Gijs...als je je zo opstelt krijg je natuurlijk nooit sex.quote:Op maandag 13 november 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten dat ik helemaal niet wil dat iedereen het tof vindt. Hier in huis vind mn overbuuf Guitar Hero helemaal geweldig en die komt elke dag zeuren of ze mag spelen. Als dat strax ook zo is met de Wii word ik gek
Voor welke pers is dat? Zou er nog wat over komen op TV? Waar is het? etc etcquote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef CrazyRay het volgende:
Presentatie van de WII voor retail Nederland.
Bij andere presentaties, wordt de WII gepresenteerd dan komen er 2 tennissers die WII sports gaan showen. En dan mag ieder voor zich gaan spelen
Wtf heb je nou weer aan sex als je een wii hebtquote:Op maandag 13 november 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...als je je zo opstelt krijg je natuurlijk nooit sex.
quote:Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor welke pers is dat? Zou er nog wat over komen op TV? Waar is het? etc etc![]()
ik ga ook....quote:Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor welke pers is dat? Zou er nog wat over komen op TV? Waar is het? etc etc![]()
Gijs, jij kent mn overbuurvrouw duidelijk nietquote:Op maandag 13 november 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...als je je zo opstelt krijg je natuurlijk nooit sex.
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
GeluksvogelWord het voor jou de eerste keer op de Wii?
Ik heb ook nog nooit op de Wii gespeeld hoorquote:
Je gaat genieten! Ik heb hem op de E3 al mogen ervaren, en sindsdien schijnt de bediening alleen maar verbetert te zijnquote:
zou ik ook zeggen als ik niet eerder de kans had...quote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit op de Wii gespeeld hoorEn ik wil dat ook graag zo houden tot acht december
![]()
Neuh, dat ish et niet hoorquote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niet eerder de kans had...![]()
Jij gaat nu weten wat je nog 3 weken gaat missen. Rayman en ikke nietquote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niet eerder de kans had...![]()
Raymanquote:Nintendo heeft de games die op de Nintendo-stand tijdens de Gameplay 2006 uitgeprobeerd kunnen worden bekend gemaakt. De meeste games hiervan zijn tevens launchgames voor de Wii:
* The Legend of Zelda: Twilight Princes
* Wii Play
* Wii Sports
* Wario Ware: Smooth Moves
* Excite Truck
* Red Steel
* Rayman Raving Rabbids
* Super Monkey Ball: Banana Blitz
* Trauma Center: Second Opinion
Galaxy en Smash Bros bedoel je?quote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef CrazyRay het volgende:
De Mario games komen pas rond maart geloof ik he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |