Niet genoeg op gestemd blijkbaar. Maar misschien als toegift?quote:
Ik vond het eerbetoon van dj St. Paul erg mooi. En ik hoop dat Joost's woorden waarheid worden, want dat god niet bestaat is nu inderdaad wel erg duidelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef ScottTracy het volgende:
Heb genoten vanavond, een laatste optreden waardig. Leuk ook dat Joost Zwagerman nog een zegje kwam doen.
RIP Johan
gggrmbl....quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef pfaf het volgende:
Ik had kaartjes, maar kon niet.
Anyway, bedankt Johan!
Tim is tof. Kom maar op met dat album!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
gggrmbl....
maar wat vond de rest van Tim Knol? Gewoon nieuwsgierig
Ik zag m gister voor de derde keer, leuke muziekquote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
gggrmbl....
maar wat vond de rest van Tim Knol? Gewoon nieuwsgierig
Dat is ook goed te horen. Staan één of twee songs op waarvan ik bijna dacht dat het Johan was, alleen wist ik dat het Royal Parks was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:30 schreef belsen het volgende:
Jacob is de producer en te horen op Royal Parks, het project van (ooit even) Johan-lid Diederik Nomden.
ik dacht aan nieuw werkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef methodmich het volgende:
Oh, ik dacht na deze kick eigenlijk dat er een reissue aan zat te komen.
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 09:51:24Mooiste nieuws dat deze #Zeroes-week kan brengen: Band Johan gaat weer spelen http://t.co/daQkxC8WBZ reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |