Het staat in het Brabants Dagblad van vandaag.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is hier de straat uit. Waarom heb ik dan nog nooit van dat plan gehoord.
Rot op bossenaarquote:Op donderdag 30 november 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ruud is geen Oss man. Ga weg.
Wie snapt 'm?quote:In Oss vragen waar die tovenaar woont, is nooit grappig...
Iedereen snap hem wel lijkt mequote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kwam net trouwens deze tegen:
[..]
Wie snapt 'm?.
NOU?!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:28 schreef Domai het volgende:
Jong gek, waarom krijg ik geen credits voor mn foto in de OP?
Filmpje erbij?quote:Op maandag 18 december 2006 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owjeej
Kom, dan gaan we samen huilen...
de Lorijn, Doup en Schneiderquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Domai het volgende:
[..]
Filmpje erbij?
Welke leraren hebben de TBL-gangers hier voor Nederlands, Engels en Duits?
Zie trouwens net in je fobo dat je naar de KLM flight academy gaat. Dat hoop ik ook over enkele jaren te doenquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Domai het volgende:
[..]
Filmpje erbij?
Welke leraren hebben de TBL-gangers hier voor Nederlands, Engels en Duits?
Mijn fotoboek is incorrect.quote:Op maandag 18 december 2006 22:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Zie trouwens net in je fobo dat je naar de KLM flight academy gaat. Dat hoop ik ook over enkele jaren te doen. Ook interesse in aviation?
.
Tja, in Oss kan ik maar niemand vinden die enigszins zin heeft om een keer te gaan spottenquote:Op maandag 18 december 2006 22:55 schreef Domai het volgende:
[..]
Mijn fotoboek is incorrect.
Ik heb mijn avontuur door plannen die niet uitgesteld kunnen worden even wat later gepland.
Interesse in aviation? Lijkt me logisch als je piloot wilt worden, he. Ik weet niet hoe jij dat motivatiegesprek door wou komen zonder
Militair of civiel?quote:Op maandag 18 december 2006 23:13 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Tja, in Oss kan ik maar niemand vinden die enigszins zin heeft om een keer te gaan spotten.
Je kwam een spiegel tegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |