Hier ben ik het volmondig mee eens! Ik blijf toch wel ER volgen, maar Survivor steekt daar met kop en schouders bovenuit. Elke keer als ik Survivor zie wil ik daar aan meedoen, dat heb ik bij ER totaal niet.quote:Op zondag 30 september 2007 21:57 schreef Vitamine_C het volgende:
DAMN, net 20 minuten van het nieuwe seizoen expeditie robinson gezien. Dan wordt je weer helemaal blij dat survivor na 14 seizoenen (natuurlijk ook met wat mindere seizoenen er tussen) nog altijd zo goed is en geen rare formats gebruikt zoals 100 mensen op 1 eiland zetten![]()
en al die luxe die ze er krijgen, mogen ze een tent meenemen![]()
neen, doe mij survivor maar (al was dat al wel paar jaar duidelijk)
o en Todd, die gaat ver komen
hehe, poker stelt ook niets voor, dat blijkt wel weerquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:52 schreef trepper het volgende:
Wat heb ik die Jean Robert overschat zeg voordat de show begon.![]()
Dacht echt dat hij als Poker player een goeie strategist zou zijn, maar hij is de slechtste van iedereen.
Todd mag ik wel, hele tijd geleden dat er iemand als hij in het programma zat. Hopelijk houd ie het nog ff vol, want spelers zoals hij zorgen voor wat spektakel in survivor.
Eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even over die aflevering van vorige week. Hoe dom ben je als je gaat denken dat jij zomaar 2 mensen mag uitkiezen van het andere team en je er niemand voor terug hoeft te geven? Dat vond ik toch wel echt een oerdomme actie van dat gele team.
Die schildpadjes leken zo groot totdat je zag hoe dat mooie vrouwtje zo een in haar hand hield. Schattig hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef athlonkmf het volgende:
Een van de betere afleveringen. Ook lekker shocking met dat lekkere voedsel. Schildpadden en ongeboren kuikens. Ik denk niet echt dat die dingen op zo'n manier geserveerd worden...
Nee als een survivor een II heeft gevonden kan het niet gestolen worden, daarom gooide jeff ook dat ding in het vuur en keek een beetje boos.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:18 schreef Liquidootje het volgende:
Net weer even gekeken. Vroeg mij eigenlijk af of je bij survivor een immunity idol mag stelen.. Als jamie het om had geruild.. zou dat mogen?
helemaal eensquote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, ik heb me echt helemaal compleet suf gelachen om Jamie. De domheid ook echt. Briljant.
Dat moment van James dat ie ook echt stuk ging. Todd was ook erg cool in deze aflevering, ook over Jamie.
Laat Todd en James maar lekker redden, samen met JR erbij.
Maar wel dom dat hij er dan een aan James gaf. Nu heeft de sterkste persoon van het team twee immunity idols.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slim van Todd dat hij dacht dat er 2 idols waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |