Zo ver kom ik Oss nooit inquote:Op zaterdag 16 december 2006 04:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
We hebben een mooie kerstboom op de heuvel
Zover ik weet niet...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Geen rellen geweest in het centrum?
Lelijke_Aap denkt met Automatic_Rock mee terug.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zover ik weet niet...
* Automatic_Rock denkt terug aan de goede ouwe tijd
Mettegeupel?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Voor mij is het de andere kant van de stad
Dunno... die area busjes zijn iig maar klote. Ik wil gewoon bushaltes enzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef ralfie het volgende:
ik geloof dat arriva hier ging rijden ipv aria oid?
Ik heb niks gemerkt.., maar ik lees net dit: 'Luchtmacht 'jaagt' bij Helmond op UFO's'quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Wie heeft er gisteren of eergisteren ook getril gehoord/gevoelt boven Oss? Leek net of er iets neerstortte.
Ik werk er niet meerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:29 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Heuj je werkt bij de TNT. top.
Palestrinastraat?
Lul niet zoquote:Oss (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een stad in de gemeente Oss in de provincie Noord-Brabant in Nederland, gelegen tussen 's-Hertogenbosch en Nijmegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oss
Een stad is een plaats waar mensen wonen. Traditioneel waren steden plaatsen met stadsrechten, zoals het hebben van een stadsmuur of het houden van een markt. Tegenwoordig wordt het onderscheid tussen steden en dorpen meestal gemaakt op grond van de grootte (het aantal inwoners) of ook wel het voorzieningenniveau.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stad
Grappig hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef PumpingsoaB het volgende:
misschien moet ik mijn Osse vrienden even uit hun droom helpen, Oss is GEEN stad.
Oss is een schattig, nee zelfs dat niet eens, dorpje.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef PumpingsoaB het volgende:
misschien moet ik mijn Osse vrienden even uit hun droom helpen, Oss is GEEN stad.
Nog meer n00b, en tripo..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef PumpingsoaB het volgende:
0wned!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:13 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
n00b, Oss, al 608 jaar stadsrechten..
Je woont in Helmond begrijp ik??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef PumpingsoaB het volgende:
Ik werk er ook niet meerquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:47 schreef Domai het volgende:
[..]
Ik werk er niet meerMerwede bovendien.
Wat doe je in de Palestrinastraat? Ik zoek namelijk weer werk en misschien is de aard van jouw werk wat leuker dan wat ik mocht doen in de Merwede.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:13 schreef FiXeR999 het volgende:
ofcourse, wij hebben 2 moddertstststsst!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ik werk er ook niet meer. Ik was postbezorger, mocht bezorgen in de witte hoef.. mooie wijk voor een postbode
.
hazenakkerstraat / heescheweg / strauslaan / wittehoeflaan / cesarfranklaan / bachlaan / mozartlaan / chopinlaan / brucknerlaan of bartoklaan?quote:
bachquote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
hazenakkerstraat / heescheweg / strauslaan / wittehoeflaan / cesarfranklaan / bachlaan / mozartlaan / chopinlaan / brucknerlaan of bartoklaan?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:58 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Niet nr 26 toevallig? Toffe auto stond daar![]()
Een Porsche jaquote:Op maandag 15 januari 2007 17:09 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Nee, hebben die niet een porsche!?
volgens mij..
Maargoedm, wij hebben een doodnormale Peugeot 607 zwart..![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Een Porsche ja. Bijna net zo snel als een Peugeot 607
.
wat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:24 schreef Domai het volgende:
Hehe, die FiXeR999 is wel een tjappie ook he
quote:1. tjappie
persoon (M)
2. tjappie
cinees/indo/japaner
ey die tjap is wel een lauwe kill ey tjappie kom is!!
Bron: Reddevil, 27 november 2005
http://www.straatwoordenboek.nl/definitie.php?letter=T&term=tjappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |