Ja je hebt gelijk..... upscalen iddquote:Op zondag 12 november 2006 09:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Het 480p signaal zal 720p worden. Hierdoor word het beeld uitgerekt & kan er een kleine vertraging tussen het geluid ontstaan. Bij de nieuwste tv's valt de vertraging niet op.. Maar de upscaling merk je wel.
Ik zie niet zo veel verschil om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:57 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Composite vs. Component
Het verschil is dramatisch
Ik ook al nietquote:Op zondag 12 november 2006 11:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zie niet zo veel verschil om eerlijk te zijn![]()
Nee zeer zeker niet.... Nintendo's focus is alleen niet op HD gericht..... maar geloof me,... het wordt erg mooi. Ik kan 10 HD games hier tegenover zetten die niet ook maar 1% van dezelfde sfeer kunnen creeren.quote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Cubewoods het volgende:
Bah koop je een HDTV, krijg je kwaliteit vermindering
Nou... Wii = ED. Als jet het op een SD of HD speelt krijg je idd kwaliteitsvermindering omdat het niet de native resolutie is. Maar het moet natuurlijk wel gezegt worden dat de wii op een HDtv nog steeds mooier beeld geeft dan op een oude SD tv.quote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Cubewoods het volgende:
Bah koop je een HDTV, krijg je kwaliteit vermindering
Het beeld zal denk ik wel wat pixeliger zijn, maar tegelijkertijd een stuk scherper dan op een SDTV. Component kabels geven in ieder geval de beste kwaliteit.quote:Op zondag 12 november 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
wat verdraaid ingewikkeld allemaal.
hoe zal het beeld eruit zien als ik de wii aansluit op een 1080p tv en wat voor aansluiting heeft dat dan nodig?
En hoeveel kost die tv van jou tegenwoordig?quote:Op zondag 12 november 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou... Wii = ED. Als jet het op een SD of HD speelt krijg je idd kwaliteitsvermindering omdat het niet de native resolutie is. Maar het moet natuurlijk wel gezegt worden dat de wii op een HDtv nog steeds mooier beeld geeft dan op een oude SD tv.
Anyways. Ik wil nogmaals benadrukken hoe blij ik ben met mijn ED tv van 852 x 480 in progressive.. Precies de wii resolutie. ZOMFG geil!
Dan heb je gewoon beeld zoals breedbeeld Cube gamesquote:Op zondag 12 november 2006 13:42 schreef Oksel het volgende:
Ik heb gewoon een breedbeeld van 70 cm, hoe zit het dan? Een Daewoo.
Of je plaatst zoiets ertussenquote:Op zondag 12 november 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zal het beeld eruit zien als ik de wii aansluit op een 1080p tv en wat voor aansluiting heeft dat dan nodig?
ik weet niet of je dit bedoeltquote:Op zondag 12 november 2006 13:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand waar je hoge resolutie plaatjes vind van de Wii, controller, en ook die plaatjes van mensen die het uitproberen (op wii.nintendo.com) ??
Cube had toch geen 'echt' breedbeeld?quote:Op zondag 12 november 2006 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon beeld zoals breedbeeld Cube games
Nee, de plaatjes zijn veels te klein en van laag kwaliteit. Je had op press.nintendo.com heel veel hoge rez plaatjes maar de login was tijdelijk (tijdens E3 geloof ik).quote:
Als je hem nog ergens kunt vindenquote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
En hoeveel kost die tv van jou tegenwoordig?
De 37" versie koop je voor nog geen 1400.quote:De TH-42PA60 is door de Consumentenbond uitgeroepen tot BESTE KOOP! Consumentengids november 2006
Als dit een normale CRT is kun je iig niet van 480p genieten. Je zit dan opgescheept met 480i en de composite, s-video of RGB kabel. De laatste geeft het beste beeld.quote:Op zondag 12 november 2006 13:42 schreef Oksel het volgende:
Ik heb gewoon een breedbeeld van 70 cm, hoe zit het dan? Een Daewoo.
Als jij een 1080p tv in een Nederlandse winkel ziet moet je me even bellen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat heb ik al gedaan slimmerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |