Henk-Jan is wel een goeroe aan het worden idd. Maar dat X-Ray verhaaltje, niet te verwarren met een user van dezelfde naam ten onzent, is wrs wel waar, toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik heus wel. Maar dat is wat specifieker dan het gebazel van die mediagoeroe.
Ja, maar dat kom je dus niet te weten als je naar Smits luistert.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:39 schreef Ryan3 het volgende:
Maar dat X-Ray verhaaltje, niet te verwarren met een user van dezelfde naam ten onzent, is wrs wel waar, toch?
Nou ja, hij post tegenwoordig op VoorbijFok! hč.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:48 schreef Drugshond het volgende:
Bos is opvallend stil....Bang om als windvaantje beschouwd te worden.
Wat een zacht ei standpunt nam hij in over de Armeense kwestie. Ja... eeeeh... nee.... hopende op die 2-3 extra zetels die hij hard nodig heeft vanuit Turkse hoek.
Stali en ik hebben ons een ons lopen zoeken naar zijn graf btw dus eh....quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:56 schreef Apropos het volgende:
Zeg, Jim Morrison is wel de meest overschatte poseur van de afgelopen vijftig jaar.
mja, en hoe zit het nu met al die hindoestanen, confucianen en boedhisten, moeten we die ook een huiselijk gevoel geven opdat we ze aan onze kant krijgen?quote:Het allerbelangrijkste is volgens Bos dat de vele gematigde moslims die gewoon in Nederland meedoen, het gevoel krijgen dat ze worden geaccepteerd. ''Die groep moet je aan jouw kant krijgen.''
Dus wat?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali en ik hebben ons een ons lopen zoeken naar zijn graf btw dus eh....
Nu niet meer danquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je 16 bent, dan ben je alleen maar geinteresseerd in drank en wijven enzo![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:40 schreef SigmundFreud het volgende:
Sta me toe om Gummbah te citeren over Jack (interview in De Volkskrant van vandaag), raak getypeerd:
"Jack Spijkerman is echt zo'n jongen op het schoolplein die weet dat hij ontzettend lelijk is maar die dan, om leuk gevonden te worden, grappen maakt over mensen die nog lelijker zijn. En wat dat betreft is zijn bereik natuurlijk niet zo groot. Dus moet hij het vooral hebben van het uitlachen van meisjes die belspelletjes presenteren. Als die ook maar een verspreking maken, staat hij vooraan te dansen en te wijzen. Grappen maken over de rug van iemand anders -- daar houd ik niet van."
Met Cohen als boegbeeld zeker.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:00 schreef Apropos het volgende:
Wouter Bos waarschuwt voor rassenrellen
''Ook ik ben voorstander van een keiharde aanpak van onwillige allochtone jongeren, en ook ik waarschuw voor de desastreuze gevolgen van falend integratiebeleid. Ik ben ervan overtuigd dat wat ten tijde van Fortuyn als veenbrand is beschreven, nog steeds aanwezig is. Ga maar eens kijken in de grote steden, in bijvoorbeeld Amsterdam-West, waar onevenredig vaak allochtonen de hangjongeren zijn, in aanraking komen met de politie en werkloos zijn. Veertig procent van de Marokkaanse jongeren neemt afstand van onze kernwaarden.
''Als ik premier word, zal ik de wachtlijsten bij taal en inburgering binnen vier jaar wegwerken en een leerwerkplicht instellen voor jongeren tot 27 jaar.''
Goed, de uitsmijter voor de verkiezingen. Dit kan 'ie niet meer herroepen.
Hij heeft wel toffe nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:56 schreef Apropos het volgende:
Zeg, Jim Morrison is wel de meest overschatte poseur van de afgelopen vijftig jaar.
quote:Is er iemand die Maurice de Hond nog gelooft?
Door Floor Ligtvoet
Zaterdag 11 november 2006 - DEN HAAG – Geen mes, maar een stuk roestig materiaal bleek in het graf van de vermoorde weduwe Wittenberg uit Deventer te liggen.
Een tegenvaller voor Maurice de Hond, die met de vondst van ‘het moordwapen’ maar wat graag de onschuld van de veroordeelde fiscalist Ernest Louwes had aangetoond. Heeft de bekende sneurneus nu al zijn geloofwaardigheid verspeeld?
„Speurneus?“ hoont misdaadjournalist Peter R. De Vries. „Een speurneus is De Hond nooit geweest. Die man kan beter doen waar hij goed in is: het peilen van opinies.“ Volgens Peter de Vries heeft Maurice de Hond ‘geen kaas gegeten’ van politieonderzoek. „Hij mist de elementaire kennis en weet niet eens wat een forensisch onderzoek inhoudt.“ Volgens Peter R. de Vries doet en roept hij maar wat.
Nederland kent Maurice de Hond al tientallen jaren als vooraanstaand opiniepeiler. Maar sinds een jaar is zijn naam onlosmakelijk verbonden met de Deventer moordzaak uit 1999. Hij beet zich erin vast en wees alvast de in zijn ogen ‘echte’ moordenaar aan: klusjesman Michael de J.
Juridisch gezien heeft De Hond nu zijn kruit verschoten, zegt advocaat mr Jan Vlug, raadsman van de klusjesman. „Spijkerhard bewijs heb ik tot nog toe niet gezien.“ De advocaat wil Maurice de Hond een spreekverbod laten opleggen zodat de opiniepeiler zijn cliënt niet ongestraft een moordenaar kan blijven noemen.
Met zijn laatste blunder gaat Maurice de Hond niet alleen als particulier detective af, maar loopt hij ook imagoschade op als betrouwbaar opiniepeiler, denkt Reinier Heutink.
Heutink is directeur van Interview/NSS en dus een concurrent van De Hond. „Als zijn naam valt, denken mensen niet meer alleen aan opiniepeilingen maar ook aan de Deventer moordzaak. Hij heeft zijn bekendheid er immers voor gebruikt.“ Een opiniepeiler hoort volgens Heutink juist onafhankelijk en in de luwte te blijven.
Kees Brandt, hoogleraar politieke communicatie, ziet De Honds bemoeienis met de Deventer moordzaak en zijn beroep als peiler als twee totaal verschillende dingen. „De knauw die hij nu oploopt is daarom niet dramatisch. Mensen kunnen de twee dingen goed scheiden. De man als opiniepeiler en als emotioneel, verontwaardigd mens.“
Het is inderdaad appels met peren vergelijken, zegt ook André Krouwel, politicoloog. Hij noemt het ‘goed’ wat Maurice de Hond probeert te bereiken. Al was zijn laatste zet misschien een ‘miskleun van de eerste orde’, het feit dat De Hond doorzet, zal hem alleen maar goed doen. „Hoe dan ook heeft hij het justitieel apparaat op de knieën gekregen. Het graf werd immers geopend. Hoera!“
De Hond zelf ziet dat laatste ook als een overwinning. Hij is geenzins ontmoedigd door de tegenslag. Op zijn weblog schrijft hij: „Als je echt op zoek bent naar de waarheid, dan volg je aanwijzingen.“ Daar hoort volgens hem ook bij dat je mogelijkheden uitsluit. Bovendien klampt hij zich nog vast aan de getuigenis van de voormalige beheerder van de begraafplaats dat klusjesman Michael een dag voor de politie de moord bekend maakte al tegen hem had verteld dat Jacqueline Wittenberg was vermoord.
Danke schonquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:02 schreef Drugshond het volgende:
Lamme hond.
http://en.wikipedia.org/wiki/Equals_sign
In de schuur of in het vrije veld?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Napalm het volgende:
Yeah!! Mannelijkheid gered door met succes mn band te plakken.
HEt was zwaar en moeilijk maar de aanhouder wint.
Beeldschoon, een sniekum stuk glas. Ik heb 'm hier: Originele spel- en taalfouten deel 5 eventjes herhaald.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef Napalm het volgende:
De tuin uiteraard. In de schuur ontdekte ik de lekheid, bij nadere beschouwing bleek de veroorzaker een sniekum stuk glas in de buitenband. Wel een groot gat. ben benieuwd of het plaksel hiertegen opgewassen is of dat er ĪĪtjes aan een nieuwe band gespendeerd dienen te worden..
Ik heb het uitgezet naar het land der vuilniszakken opdat het branden zal in de hel vuilnisoven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Beeldschoon, een sniekum stuk glas. Ik heb 'm hier: Originele spel- en taalfouten deel 5 eventjes herhaald.
Goed zo! Daadkracht! Man dingen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezet naar het land der vuilniszakken opdat het branden zal in de hel vuilnisoven.
Tot mijn oneindige spijt is er geen topic voor briljante exentrieke schrijfwijzen. Ik vond 'm zo mooi omdat het inderdaad meer mooie eigen taal lijkt dan een typefout. Typefouten zijn saai.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:46 schreef Napalm het volgende:
Overigens betwist ik dat het een fout zou zijn. Dit gezien het fiti dat de schrijfwijze bewust was gehanteerd. Ik eis een tranfer naar het exentrieke schrijfwijze topique.
Hanteren eigen taal schijnt een teken te zijn van genialiteit..![]()
Jimmy has fancy plans and pants to match.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:46 schreef Napalm het volgende:
Hanteren eigen taal schijnt een teken te zijn van genialiteit..![]()
Meer wraak. Maar dat claim ik, in mijn onnozelheid, ook als man-ding.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Goed zo! Daadkracht! Man dingen!
Tietenschudden is effectiever.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Je begrijpt dat ik gepast hulpeloos met mijn handjes in de lucht wapper als ik een lekke band heb.
Hup. Openen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:52 schreef sigme het volgende:
Tot mijn oneindige spijt is er geen topic voor briljante exentrieke schrijfwijzen
Ik zou natuurlijk ook aan het dementeren kunnen zijn..quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:52 schreef sigme het volgende:
Ik vond 'm zo mooi omdat het inderdaad meer mooie eigen taal lijkt dan een typefout.
Help Bos de verkiezingen door.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/125336/index.html
[ bron ]quote:Vooral de Leni Riefenstahl-achtige film van Al Gore, Een Ongemakkelijke Waarheid, ramt het weer in.
(...)
Uit de studie blijkt dat de hoeveelheid ijs op de Zuidpool gedurende deze periode jaarlijks met ongeveer vijf millimeter is gegroeid. Ja, u leest het goed. Gegroeid!
(...)
Trouwens, ook op de Noordpool was het deze week weer behoorlijk koud, zoals ik zelf (lees mijn blog en nog een eerdere blog) heb mogen constateren. Min vijftien, half november. Mijn half bevroren tenen snakten naar wat broeikaseffect.
Zwijgen is instemmen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zwijg.
Weet ik toch..quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
Meer wraak. Maar dat claim ik, in mijn onnozelheid, ook als man-ding.
Weet ik toch..quote:[..]
Tietenschudden is effectiever.![]()
Nee joh, dat durf ik niet, ik ben daar helemaal niet thuisquote:Hup. Openen.
Kom, een jonge blom als jij..quote:[..]
Ik zou natuurlijk ook aan het dementeren kunnen zijn..
Je bent iets vergeten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:57 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Zwijgen is instemmen.
Maar het is toch ongelooflijk dat zo'n blad iemand inhuurt als wetenschapsjournalist en dan zulke onwetenschappelijke, huis-tuin-en-keuken-argumentatie gebruikt?
Tagliatelle met biefstuk. Diner der eenzamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:01 schreef sigme het volgende:
Maar goed. Zaterdag. De weekendboodschappen moeten nog gedaan worden. Zuchtend en steunend ga ik mezelf naar de supermarkt slepen. Ik hoop dat ik nog voor ik daar ben heb bedacht wat ik ga koken vanavond.
Nicotine en alcohol proberen je kapot te maken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:07 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben net wakker. Motherfucker, zeg.
Niet gestudeerd en jezelf weer onder het bed gezopen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:07 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben net wakker. Motherfucker, zeg.
Alcohol zeker. Gisteren laaide de oorlog weer even op, dus heb ik wel wat gerookt. Vandaag ga ik niet roken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nicotine en alcohol proberen je kapot te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |