kan ook leuk zijn, voor een uurtjequote:Op woensdag 15 november 2006 10:45 schreef Rianne84 het volgende:
had ik ook maar een ict stage...
ik zie de hele dag alleen maar vrouwen die zeiken over hun luie man![]()
en hoe was het in London?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:45 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ik ben ook weer terug uit het regenachtige London. Wat een dag, ben gesloopt nu en heb het nog zo druk deze dagen.
Ik zit hier met dikke, slaperige oogjes en moet zo de straat op (in de regen) om een paar jongeren te interviewen. Daarna maar snel naar huis anders trek ik het niet meer
Ja te gek, in een dag heel veel gezien en gedaan. London is al helemaal in kerststemming! Maar zwaar vermoeiend allemaal, vooral dat vliegen hakt er toch altijd weer enorm in bij mij. Kost zoveel energiequote:
ja, kan ik me voorstellen. zoveel drukte en alles moet vlug vlug op zo'n vliegveld.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:53 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja te gek, in een dag heel veel gezien en gedaan. London is al helemaal in kerststemming! Maar zwaar vermoeiend allemaal, vooral dat vliegen hakt er toch altijd weer enorm in bij mij. Kost zoveel energie
ah succes, goed geleerd?quote:
jij ook succesquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef Freshthinking het volgende:
Zometeen gesprek met de chef, ben benieuwd.
Hij gaat je vertellen dat je teveel op 'Fok' zitquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef Freshthinking het volgende:
Zometeen gesprek met de chef, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |