En wat heeft dat met de wii te maken. Als je linkjes wilt posten van tv`s doe dat dan in een topic waar dat hoort.quote:Op zondag 12 november 2006 17:10 schreef _GdR_ het volgende:
en deze stond gister in de correct.:
Sommige tv's gaan in 480 letterboxen omdat het niet de normale PAL resolutie isquote:Op zondag 12 november 2006 17:23 schreef speknek het volgende:
Hoe kan je tv nou niet geschikt zijn voor de Wii. Elke tv kan 480 aan.
Oh je hebt schijnbaar geen TV nodig voor de Wiiquote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Tomasso het volgende:
Nogmaals om die schijtirritante kutdiscussies over tv's te houden in het topic dat daar voor bedoelt is. Voor de mensen die niet kunnen lezen: dit is het Wii topic, dat is een nieuwe console van Nintendo. Geen tv dus...
een 37cm tv uit 1985quote:Op zondag 12 november 2006 18:09 schreef _GdR_ het volgende:
Welke tv kan ik het best kopen om wii games op te spelen?
quote:Op zondag 12 november 2006 18:41 schreef Tain het volgende:
[..]
een 37cm tv uit 1985stel je tv vragen gewoon in het daarvoor bedoelde topic, specs van een tv heeft niks met een spelcomputer te maken
De tering lezen is moeilijk, stel je vraag gewoon in het topic waar het voor bedoeld is: [High Definition & Multichannel Audio] #6quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef BASSANOVA het volgende:
Sorry TV-haters, maar ik heb ook nog even een vraagje hieraan gerelateerd is. Ik snap dat het voor sommigen vervelend is om te lezen, maar het heeft toch een direct verband met de wii, en in het bijzonder de kwaliteit waarmee we straks allemaal van de wii gaan genieten.
Ik heb een 42" plasma van samsung hier, met een HDTV decoder, dus de component ingang is al bezet. Nou vraag ik me af of er iemand is hier die ervaring heeft met zogenaamde switch-boxes (klik plaatje voor website)
[[url=http://www.studio1productions.com/images/sb3hd.jpg]afbeelding][/url]
Werken dit soort kastjes, of zou je hier toch kwaliteit mee verliezen?
Wtf, dat ding lijkt op een Wii.quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef BASSANOVA het volgende:
Sorry TV-haters, maar ik heb ook nog even een vraagje hieraan gerelateerd is. Ik snap dat het voor sommigen vervelend is om te lezen, maar het heeft toch een direct verband met de wii, en in het bijzonder de kwaliteit waarmee we straks allemaal van de wii gaan genieten.
Ik heb een 42" plasma van samsung hier, met een HDTV decoder, dus de component ingang is al bezet. Nou vraag ik me af of er iemand is hier die ervaring heeft met zogenaamde switch-boxes (klik plaatje voor website)
[[url=http://www.studio1productions.com/images/sb3hd.jpg]afbeelding][/url]
Werken dit soort kastjes, of zou je hier toch kwaliteit mee verliezen?
Ik denk dat ik niet de enige ben hier die met die vraag zit. Het gaat me helemaal niet om de set zelf of om de techniek erachter. Ik wil de wii alleen zo mooi mogelijk tot zijn recht laten komen daarom vraag ik het hier.quote:
ga lekker in dat topic huilen dat ze hier zelda filmpies moeten posten ofzo.quote:Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
De tering lezen is moeilijk, stel je vraag gewoon in het topic waar het voor bedoeld is: [High Definition & Multichannel Audio] #6
Je kan het ook daar vragen, want het boeit namelijk niet of je het zo mooi mogelijk tot zijn recht wil laten komen voor de Wii wil of de 360quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef BASSANOVA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet de enige ben hier die met die vraag zit. Het gaat me helemaal niet om de set zelf of om de techniek erachter. Ik wil de wii alleen zo mooi mogelijk tot zijn recht laten komen daarom vraag ik het hier.
Nee kneus, TV vragen hebben geen reet te maken met de spelcomputer zelf. Dit is het Wii topic, niet het op welke TV krijg ik het mooiste beeld met de Wiiquote:Op zondag 12 november 2006 19:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ga lekker in dat topic huilen dat ze hier zelda filmpies moeten posten ofzo.
tering. wat erg zeg. een TV vraag in een wii topic.
ga lekker een bruin voetje bij een modje halen ofzo?
Goh waar heb je dat eerder gezien, ohja het 360 topic, daar praat men liever ook over de spellen en de console dan over TV'squote:Op zondag 12 november 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
Ok.. Tv vragen vond ik nog ok.. Maar nu is er enkel gezeik tussen de mensen die vragen stellen en mensen die het niet willen lezen. Modje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |