Dan krijg je er gratis redneck buren bijquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Geef mij maar een afgelegen ranch met een flink stuk land, een grote pickup en een huiskamergrote wapenkast!
Wat is er mis met een veel te duur rijtjeshuis in Almere?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Geef mij maar een afgelegen ranch met een flink stuk land, een grote pickup en een huiskamergrote wapenkast!
Die minimaal een halve kilometer verderop wonen, en dat liever dan een stel kutmarokkaantjes op mijn stoep.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dan krijg je er gratis redneck buren bij
Gebrek aan ruimte, teveel regeltjes, teveel mensen, te weinig natuur. Om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Wat is er mis met een veel te duur rijtjeshuis in Almere?![]()
Hee man, je steelt mijn plaatjes en noemt het ook nog eens een rijstbakquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:00 schreef ceedeehoer het volgende:
Niet wat er gebeurt in het filmpje, maar de omgeving: zulke wijken in de VS vind ik echt geweldig.
Nog zo'n voorbeeld: [afbeelding].
Tja, of dat jongetje of deze rijstbak zit in alleen maar in de weg. Daarom wil ik specifiek gaan zoeken naar plaatjes van zulke wijken. Want het moge duidelijk zijn dat ze allemaal een soort stijl doorvoeren. Weet iemand een benaming voor dit?
Ja precies ja...het was ook wel ideaal voor me moeder eigelijk. Mijn vader was vaak op reis.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:46 schreef StefanP het volgende:
Waarom? Anderen hebben er niets te zoeken. Schoon, netjes en veilig. De ideale oplossing voor kutmarokkaantjes!
Deductible = eigen risico.quote:Op woensdag 15 november 2006 04:51 schreef LOCALMOTION het volgende:
Viajero, wat je schreef is waar. Helaas is de bouwcode soms anders in de verschillende staten.Over New Mexico heb je het bij de kop geslagen.![]()
Born ----body and soul on the Islands of ALOHA in the Pacific. However......
Ik woon in de Rock and Roll staat (= voor de aardbevingen) en ik heb er vele mee gemaakt. Het is eng-verschrikkelijk en je wordt er erg ziek van.Ook de angst dat je je huis verliest door de aarbevingen-zover heeft the Great Akua= good Lord- velen geholpen door de schade/vernielingen aan personal property niet zo hoog te maken. Dat California in de zee zou verdwijnen hoop ik niet mee te maken.. hahahha Het is niet de moeite om een verzekering tegen aarbevingen te kopen.De deductible(=weet het Hollandse woord niet voor) :het geld dat uit je eigen zak vooruit moet betalen,voordat de verzekering iets ermee gaat doen--is zo hoog bijna 15-20procent van de waarde van het huis.De premie is over $1200,00 per jaar en elk jaar gaat het 2% omhoog.
Xith mijn vrouw (over 24jaren getrouwd) zou het niet leuk vinden--hahahahha![]()
Is het een eind van de stad vandaan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:48 schreef StefanP het volgende:
Mijn straat.
[afbeelding]
Aah..... ruimte.
ge-wel-dig. Overigens zie ik hier (provincie Drenthe, Groningen) ook wel eens zoiets vergelijkbaars. Wellicht iets minder ruim opgezet.. maar het idee is er.quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:48 schreef StefanP het volgende:
Mijn straat.
[afbeelding]
Aah..... ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |