Dat vind ik ook raar ja.... die old-gen heeft zelfs die coole coop missiesquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch steeds dat de 360 versie eigenlijk minder is op de gfx na?
Ik ga eerst de 360 variant doorspelen en daarna de xbox versie...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.
Ik loop nu in een missie rond met een Nightvision die half kapot is omdat de NSA mij niet meer wilt spekken met goede equipment
Ik kan het ook niet bevatten, laat staan dat het eerlijk is tenoverstaande van je kopers...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zie! Dat zei ik dus ook.. Alleen werd mijn mond gesnoerd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter kettingzaag maar eens afstoft en in het vet zet
Vandaag SC: DA past-gen (Xbox Classic) gespeeld, moet, bijna helaas, toegeven dat het meer game biedt dan de current-gen (nextgen) tot nu toe... Voelt ook meer als SC aan...
Je bracht het behoorlijk gekleurd en weinig objectiefquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Zie! Dat zei ik dus ook.. Alleen werd mijn mond gesnoerd.
![]()
Klopt. Ik ben fan van de SC serie en kan daarom moeilijk op een objectieve manier naar de games kijken. Maar ik weet wel wat kwaliteit en wat lackluster isquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bracht het behoorlijk gekleurd en weinig objectief
Tsja het is niet echt minder ofzo..de 360 versie is gewoon anders..kreeg niet echt het SC gevoel bij de singleplayer missies...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes !quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
MIJN GEARS OF WAR ENTERTAINMENT CENTER:
[afbeelding]
foto!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:21 schreef devv05 het volgende:
Zeker lekkerAl durf ik mn 360 echt niet verticaal te zetten. Mijn opstelling is beetje hetzelfde, alleen dan met een Fatboy voor de tv
hihi ik ben zo slim, ik d8 wtf dat lijkt wel....!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
Als je op deze foto een xbox spel speelt heb je de xbox of tv niet goed afgesteldquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon een shot van een film/clip is, en die zijn ZELDEN op 16:9 uitgevoerdquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je op deze foto een xbox spel speelt heb je de xbox of tv niet goed afgesteld
360 games zijn full screen 16:9. Deze foto laat een aspect ratio van ~2.35:1zien.
Ik vind DA geen slecht spel, maar ik mis gewoon de harde belofte van het begin dat het spel in co-op gespeeld kon worden, terwijl dat WEL gewoon in de Xbox variant zit...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben fan van de SC serie en kan daarom moeilijk op een objectieve manier naar de games kijken. Maar ik weet wel wat kwaliteit en wat lackluster is
[afbeelding]
VP komt in een kartonnen doosje
[afbeelding]
Het spel is net uit en nu is er alweer downloadable content beschikbaar..... Voor geld natuurlijk.
Downloading, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
1Up show van deze week heeft beelden van Halo 3
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |