Ja, ze lieten hem even zien tijdens die marathon. Je kon in en uitzoomen en de kaart rondslepen aangezien hij te groot was om fatsoenlijk in een keer te laten zien.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kaart? Wat bedoel je precies..... zag je de kaart van Zelda TP op Gamespot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
www.gamespot.com/onthespotquote:
De gene die nog pre-orders aannemen, gewoon proberen dus...quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:06 schreef -Dries- het volgende:
Trouwens, waar kan ik hem het beste reserveren? Bart Smit, FRS, Dixons, V&D, of de Intertoys? Dat zijn mijn keuzes
RGB scart kabel komt enkel in Europaquote:
Bij Wiiplay zit pool dacht ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:08 schreef deGVR het volgende:
Waar ik zelf nog op zit te wachten is de aankondiging van een goed pool/snooker spel voor de Wii.
Dat lijkt me echt heerlijk. Lekker met de Wiimote Snookeren. En dan liefst ook multiplayer met 1 Wiimote (je moet toch om beurten) en het zou helemaal fantastisch zijn als er ook een Trick Shot Championship mode bij zou zitten.
Dat is al een mooi begin.quote:
ja die bedoelde ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kaart? Wat bedoel je precies..... zag je de kaart van Zelda TP op Gamespot?
Jep, in Wii play zit poolquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:18 schreef deGVR het volgende:
[..]
Dat is al een mooi begin.
Maar ik zou echt een uitgebreide, complexe 'Whirlwind' snooker willen hebben.
Ben der bang voor...quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:36 schreef s0ul het volgende:
[afbeelding]
Kan vast wel op de wii of niet ?
Hij lijkt erop maar of er dezelfde chip of een compatible chip in zit dat is afwachten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:41 schreef s0ul het volgende:
[afbeelding]
hij lijkt wel op deze tough![]()
Ik heb niet geprorderd omadt alle winkels nu al wel voor zitten met preorders. En ik ga hem niet met de launch halen i.v.m. TP het enige leuke spel is. Dus ik wacht tot 2007 (quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:02 schreef __aram het volgende:
Dus iedereen heeft hier al een Wii in pre-order?
Iemand een idee waar er nog wat te halen valt, of dat er misschien op de launch dag ook gewoon units los worden verkocht zonder ge-pre-orderd te zijn?
Ik wil niet lui lijken, maar van diegene die al in rotterdam hebben geinformeerd. Zou ik graag willen weten of ze alle winkels langs zijn gegaan, voordat ik zelf weer op pad ga.
Damn ik ga ook nog gewoon geen Wii hebben op 8 decemeber...damn!
Ik zit meer te wachten op een RTS.quote:Waar ik zelf nog op zit te wachten is de aankondiging van een goed pool/snooker spel voor de Wii.
Dat lijkt me echt heerlijk. Lekker met de Wiimote Snookeren. En dan liefst ook multiplayer met 1 Wiimote (je moet toch om beurten) en het zou helemaal fantastisch zijn als er ook een Trick Shot Championship mode bij zou zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |