij samen met Earl de andere hidden idol kan vinden.quote:
Ja, vooral als er weer een "Becky" in de finale komt.quote:Op maandag 30 april 2007 01:12 schreef merino het volgende:
Ben alleen erg bang voor nog zo'n final 3 tribal council. Dat gaat het echt verpesten voor mij denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De finale is trouwens de 200e afleveringdit is mijn 1e seizoen Survivor maar
Nope, in principe gaan ze door met mensen er uit stemmen tot er 3 over zijn. Zij maken dan een toch over het eiland en halen herinneringen op aan alle spelers die eruit gestemd zijn. Na die toch begint de laatste proef. Degene die wint mag dan kiezen wie hij mee naar de finale neemt in de laatste echte tribalcouncil. Soms worden er tijdens die laatste proef deals gesloten zoals: ik geef nu op als jij mij meeneemt naar de finale ofzo. Meestal is het namelijk een uithoudingsproef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
Wanneer er nog twee kandidaten over zijn, hebben zij nog een laatste nacht op het eiland. Daarna gaan ze weer naar tribalcouncil. Dit keer moeten ze vragen beantwoorden die gesteld worden door de leden van de jury. Dat is in die geval dus alle spelers die er vanaf Rocky werden uitgestemd. Over het algemeen geldt dat hoe meer onderlinge ruzie er is geweest, hoe heftiger die jury-vragen zijn. De jury kiest uiteindelijk de winnaar, dit baseren ze op hoe hun vragen zijn beantwoord. Ze stemmen dan op de normale tribalcouncil manier, dus met birefjes in de urn. De kandidaten moeten dan een paar maande wachten, want de uitslag komt pas in de live-finale in de studio.
Overigens waren er vorig seizoen 3 mensen die tot de finale overbeven in plaats van twee. Het zou goed kunnen dat dit nu ook gebeurt omdat ze meer meer kandidaten zijn dan normaal. We hebben tenslotte al 13 afleveringen gehad. Normaal gesproken is de laatste tribal met jury in de 14e aflevering. Dat zou nu heel moeilijk zijn aangezien ze nog met 6 personen zijn.Spoilers!
Je kunt wel zien wat mensen hebben gestemd. Alle stemmen komen voorbij links in beeld als degene die eruit gestemd is zijn/haar laatste woorden zegt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef caradoc het volgende:
[..]
Dreamz heeft geluk dat zijn stem niet te zien was omdat die als laatste in de pot over bleef. Anders wisten ze dat hij Yau verraden had en dan was hij waarschijnlijk één van de volgende. Ik hoop dat Yau het er goed vanaf brengt de volgende keer. Misschien dat hij samen met Earl de andere hidden idol kan vinden.
Yau Man is erg cool .. Schijnt wel dat hij 'gecast' is.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef trepper het volgende:
Dreamz heeft gewoon op Alex gestemd hoor. Jammer dat ie eruit is. Hij probeerde tenminste nog wat. Ik heb de hele serie Boo nog geen 1 keer iets zien ondernemen. Wat mij betreft gaan hij en Stacy er achterelkaar uit. Mijn favoriet is Yau Man. Ik vind hem een stuk sympathieker dan Earl. Die is echt veel te arrogant aan t doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |